oh,man!....Oman

28.11.2015., subota

Post koji je nastavak onog prethodnog, zeza me glupa aparatura.
Dakle, jos malo o sultanu, moze se reci da je zaista uredio drzavu..
stranac se osjeca vrlo ugodno, nema kradja, svi ,svi su ljubazni i srdacni.
Dobro, ajd, jedan cica se srdio kaj sam ga uslikala bez pitanja.
a uopce nisam fotkala njega nego izlog sa zlatninom do njega, samo
on to nije znao.
Opera je zaista raskosna. Za 6 MILIJARDIdolara mora biti.
A mi se bunimo da su nas tam neki plasticni zahodi prevec kostali.
Izradjena je do najsitnijeg detalja vrhunski,pozornica ogromna, prostor za glazbenike ispod (rupa) tri puta veci no u ,npr, hnk.
Vidi se da je uresena da impresionira.
Vise o tome ne zelim kazati.
:))
drugi komentator navodi podatke iz GEA, sto mi je bas drago vidjeti, jer i ja imam doma skupljenu hrpu istoimenog casopisa.

U predvorju hotela okitili su veliki bor.
znaju oni da je danas prva adventska nedjelja...
napravila sam vec preko 7000 sto fotki sto videa, ajoj, a tek je drugi dan prosao.
ovdje je sad vec proslo 1 ujutro,iako nemam takav osjecaj.
jos samo ovo pa bi bilo dosta;
vrijeme jest toplo, po danu izmedju 25 i 30, na suncu oko podne je jako,jako toplo,ali inace je ugodno, nema preznojavanja i plus40.
Ovo je za mene idealno.
neobicno je kad se jednim potezom izvadis iz svega toga sto te doma pritisce, kao da sam na nekoj terapiji.
.............
Inšalah!
- 22:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

opis bloga

18.11.15.
Ovo je blog posvećen putu u Oman koji će se dogoditi kroz koji dan.
Nije to ništa spektakularno, ali nije niti sasvim uobičajeno i zato
bilježim detalje sebi za pomoć.
Kasnije, biti će slika, nadam se :)


Savjet za bolju preglednost bloga:
otvorite ga putem Chrome-a.
Tako će se sve slike
(postavljene velike ili male)
otvarati cijele.
I skrolajte stranicu na desno.
To bi trebalo omogućiti nesmetano gledanje fotki.
:)





















































































































web counter
web counter