oh,man!....Oman

27.11.2015., petak

Prvo da istaknem da sa ovoga tableta ne mogu postati komentare.ZNaci, moje isprike ali nista od komentiranja do povratka......
popodne i vecer smo provele na trznici,bilo je jako zabavno,upravo sasvim neocekivano, stalno smo se cjenkali,natezali,smijali se,djecaci koji prodaju vrlo su ljubopitljivi, pretpostavljam da smo mi kao strankinje drugacije gledane nego njihove zene,pa smo se jako lijepo izrazgovarrali veceras. Ima predivnih,prekrasnih milijun tkanina,salova i sl. Ja sam sa porugom i nadmocnim smijeskomom slusala price kako su se prosli put marame kupovale, ali sam i ja odmah podlegla....:)))))i s taxistima smo imali cjenkanja i zabave,ali sve to skupa pisat cu u zg.
pila sam bozanstveni sok od iscjedjene lubenice.
ima lijepe srebrnine.....
klopa u hotelu je sjajna.
sutra je opet jedno razgledavanje,pa iza rucka ipak budemo nesto i radili hehe.
spavanje :)
do datulja jos nije doslo, nema deva na sestom katu hotela.
- 19:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

opis bloga

18.11.15.
Ovo je blog posvećen putu u Oman koji će se dogoditi kroz koji dan.
Nije to ništa spektakularno, ali nije niti sasvim uobičajeno i zato
bilježim detalje sebi za pomoć.
Kasnije, biti će slika, nadam se :)


Savjet za bolju preglednost bloga:
otvorite ga putem Chrome-a.
Tako će se sve slike
(postavljene velike ili male)
otvarati cijele.
I skrolajte stranicu na desno.
To bi trebalo omogućiti nesmetano gledanje fotki.
:)





















































































































web counter
web counter