counter:

sve ofcine livade...

09.09.2005., petak

-> moj dobri pastir (jel' ovo zlocesti post?)

skakucem po livadici...samo...ne bas ovoj. moj dobri pastir se pobrinuo za to :)
oh, uistinu...postoje mnoge cudesne livadice. po nekima se skakuce...a po nekima lezi.
danas sam htjela skakutati...o, boze!..kako sam htjela skakutati! a nisam mogla.
te gadost, te bolest...te ti prokleti prolaznici...

koji k**** ljudi šeću parkicem usred bijela dana?! mislim...pa zar nemaju nikakvog posla?!
sta nekog besposlenog moze nagnati na tesko dostupne zelene povrsine?!
meni je to stvar gena...tesko ili lako dostupna, livada je uvijek zanimljiva.
sa pravim pastirom, dakako... :D a moj pastir je jako pravi.

doduše, pitanje kroćenja ostaje otvoreno...bičeve jos nismo koristili :D

- 21:19 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
svi smo mi ponekad ofce (?!)
Mejlanje
ak zelite podijeliti svoja 'ofcaiskustva', slobodno se javite na ofcaonline@net.hr

ne postojim. izgubljena sam u masi, a mislila sam da sam jedina. ne, duso, nisi jedina...nego 1 od 5 ofcica koje se ovdje pojavljuju...nesto poput borga...nesto poput 7 od 9...al ipak mnogo, mnogo dalje od nje. ne vjerujte onom sto vidite o sebi...jer mozda to niste vi.