counter:

sve ofcine livade...

21.08.2005., nedjelja

-> dobro jutro

...I want to feel, sunlight on my face ...See that dust cloud disappear without a trace...
...I want to take shelter from the poison rain ...Where the streets have no name...


umorna sam. jako. možda previše. nećemo se pozdraviti na peronu...ne mogu do tamo. sjedit ćemo jos malo u autu, iznova provocirajući sjaj u očima. otići ćeš kroz mrak na drugu stranu ulice...neću se osvrtati. okrenut ću ključ, dodati gas i nestati preko novog asfalta...kraj mene će prolaziti kratke bijele crtice...zelena i žuta svjetla. pokoje crveno. vratit ću se u svoj krevet, u meku odjeću...past će i pokušaj odupiranja snu. izgubit ću - te bitke rijetko dobivam. ujutro neće biti mirisa kave, niti toplih žutih zraka na mojem licu...gledat ću kišu kako se spušta po prozoru...

tako mi se spava...opet sam umorna. jako. previše? pustit ću vesele zvukove, upaliti svjetlo... kasnije utipkati broj, reći ti - dobro jutro. i nasmiješiti se.

sve je u redu. samo mi se jako, jako spava...umorna sam. jesam li spomenula da mi se spava?

- 10:57 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
svi smo mi ponekad ofce (?!)
Mejlanje
ak zelite podijeliti svoja 'ofcaiskustva', slobodno se javite na ofcaonline@net.hr

ne postojim. izgubljena sam u masi, a mislila sam da sam jedina. ne, duso, nisi jedina...nego 1 od 5 ofcica koje se ovdje pojavljuju...nesto poput borga...nesto poput 7 od 9...al ipak mnogo, mnogo dalje od nje. ne vjerujte onom sto vidite o sebi...jer mozda to niste vi.