Odsjek tame...

18.05.2006., četvrtak

I LOVE SHOPPING!!!

Hello,people!wave

Pa kako ste mi danas vi?Ja sam baš thumbup!
Bila sam danas poslije škole na dodatnoj iz zemljopisa.Ma nemojte mislit da
sam ja tu neki "lumen" koji ide na ta sranja,ali mi se poslije nastave nije dalo ići doma,pa
sam s Edijem,Iskrom i Petrom(koji tam idu redovito,strašnooorolleyes) išla na tu dodatnu!
profa je inače rolleyes,ali kaj je,žena ima zakoon provale.Edi je nekaj brisao ploču i onak je
iz zajebancije mahao sa spužvom (mokrom) i polio profu!!!E,ja I Iskra I Petar smo bili na podu
od smijeha....Ma,e a trebali ste čuti profine provale...mislim,strašnoo....rofl

Onda sam došla domeka,i bilo mi je OPASNOO dosadno,a baš mi se išlo u grad,
pa se ja sjetim svog frenda Edija i nazovem ga,ajmo mi u grad!Može,naravno....yes
Ponjela sam 200 kn i kupila si FENOMENALAN dres od BARCE!!!Sutra ću doć s njim
u školu...Ha,Dora će poludit!dead
A Edy si je kupio zakon majcu DINAMO!Jebenoihrvatska!
onda smo išli u Mc,pa u Vincek pa do Algoritma,u onom odvratnom Subwayu je Edyi žderao (nebi taj Subway
ni produžnim kablom dirala,kako bi Edy reko)...Onda smo znate u onom u Ilici "Rock dućanu" kupila
natpis za prišit na hlače na kojem piše:PUNK IS NOT DEAD & LINKIN PARK.Sljedeći put si kupujem
majcu s Gunsima.....Jedva čekam!Onda je bilo PAKLENO vruće pa smo ošli domeka...i spržili se u onom prokletom tramvaju...

Sad sam ja kod Edija i mi bi znate trebali štrebat povijest jer sutra pišemo test iz kojeg ako hoću imat 5,moram i dobit 5!A,desi se....namcor

Ajde,evo malo i dužeg posta,ko bi rekolud...poZz,PEople....mah



<< Arhiva >>