Odsjek tame...

24.04.2006., ponedjeljak

Grrr,POČELA JE ŠKOLAA!!!!


I evo još jednog ponedjeljka...Samo što to nije bilo kakav ponedjeljak,nego
prvi "radni" dan nakon tjedan i pol praznika...
Joj,bili su to jaakoo lijepi praznici...Dora,Dorys i Nika su 6-ašice,ja sam 7-mašica...
Ja imam školu popdne,tek u 15 do 2,a o ne ujutro.Dogovorile smo se da ćemo se nać u 13 h u školi,
pa tamo malo pričat...Nekako mi je sad tak čudo,kaj ih još nisam vidjela,i da ćemo se još dva
mjeseca (isključujući vikende!) viđat samo poslije škole...
U ovo vrijeme ja bi već bila kod Dore,ili ona kod mene.
A opet se na neki način i veselim kaj je počela škola,jer su mi ipak falili frendovi iz razred.
Jer,s nikim se iz raz nisam prek praznika vidjela(osim Rudija i Zvoneka i Edija,koji su bili svakog dana s nama na tzv. vrtilici"),budući da Iskra cijele praznike nije provela u Zagrebu,nego kod bake u dalekom Osijeku!
Još samo nešto manje od 2 mjeseca i GOTOVA JE ŠKOLA!!!yes,AHA,AHA!!!
Jedva čekam!Danas nemamo baš nekaj teške predmete...imamo danas engleski (izvanškolski) u 20 h
(na koji ide pola mog razreda!)....
I to bi bilo to od mene danas..........Nadam se da vam se sviđa moja nova pozadina TITANICA!
Meni je fantastičnaa!POzz!mah

<< Arhiva >>