Odsjek tame...

15.04.2006., subota

Unaprijed ljudi,SRETAN USKRS!!!!


Hello!Najjvjerovatnije sutra neću biti u mogučnosti pisanja posta,pa vam unaprijed čestitam Uskrs!
Ja sam trenutačno kod jedne frendice...Prespavala sam tu....Ide u 6. razred...(Bože,ja se počinjem družit sa 6-ašicama)....A,zajeb...

Joj,nisam vidjela svoju Iskru već...3 dana...dolazi tek u utorakno...šta ću ja dotada!!!!
A dobro,ima tu u Zagrebu još normalnih ljudi za druženje,primjer Edy,Sharone,itd...

Jedino što je Edy natukao ručicu,pa nemre vankamad!!!!
I to baš po praznicima...mogao je kad imamo školu,pa ne bi pisao,he he!To je i on rekao...
Jučer sam s tom frendicom kod koje sam prespavala išla u crkvu...i s njenim mlađim burazom i mamom...MISA JE TRAJALA 2 VJEČNAAA SATA!!!!!!bang
Ne moram ni govorit da smo se frendica i ja cijelo vrijeme smijale...ma,kaj smijale...crkavale smo od smijeha dok su onaj šugavi,bez sluha zbor pjevali Isusovu muku...UPS!zaliven

A danas,kak oni žive tam odmah kod Maxsimira,išli smo u Zoo,u kojem nisam bila cijelu vječnost!Baš je bilo zakon!
Obožavam životinje i ta frendica i njen buraz...Sad čekamo ručak,a negdje poslijepodne stari dolazi po mene...pa ipak je sutra Uskrs!

Evo,bio je to još jedan duži post od mene...ROCK ON,PEOPLE!!!!!burninmad

POZZ!!!!!!!!!!!I uživajte...

<< Arhiva >>