odlagaliste

subota, 19.09.2009.

Retro post o Tajlandu i Domovini

Ljetos sam trazila putne prijatelje i nitko me nije ozbiljno shvatio (posljednji post). Onda sam odlucila otici kuci zaobilazno, preko Tajlanda. Pred sam odlazak na odmor krajem kolovoza, u Kini su me, pak, zaskočili gosti (razlog su jeftini letovi Turkish airlinesa). Bili su dragi i slatki i, kao svi gosti u Kini, uglavnom začuđeni Kinezom kao glavnom atrakcijom Kine. Ali to nije tema današnje emisije.
Gosti, nadalje Zvjerka i Mrvica, i ja krenuli smo zajedno kući u domovinu preko Tajlanda. Ne trebate provjeriti na karti, Tajland je zaista usput.

Image and video hosting by TinyPic
-stovanje stopala

TAJAC
Tajac je stanovnik Tajlanda. Vozi lijevom stranom, probali bicilkom i nema frke ako imas dva prijatelja koji tu i tamo dobace 'livon stanom, livon!'. Osim na rotoru kojeg smo nekako presisali a Tajac se smjeskao. Tajac razumije engleski sto malo umanjuje egzoticnost putovanja. Ako ne koristi robnu razmjenu, placa bahtima. Bas dobro zvuci BAHT. Ne znam kako bi ljudi u Splitu zicali pare da nam je valuta baht. Kuna je dusu dala za zicanje. 'Alo curo daaaaj kuuuuuuunu...' nekako je pjevno, 'Daj baht!' - agresivno.
Jezik inace jako pjevan, a pismo je prekrasno, secesijsko.
Tajska je zemlja takodjer puna kitoidnih hramova.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tajska zemlja nikad nije bila kolonija, ako ne racunamo da je danas turisticka kolonija. Tajac voli svog kralja i kraljicu i s tim se ne valja saliti. Njihove se slike pojavljuju u raznim oblicima diljem zemlje. U kraljevskoj palači vas usarme kao da ste u crkvi. Sve šljašti i blješti, kicasto je, ali zabavno, plus sunce malo omami i vec pocnete razvijati postovanje i divljenje prema kraljevskoj obitelji, i ma onda vidite ovo

Image and video hosting by TinyPic
-mislim kakvo je to kraljevstvo kad princezina majka skuplja limenke?

TAJCEVA ZEMLJA
U tajskoj zemlji je jako jeftino, jeftinije od Kine. Sat ipo vlakom 2kune, no nije da za taj sat ipo prođe neku značajnu udaljenost...Iako je jeftino, može se potrošiti dosta para, jer imaš osjećaj da možeš svasta kupiti, pa kupiš, pa zapravo potrošiš dosta para.

Znacajna grana privrede kod Tajaca je prostitucija. Na prvi pogled Filipini (takodjer poznati po tome) mala su maca po broju sretnih parova tipa olinjali zapadnjak i lijepa mlada domaca djevojka. Ili lijepi mladi domaci djecak. Odjeven kao djevojka. Ili on zapravo misli da je djevojka, pa bi trebalo reci samo djevojka. Al ipak je djecak. Zbunjujuce je, jer ih ima svugdje, ne samo u mracnim ulicama nocu. Zvjerka je skuzila da ih je najlakse raspoznati po noznim prstima. Mudra Zvjerka.

Image and video hosting by TinyPic

Bangkok je veliki, bucni, prljavi azijski grad s neboderima, hramovima i hranom na ulici. Stakori se nakon kise krecu u skupinama (jato? krdo? roj?), a Tajac se stalno smjeska.

Image and video hosting by TinyPic
-ako kome treba kakav dokument...Khao San Rd, Bangkok

Lopburi, mjestasce s majmunima

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
-trenutak prije lansiranja malog majmuna

Ayutthaya je ex prijestolnica pa ima mnogo hramica oko kojih je zelena trava s pokojim zelenim jezercem

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
-objasnjenje zasto stojimo kao budale na prethodnoj slici

Image and video hosting by TinyPic
-jednostavno lijep, uzasno lijep

KUTAK ZA PIVOLJUPCE

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Nisam mogla naci sliju Singha piva, koje je, cini mi ce, popularnije, ali je Chiang jeftinije. Leo sadrzi extrakt lava.

KUTAK ZA ARHICE

Image and video hosting by TinyPic
-ducan s popularnim vrtnim figuricama

Image and video hosting by TinyPic
-najblize sto se skoljka priblizila krevetu a da nema zida izmedju



Jutarnja kava u Istanbulu je prekrasno iskustvo. Jutarnja oko 6, oko 9 je vec puno turista. Zvijerka i ja napokon okinile par turskih slija jer, kad smo bile u Istanbulu pred nekoliko godina, nismo bile toliko tehnicki napredne da posjedujemo fotic. Sada pak nismo bile tehnicki napredne da imamo baterije u foticu za vise od dvije slije.

Image and video hosting by TinyPic
-Mrvy, ja i dzamija

DOMOVINA
Uzasno lijepa. Ima snagu zlatnog zita.
Dva dana prije leta nazad za Shanghai, isla sam autobusom iz Splita u Zagreb. Roditelji su me ispratili na onu nakupinu vozila koje mi u Splitu nazivamo kolodvorom. Vec sam na ulaznim stepenicama u busu i majka mi kaze drhtavim glasom
'sretan put i vrati se nazad brzo' (misleci pri tom da se napokon vratim iz Kine u Hr)
'vratit cu se cim Hrvatska udje u EU'
(oba roditelja zgrozeno uglas) 'ajme duso nemoj tako'

Onih desetak putnika koji su culi nas razgovor s cudjenjem me pogledase.

19.09.2009. u 10:45 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja