odlagaliste

utorak, 16.12.2008.

selo i stara klaonica

Mozda niste znali, ali do nedavno je postojala mala zajednica hrvata ( komada 2) u obliznjem changzhou. Ne, to nije moje prvotno selo; ja sam bila u hangzhou.
Bila ja u posjete prosli tjedan. cca 170km na zapad. Vlakom 1h15min ili 3h ako hocete ustediti. Ja sam djelomicno ustedila pa sam odabrala opciju od 2h20min sto se na povratku nije pokazala mudrim jer smo bezrazlozno zastali na sat vremena otprilike 15min od shanghajskog kolodvora, sto ja zbog jezicnih zapreka nijesam uspjela dokuciti. Pa sam cekala.
Changzhou je divno selo od 4m stanovnika, imaju kfc i sva ostala obiljezja kineskog mjestasca. Najveca je atrakcija dinosaur park kojeg pak nisam obisla. Ima lijepa pagoda, mnogo visoka te simpatican sljivin park. Postoji i safari park, odmah do nekog jako znacajnog arheoloskog nalazista.

Image Hosted by ImageShack.us


tradicionalna kineska zivotinja i egzoticna arhitektura

Image Hosted by ImageShack.us


just beautiful

Image Hosted by ImageShack.us


pablik akvarijus zanimljivog proizvodjaca

Najkul je bila kupovina zecova. To je bio poklon odlazecih ljudi ostajucim kinezima. 2 mala bijela zeca + kavez 50yuana. Mislim da smo dobro prosli. Kasnije nam je teta kod koje smo kupili pola pecene patke za 8yuana rekla da je to jeftino. E, zecevi nisu za jelo, kupljeni su u pet shopu, tj na pet pazaru.
Vi svi mislite da kinez jede ono sto mi drzimo za ljubimce, ali oni strogo razlikuju ljubimca od hrane iako je ponekad ista vrsta zivotinje, npr pas. Bar su mi tako rekli. Mozda kad stegne kriza...
Ma vole oni bestije samo ih mozda ne tretiraju bas. Recimo ne znam kako paze cvrcke koje kupuju u minijaturnim kavezicima. Ili kad vidim zaljubljeni par kako seta parkicem a ona sva u rozom i mlatara stakorom u cibi. Ne znam bas koliko to pozivi.

Image Hosted by ImageShack.us


prizor s pazara ljubimcima...mislim da se klade koji ce prdnut...ja bi rekla onaj na C 5

Vrativsi se u grad, ugostila sam odlazecu zajednicu hrvata, te smo jednog popodneva posjetili klaonicu. Zgrada mi je bas simpa, iako su je danas utopili u klasicni koncept skupi-ducan-restoran-u-staroj-zgradi. Originalno je to bila klaonica i u svoje vrijeme (1930e) naj medju klaonicama u svijetu. Svinje te krave placale su tu glavom, i kako je jedan lik rekao to je bila tako dobra organizacija da bi usla krava a izasao odrezak.
Komplicirano izgleda zbog razlicitih korisnika komunikacija, i bilo bi pravo veslje napraviti arhitektonski snimak iste.
Mislimo da smo smotrili i odvod za krv.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Ako netko hoce posjetit, nalazi se malo istocno od krizanja haining i wusong, kod hotela jiu long.

Kako je zazimilo pojavila se potreba za vjetrobranima. Kako se to ne projektira, onda se u hladne dane metnu ove gadne plasticne trake.

Image Hosted by ImageShack.us


I nagradna igra za kraj:
sto je ovo i kako se dozira. Nije ekstrakt kengura

Image Hosted by ImageShack.us



16.12.2008. u 14:57 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja