Odgoj s osmijehom

petak, 28.03.2008.

Uspjeh


Uspjeh možemo sagledati sa raznih pozicija. Nekima je uspjeh medijska slava, nekima novac, nekima poslovni položaj ...
Pitam se što je za mene uspjeh?
Nemam ništa protiv novca, no, imati novac nije uspjeh. Poznajem mnoge ljude koji imaju novca, ali mi se ne sviđa njihov način života. Ponekad ne znam imaju li oni novac, ili novac njih.
O medijskim uspjesima ne treba ni govoriti. Danas si gore, sutra dolje. Tamo samo vidim mnogo promašenih života. Ne, hvala... ni to mi se ne sviđa.
Poslovni položaj.... zanimljivo je dokazati se u poslovnom svijetu . Ali ako položaj na kojem jesam prate stres, užurban ritam života, rokovi i frustracije ... ne bi, hvala.
Kakav ja život želim?
Svakako želim raditi ono što volim! Ne upadati u šablone. Ne upadati u rutinu ni posla, ni života. Živjeti svoja uvjerenja. Biti dosljedna sebi. Biti kreativna u poslu kojeg obavljam. Želim dijeliti ono što znam s drugima. Želim učiti.
Želim dan započeti s osmijehom i završiti sa zahvalnošću.
Za mene – to je uspjeh!

- 11:03 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.