Odgoj s osmijehom

nedjelja, 25.11.2007.

samopoštovanje i spol


Koliko vam se puta dogodilo da ste nešto nekome rekli, a ta osoba je vaše riječi shvatila na skroz drugačiji način negoli ste vi htjeli ?
Znam...događa vam se to često J
Evo jedne zgodne priče koja oslikava različite slike u našim svjetovima kvalitete...

OPASNOSTI ŽIVOTA

Htio neki otac zaštititi svoju kćer pred opasnostima života. Izrasla ona, naime, u prekrasnu djevojku, te ju on pozove da joj objasni svu niskost i podmuklost svijeta.
„Draga kćeri, dobro me slušaj. Svi muškarci žele samo jedno i vrlo su lukavi u želji da to i postignu. Nećeš ni primjetiti, a već ćeš se naći u kaljuži njihove pohote. Pazi, najprije se muškarac zanese tvojim lijepim licem i divi ti se. Onda te pozove da s njim izađeš. Onda, kao slučajno, prođete pored njegove kuće, a on ti kaže da je nešto zaboravio i pozove te da ideš s njim da to uzme. Onda ti ponudi čaj, slušate zajedno glazbu, a onda se on odjednom baci na tebe. I tako si osramoćena ti i tvoja majka i ja. Cijela nam je obitelj osramoćena, a ugled propao.“
Kćer ozbiljno shvati očeve riječi. Nakon nekog vremena dođe ona pred oca sva ponosna i ozarena:
„Oče, pa jesi li ti prorok? Otkud si samo znao kako se sve odigrava? Bilo je točno kako si mi opisao. Najprije se divio mojoj ljepoti. Onda me pozvao van. Prolazili smo pored njegove kuće. Tu je jadnik primjetio da je zaboravio ogrtač i, da me ne bi ostavio samu pozvao me da idem s njim. Bio je vrlo pristojan, ponudio me čajem, a vrijeme uljepšao divnom glazbom. Mislila sam na ono što si mi ti rekao i točno sam znala što mi se sprema, ali vidjet ćeš da sam dostojna da budem tvoja kći. Kad sam osjetila da se bliži trenutak, bacila sam se ja na njega i osramotila sam ja njega, njegove roditelje, njeogvu cijelu obitelj i upropastila njegov ugled i dobar glas.“

- 12:47 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.