subota, 15.11.2014.

Volim te,generacijo moja


Dugo se spremam napisati nešto čime bih odala počast našoj ljubavi.
Baš sada,kada je u svom vrhuncu.
Inspirira nas,svaki dan, sve više.Sve što je starija i zrelija.
Sve je slađa i sve je lakša za komzumiranje.

Da,formula ljubavi je zaista jednostavna.
Krenula je spontano,kao fizička privlačnost,kroz crnu kosu, lijepe smeđe oči i oštar, muževan nos.
Prije trinaest godina,moja generacija i ja,sasvim slučajno,naletjeli smo jedno na drugo.
Nakon ludog mladenaštva,burnih noćnih izlazaka,veza i avantura,sreli smo se nas dvoje.
Ljubav je sve više rasla kroz plemenitu dušu i otvoreno srce koje je signaliziralo mozgu da odredi omjer.
I baš taj omjer,srca i mozga,odredio je da naše duše i naša tijela započnu zajednički život.

Razvijali smo se duhovno,ali i stvarali materijalno.
Odolijevali smo svim vanjskim smetnjama i u situacijama kada bi ljubav bila na kušnji,branili bi
jedno drugo.Samo je to bilo ispravno jer život više nije imao smisla bez onog drugog.
Ljubav nam je donijela i dva predivna sina pa je naša obitelj i naše ljubavno gnijezdo potpuno.
Naša su srca potpuna.Formula ljubavi je riješena.
Tu smo,sada i ovdje.Živimo za trenutke provedene zajedno,istovremeno dopuštajući jedno drugome da budemo svoji.
Veseli me moj osobni razvoj,moj trud da si budem bolja.Da se volim i prihvaćam kakva jesam jer upravo takva,mogu biti i prema svojoj generaciji.

Moja generacija je moj muž.Moja životna ljubav s kojom sam sretna.Moj zaštitnik.Onaj koji je dovoljno jak da se ja osjetim ženstvenom i onaj koji je dovoljno emotivan da mogu s njim plakati.
Mi se volimo kroz sva godišnja doba.Mi se volimo kada je omjer materijalnog i duhovnog u tolikoj mjeri da nas zasite smijeh,ili suze u tom periodu
Volimo se i kada puše jugo i kada nam bura nabija po krovu.
Kada nam propušta krovni prozor i kad nalijem benzin u "dizelaša."
Kada stariji sin ne dođe prvi na cilj u sprintu,a mlađi ne zabije gol u nogometnoj utakmici.
Volimo se i kada nam pas dobije alergiju na hranu i kada mačka okoti pet mačića.
O da,volimo se i ujutro dok se guramo za red u kupaoni i navečer pred televizijom i tv programom.
Volimo se zbog jednostavne formule srca i mozga.
Jednostavno,volimo se cijelim srcem i umom.
Volimo se i tako će i ostati.
Svaka formula ima svoje rješenje.Mi smo svoje rješenje našli.
Rezultat je sreća.Ova sreća.U ovome životu i ovoj našoj ljubavi.
Volim te,generacijo moja!

Oznake: ljubav


10:55 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.