nedjelja, 05.10.2014.

RADI MIRA U KUĆI!?


Svakodnevno gledam i slušam žene kako,dopuštajući da ih drugi gaze,nesvjesno gaze same sebe.
Digne mi se kosa na glavi od glupog izgovora-Radi mira u kući!

Sve se više udaljavamo kao prijatelji,braća,susjedi,kao supružnici...kao ljudi!
Žalosno i poražavajuće da su nam izgovor brojne „nežive“ stvari koje nam neće nigdje pobjeći.
Draga moja ženska glavo,taj veš,prašina,prljav pod,razbacani ormari,neće ti nigdje pobjeći!
Ali ja,tvoja prijateljica,nemam više strpljenja čekati.Ja odlazim.Ja bježim.Od tebe,
Jer si i ti davno pobjegla od sebe.

Naša zajednička kava, prije skoro godinu dana,završila je isto.Kao i ona prije nje.
Od usiljenog smijanja i pričanja o svakodnevnici,razgovor je morao završiti na temi o mužu.
A kada pitam što je s tobom,nije ti jasno zašto uopće pitam za tebe jer bitan je muž!
Pitam kako se ti osjećaš,jesi ti zadovoljna,pričinjava li ti zadovoljstvo sve to što radiš.
Nakon dugog pogleda u daljinu i traženja odgovora u svojoj glavi gdje se već i srce umiješalo,očima
punih suza,odgovaraš -Ma,iskreno,ja sve to radim radi mira u kući.












Draga moja,ne vidiš li ti koliko si nesretna?
Mira već odavno nema u tvojoj kući.U tvojoj duši uopće.
To što radiš,forsiraš.Muž je i dalje nezadovoljan,viče kad mu se viče,a ti stalnu ušutkavaš sebe i djecu.
Što je najgore,nitko nije sretan.
Zna li tvoja mama kakav ti je primjer dala?Zna li ona kako si se osjećala kao dijete dok si slušala natezanja i svađe nje i tate?
Draga moja,i tvoja djeca se sad tako osjećaju.

Živi,draga moja!Živi,punim plućima!
Gdje je ona tvoja volja i poletnost!?
Zar ne vidiš što si napravila od sebe!?
Naći ravnotežu,je naći put sreći u životu.
Prvo pronađi u sebi ljubav i poštovanje.Slušaj se i radi ono što te čini sretnom.
Samo tako ćeš usrećiti i drugoga.
Ako nema mira u tvome srcu,nema ni u kući.

Tek kada čovjek prestane bježati od sebe,prestati će bježati i od drugih.
I kada živi u istini sa samim sobom,može biti iskren sa drugima.
Inače,te kave i druženja postaju mučne.
Tebi se neda lagati,meni se neda slušati.
Zbog toga se sve manje družimo.

Sigurna sam da ćeš me poslušati tako što ćeš prvo poslušati sebe.
Sigurna sam da bi muž bio veseliji i zadovoljniji da ti nisi tako umorna i iscrpljena.
Smanji danas svoje obaveze,izvedi ga u šetnju.
Kreni polako,ali sigurno.
Zaslužili ste biti sretni,iako ste se pogubili po putu,
između naučenih lekcija i onih vaših koje tek trebate kreirati.
Ugodnu ti nedjelju želim,prijateljice moja!


10:14 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.