*One light for each undeserved tear*

nedjelja, 30.04.2006.

...

Znam da pišem u dosta velikim razmacima ali mislim da je bolje to nego da svaki dan švrljam nešto glupo i da stavljam postove samo onako i nikome ne ostavljam komentare zbog nedostatka vrimena, pa sam sad odlučila lipo napisati post kad mi je dopušteno da idem na net i kad imam vrimena svim ljudima koje čitam ostavljati komentare. I tako... Neću pisati da sam u depri ni ništa takvo jer bi mi bilo bolje da malo svjetlije gledam na svijet ionako je bolje da ne žalim zbog gluposti tj. zbog nekih ljudi koji to uopće nisu zaslužili. Odlučila sam ne sekirati se za ništa. Imam bar neke razloge da budem sritnija, evo brzo je lito, završit će škola a to vjerojatno svi očekuju, i onda dolazi sve lipo što donosi lito. Istina je da se u lito preporodim bez obzira na neke nedostatke ali sam obećala sama sebi da ću i to riješiti i iako mi neki ne viruju uspiti ću u svom naumu (iskreno se nadam). Peti misec je što se tiče škole najgori, sve moraš riješiti tako da uopće nemam vrimena za druge stvari osim za učenje. Bliži se krizma, a fala Bogu bar sam riješila robu (misla sam da ništa neću naći) i tako jedva čekam da prođu sve te ceremonije i da dobijem priliku da si priuštim mp3 i još neke stvarčice. Još kad ne bi grišila koliko grišim, mislim stalno radim neke gluposti za koje se pokajem, istina je da ne cijenim nijedan svoj postupak, pogreška se desi u jednom trenutku i poslije više ne mogu vratiti vrime. Zašto se ne spriječim na vrime?! Baš sam gledala spot ''30 minutes'' od t.A.T.u. osjećan se tako čudno kad ga gledan baš je brrrrr... Stavila bi ga na blog ali mi je u spoju s nekim drugim spotovima pa... ma nema veze..Ok, ok this is enough!!!! Pozdrav svima!
Do slijedećeg posta.


Crestfallen soul
Rest for this night
Love is here, right here
Under my wings....


Once I had a dream...and this is it...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


- 19:40 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

....about me...

  • ...About me...

    ~Nick: Angelis
    ~Date & place of birth: 12. 01. 1990, Zadar
    ~Location: Bibinje
    ~Fav music: Gothic, symphonic & power metal
    with exception called t.A.T.u.

    ~Contact me:
    ever.dreamer@yahoo.com


    ~NIGHTWISH~

    *MEMBERS:

    Tuomas Holopainen

    Image Hosted by ImageShack.us

    Emppu Vuorinen

    Image Hosted by ImageShack.us

    Marco Hietala

    Image Hosted by ImageShack.us

    Jukka Nevalainen

    Image Hosted by ImageShack.us

    Ex vocal:

    Tarja Turunen

    Image Hosted by ImageShack.us


    *ALBUMS:

    ~Angels fall first
    Image Hosted by ImageShack.us

    ~Oceanborn
    Image Hosted by ImageShack.us

    ~Wishmaster
    Image Hosted by ImageShack.us

    ~Century Child
    Image Hosted by ImageShack.us

    ~Once
    Image Hosted by ImageShack.us

    ~Over the hills and far away
    Image Hosted by ImageShack.us


    *DVDs:
    ~From wishes to eternity
    Image Hosted by ImageShack.us

    ~End of innocence
    Image Hosted by ImageShack.us

    ~End of an era
    Image Hosted by ImageShack.us


    ~Ever Dream~

    Ever felt away with me.
    Just once that all I need.
    Entwined in finding you one day.
    Ever felt away without me,
    my love it lies so deep
    ever dream of me...

    Would you do it with me,
    heal the scars and change the stars?
    Would you do it for me,
    turn loose the heaven within?
    I'd take you away, castaway
    on a lonely day. Bosom for a
    teary cheek. My song can but
    borrow your grace.

    Ever felt away with me.
    Just once that all I need.
    Entwined in finding you one day.
    Ever felt away without me,
    my love it lies so deep
    ever dream of me...

    Come out, come out wherever you are
    So lost in your sea
    Give in, give in for my touch, for my taste
    for my lust.

    Ever felt away...

    Your beauty cascaded on me
    In this white night fantasy!

    Dream of me!!!

    Ever felt away...

Nice blogs...

§§§Death Made me an Artist§§§

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    I feel so cold inside
    Sorrow has frozen my mind...


    Image Hosted by ImageShack.us

    *No sympathy
    No eternity
    One light for each undeserved tear...


    Image Hosted by ImageShack.us

    *Waiting for tomorrow
    For a little ray of light
    Waiting for tomorrow
    Just to see your smile again
    Take away my sorrow from a blistered
    Heart of mine
    Where are you now, if you are there-anywhere...


    Image Hosted by ImageShack.us

    Favourite show

    Image Hosted by ImageShack.us

    -Bands-

    Within Temptation

Songs...

  • ¤ You ¤

    The words have been drained from this pencil
    Sweet words that I want to give you
    And I can't sleep
    I need to tell you

    Goodnight...

    When we're together, I feel perfect
    When I'm pulled away from you, I fall apart
    All you say is sacred to me
    Your eyes are so blue
    I can't look away
    As we lay in the stillness
    You whisper to me:

    ''Amy, marry me
    Promise you'll stay with me''
    Oh you don't have to ask me
    You know you're all that I live for
    You know I'd die just to hold you
    Stay with you
    Somehow I'll show you
    That you are my night sky
    I've always been right behind you
    Now I'll always be right beside you

    So many nights I cried myself to sleep
    Now that you love me, I love myself
    I never thought I would say this
    I never thought there'd be
    You...

    By: Evanescence