SVe tO TrEbA u LoST

petak, 13.10.2006.

KO JE KOZMO DJEVOJKA MAMU MU?

COSMO SAYS
Image Hosted by ImageShack.us



Danas sam nakon ne znam kolko dugo kupila Cosmopolitan,,Zašto? Pitaj Isusa! Bila sam u Billi i vidla ga tam i ne znam kaj mi je bilo kupila ja to ,,sranje..Obično to čitam kod frizerke , to i Milu i i takve pizdarije kad i saznam "bitne" stvari u životu kao, da je Angelina rodila čedo..i da je netko promjenio frizuru i da je sad to IN!I tak danas nisam imala nekih obaveza i ja se lijepo zavukla ispod popluna jer je zima za popizdit i počela listati.. naslovi primamljivi do bola: kako ga natjerati da ti kaže da te voli, kako ga zavesti, kako biti sretna, pa kviz neki: da li previše dramatiziraš, pa intervju s nekom glumicom koja mi intenzivno ide na jetra i tak..Uglavnom sam preskakala članke i zadržavala se na reklamama,,, zamislite niti jedan tester jevreji nisu stavili ma nek se gone u kurac!Ima dobrih čizmi u Timberlandu..da to je jedina vrijedna informacija koju sam pokupila iz nesretnog kozma! Nakon kaj sam zatvorila taj časopis bila sam bijesna ko ris.. Pa dobro kaj oni misle da smo mi svi budale? Da pušimo te njihove spike i da smo spremni dati svaki mjesec 25 kuna ili kolko već za to smeće?! Pa tko to čita tak redovito??!!

Po mom mišljenju kozmo mogu čitati ili jumferice ili jadnice koje nemaju pojma o životu jer svi ti divni savjeti koje oni daju i biseri koje nemilosrdno siju pred nama su općepoznato bullshit znanje koje svaka imalo razumna žena po defaultu zna..Pitam se tko slijepo slijedi njihove savjete i to primjenjuje u vlastitom životu? Gdje je ta budala i zakaj ju netko već ko hromog konja ne ubije?!Klinkice možda ,ali bilo koja osoba koja ima preko 20 godina i dalje puši tu spiku treba biti izbičevana i nabijena na sred trga na stup srama da joj se svi skup smijemo i tu i tamo pljunemo!Osim toga, 80% tog našeg rvackog kozma je prekopirano tj. prevedeno iz njegove strane verzije..gdje je tu novinarstvo pitam vas?!
Samo kaj u stranom kozmu dobiš pun kurac testera i čak nekad neseser ili torbu a tu dobiš kurac od ovce!Najbolji mi je u članak kak se ponašat kod ginekologa i da se njega ne treba bojat ..o isusati da mi je znat ko je dal zeleno svijetlo tom jebenom članku..

Trebali bi možda napisat članak o tome kak se ne bi trebalo bojat smrti iako ćemo svi jednom krepat i da to zapravo i nije loše kad na licu imaš givenchyevu i diorovu kozmetiku i shiseidov puder i cliniqueovo sjenilo i maskaru od max factora da imaš pogled jebene gejše jer ona jednim pogledom zaustavlja promet, a na sebi dolče i gabana haljinu malu crnu( koju svaka žena treba imati u svom ormaru) i la perla mrežaste čarape i manolo blahnik štikletine.. uz to sve skup mirišiš po najnovijem parfemu od debelguze jennifer lopez i tako skockana čekaš smrt sa osmjehom na licu jer to je sve super jer tak piše u kozmu a kozmo veli da je san svake ženbe da bude kozmo djevojka pa izvolte!
Površno, banalno, glupo..Nije ni čudo kaj frajeri misle da smo mi ženske guske kaj to čitamo i u to sve kao vjerujemo.Imaju potpuno pravo! jer ako to čitamo i ako je to naša Biblija onda smo guske i zbilja smo izgubljene ko pas u liftu!I zamislite sad da jedna takva guskica pročita neke savjete kak bi se pravi dečko trebal ponašati i onda napadne svog siromaka od dečka zakaj se on tak ne ponaša i koji je njemu kurac i da onda još i zbog toga i prekinu! A ne bi me čudilo da ima takvih slučajeva.. fakat smo mi žene u kurcu fakat jesmo!

Ja sam kozmo djevojka ma marš... jebe mi se ko je rodil, kaj se fura po špici nabijem špicu i kremu i sve te debile iz naših medija na kurac,, sere mi se od njih!Jebe mi se koja manekenka je IN, kaj se nosi po modnim pistama u Novoj Kaledoniji ...a kaj s enosi u Turskoj? Ma nosi se u pizdu materinu!smijeh
Jebe mi se za njihove savjete i kak osvojit ovog, dat nogu onom, zajebavat trećeg, udat se za četvrtog.. je-be mi se živo..ali ono kaj me najviše smeta kaj me fakat smeta,,,, ali zar baš niti jedan usrani tester nisu mogli uvalit u tu gomilu govnarskih stranica.. tester.. da su uvalili tester ne bi tolko srala ali ovako,,,jebiga ovako baš moramyes
- 15:30 - Aj pljuni (23) - Uokviri si na zidu - #

<< Arhiva >>