SVe tO TrEbA u LoST

četvrtak, 05.10.2006.

kAKO SAM SE ZALJUBILA U SUPERMANA

Image Hosted by ImageShack.us
Superheroji se javljaju u različitim oblicima.Mi jesmo zapravo okruženi njima samo nismo uvijek pronicljivi da bi skužili da su to zapravo oni. Njihove moći ne moraju nužno biti nadnaravne ali zbog njihovih postupaka se kvalificiraju kao unikatne. Ponekad je čar njihovih moći upravo u tome što te znaju ugodno iznenaditi. Ja sam našla svog supermana i ono što je najbolje je da je jedino meni otkrio svoj identitet.Ostali svijet ga poznaje kao Clarka Kenta, običnog čovjeka kojeg možeš naći na svakom uglu i koji se čak ponekad i izgubi u masi.Možda čak svaki dan prođete kraj njega ili ga čak poznajete a da ni ne znate s kim imate posla. Nisu svi superheroji, nemaju tu mogućnost niti moć, ne mogu svi biti supermani, samo rijetki pojedinci.
Njihova moć ne mora biti nadnaravna.Ne moraju spašavati svijet, ne moraju podizati ogromne terete, ne moraju zaustavljati poplave, tajfune, meteore. Današnji superheroji imaju drugačije sposobnosti i zato ih volimo jer na neki način spašavaju nas same.
Moj superman zna koje su mi želje i ambicije, zna koja mi je najdraža čokolada, omiljena grupa, kakvu muziku volim, kakve filmove volim, on zbog mene gleda filmove koje niti u ludilu ne bi inače gledao, sluša muziku koja mu se inače gadi ali mu je nekako dobra kad je sluša skup sa mnom, on zna da uvijek skidam šunku sa pizze,zna kad mi je rođendan i naša godišnjica.. Toliko takvih sitnica ima što ga za mene čine superherojem.
Volim kad me nazove usred noći jer me želi vidjeti, volim kad zaspim u njegovom zagrljaju , volim se probuditi i vidjeti kako on spava kraj mene, volim kako znam cijela mirisati po njemu,volim kad me čvrsto zagrli jer mi se onda fućka za cijeli prokleti svijet, on je prva osoba kojoj bi rekla neku dobru ili lošu vijest,navečer prije nego zaspim on mi je posljednja misao prije nego što me obuzme san....
I kaj je najbolje on nikada neće točno znati koliko je on mene spasio i promjenio moj život na bolje..
Maybe you're gonna be the one that saves me and after all you're my Wonderwall
- 11:28 - Aj pljuni (15) - Uokviri si na zidu - #

<< Arhiva >>