SVe tO TrEbA u LoST

srijeda, 27.09.2006.

PIKAJ ME NJEŽNO I SAGA O ŠAHTU CONTINUES

Image Hosted by ImageShack.us
Danas sam išla vadit krv, kontrola bezveze no big deal. Injekcija,, bojim je se, nemrem gledat kad me pika da me ubiješ. Neki dan sam s dragim gledala opet Trainspotting, genijalan film, samo žmirim kad se fiksaju jebiga,,, takav je isti moj stari, ne može gledat kad ubada i vadi krv ko ni ja. Ajde nikad nisam pala u nesvijest iako čujem ima i takvih slučajeva ali ne volim to.
I onda nakon toga kad mi ruke počne trnut isusati ko invalid sam.A nema bolje stvari kad ti sestra kad zasučeš rukav veli da su ti vene ko končići. Fakat se super osjećaš nakon toga i onda zabije iglu uuuuu bolje od sexasmijeh

Baš pričam s mojom lollom danas i ona je ista ko ja glede igle.Pa kakve bi mi to jebene narkomanke bile da mi je znat.. nikakve eto.. Ma nema tog šuta, tog osjećaja, nema toga kaj bi me natjeralo da se bodem..Nema teorijeeeeeeeeeeee.I onda nakon kaj mi je sestra izvadila krv , onda me bolilo naravno tak da sam jedva okretala volan na putu do doma.Da znam, pičkica sam ali kaj mogu kad me boliiiii.A ja ne volim bol i to bi bilo tosmijeh

E da glede avanture sa šahtom... popravili su kvar jer mi je cijev pukla ali moram i dalje platiti jebenom vodovodu cca 2 soma kuna ali kak su dobriiii mogu na rate o hvala vam kak ste dobri alelujaaaa ma marš u materinu!No prije toga moram još dva put u jebeni šaht izmjerit stanje vodomjera usranog nakon popravka cijevi i onda par dana nakon toga da vide kolko ja to točno vode trošim.. ne dao bog isus da neko od njih to dođe izmjerit jer je navodno to potrošačeva dužnost kontrolirati ma jebite si mater.. koji kurac sam išla opće u školu kad se moram baviti s tim pizdarijama.. i još se nafure ak to ne radiš jer kao to nije njihov posao.. pa kaj je onda vaš posao idioti jedni lihvarski?
Image Hosted by ImageShack.us
Jebo komunalije to je sve kaj ja imam za reć!headbang
- 11:01 - Aj pljuni (19) - Uokviri si na zidu - #

<< Arhiva >>