SVe tO TrEbA u LoST

ponedjeljak, 25.09.2006.

PUT U HAD ILITI THIS IS THE ROAD TO HELL

Donedavno nisam imala problema s dragim ljudima iz vodoopskrbe i odvodnje,, uredno su mi slali račune ja ih plaćala i sve je bilo ko u bajci dok jednog zlokobnog dana nije stigao račun za preko 2 soma kuna gulp! Okej razumjela bih da na vrhu zgrade imam bazen i vodeni park ili čak jacuzzi ali come on ja sam solo pa da se i tuširam svakih 5 min i paralelno perem veš i radi mi perilica za suđe i pustim vodu da teče iz svih pipa ne bi tolko potrošila da me jebeš!

To je bilo u 6 mj kad sam slala zamolbu za otpis vode ..sad je 9.... u međuvremenu još 2 računa povećih svota mada je popravljeno to puknuće cijevi,, navodno tak su mi rekli jebote! U međuvremenu sam se bila spustila u taj šaht, koji se nalazi na parkingu ispred zgrade,, a često se auti sparkaju baš na sami šaht pa se sad mogu lijepo jebat ak oću vidit stanje jer mogu vidit kurac dok je auto na šahtu!
Image Hosted by ImageShack.us
Nego da vam velim svoje prvo spuštanje u Had dolje tj u šaht mračni mokri.. Imala sam pomoć ajde fala bogu bila frendica sa mnom radi moralne podrške ali to je bilo sve,, ja sam se sama spustila niz stepenice u tu provaliju jebenu koja je bilapuna vode( to je naime prije navodnog popravka cijevi) sve prljavo, neke daske a bome i blata bilo i sad gro tih vodomjera a koji je moj pitaj boga,, imala sam račun ko siroče i kemijsku u zubima da zapišem stanje i mobitel koji mi je poslužio kao svijetlo u toj tami usranoj..Sve mokro, jezivo i ne znam s koje strane je moj vodomjer,, gledam panično u računam i molim boga da ne moram preduboko zaronit u tu vodu i da mi se odjednom ne pojavi jaws ,tolko je vode bilo! I sa djebiga ja preko neke daske na jednu stranu i onak fino zagazim i propadnem do koljena u vodu.. super.. s te strane moj vodomjer nije: Murphy jebemti mater da ti jebem! Znači s druge strane.. nađem ja to nekako i zapišem sva ponosna na sebe, mokra, ali sretna ,, mission accomplished.. ili sam tako mislila i sad me opet jebuuuuuuuuuu..Počela sam izbjegavati referenticu vodoopskre jer je već i meni i njoj ovo ne smješno neg tragično jebote! Danas kad mi je malo povisila ton sam ju skresala sa čarobnim riječima: Uključit ću svog odvjetnika... Nevjerojatno kako te 4 čarobne riječi djeluju na smirenje uzburkalih strasti... ma kakav čiribu čiriba, beetlejuice, stoliću prostri se... Uključit ću svog odvjetnika i da viš kak se zvijeri smiresmijeh

Sad smo si super i veli treba da čak danas ne moram opet u šaht jupi jebote.. nego može i do sutra čekat i tak.. Sutra opet spuštanje u Had, nadam se da je splavar tam da me preveze do jebenog vodomjera!
- 10:06 - Aj pljuni (8) - Uokviri si na zidu - #

<< Arhiva >>