Te Mauri,Te Raoi ao Te Tabomo

petak, 07.07.2006.

Opsjednutost komentarima,...

Nikome nisu važni,a svi ih žele,uzrokuju velike zavisti i čudna ponašanja,prošle godine pod statistike u blog editoru nalazili su se i podaci o vašem mjestu na ljestvici-npr-ako ste imali 2000 komentara nalazili ste se na 300 mjestu na top listi sa najviše komentara,cilj svih blogera postao je dići se što više na toj ljestvici,gospodične tvoj netko i lady jazzie čvrsto i prepotentno su držale prva 2 mjesta na ljestvici,njihovih 14 000 i 12 000 komentara budili su u drugima želju da ih dostigu i kažu"E ja imam više komentara od one dvije koze(u lijepom smislu),ja sam najbolji bloger"
-Pošto blogeri nisu mogli puštati po 500 komentara na dan i nisu si mogli očekivati da će isto tako 500 drugih blogera pustiti njima 500 komentara,počele su se koristiti
d
r
u
g
e
tehnike,da za svako slovo jedan komentar,tako odjednom male teenejđerke(kako ne engleski napisanosmijeh),koje su znale pisati o njihovim jako zanimljivim životima,počele su preskakati stepenice slave,imale su po 400 komentara po postu,i samo odjednom na top listi našle su se-ja i moj život,ja sam narkomanka,ja volim rozu boju,imam pms i jede mi se sladoled,joj dečko mi je rekao volim te sad sam u depresiji,poljubila sam ga na partyu sad će se udati za njega,ja sam gotičarka a printer mi nema crne boje,ja i moj jebeni život,,jako sam glupača,ali ja to neznama-haha,uglavnom top ljestvice više nema,najvjerojatnije zbog toga što se dešavalo ili su jednostavno tvojnetko i lady jazzie platile blog.hr da maknu top ljestvicu,da blogeri ne vide da više nisu na prvom mjestu,jer zapamtite,ako je nogomet najvažnija sporedna stvar na svijetu,komentari su najvažnija glava stvar na blogu,..

Hvala,vaš MD..

Image Hosted by ImageShack.us07.07.2006. u 23:46 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Image Hosted by ImageShack.us Komentari Yea/Nei?

Opis bloga

Hit Counter

Free Web



Health, Peace, and Prosperity
Real blog,tamo gdje istina ima glavnu riječ,..
Sloboda kao najvažnija stvar u životu,..
Sloboda kao izvor inspiracije,sloboda kao priroda-predivna i teško zadržljiva,...
Real blog inspire today,aspire tommorow,...
Oceanearth svi aspekti plave zemlje,...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us