25.01.2006., srijeda

rekao sam joj...

jučer, točnije sinoć smo se našli.....rrrrr kako je bilo hladno.....smrzavali smo se, dok nismo skužili da imamo dvije monute do prvog kafića......tamo i ne idu baš ljudi....uglavnom subotom..... no nije ni bilo važno.... najprije smo se grijali :)))
ali morao sam preći na stvar....znao sam da ako opet odgodim za sutra da ću tako iz dana u dan....a da joj na kraju neću reći.... kad sam joj rekao da joj moram nešto priznati...prvo me pitala jesam ju prevario.... rekao sam da možda čak i jesam na neki način ali da me sasluša.... i sve sam joj ispričao kako se dogodilo...što i gdje.... pričali smo dva sata.... rekla je da me ona neće pokušavati zadržavati ni prisiljavati ako ja to ne želim....onda sam joj opet sve objasnio da ju stvarno volim i da ju ne želim izgubiti zbog neke "Miss umišljene"... rekao sam joj to da joj to jednostavno nisam mogao prešutjeti.... vidio sam joj na licu da joj nije drago i da bi me lupila iako je to pokušavala prikriti.... onda još sat oko toga jer meni ne može muljati....uvijek smo bili iskreni pa ćemo biti i sada.... pričali smo najmanje 3 i pol sata.....kad smo došli do njene kuće isplakali smo se....i za kraj smo se ismijali....jedno drugome kako plačemo...... kad smo se napokon rastali i ona ušla u ulaz.....izderao sam se VVVOOOOLLLLIIIIIMMMM TTTEEEEEEE!!!!!
njena mama je izišla na prozor i samo se nasmijala....a svijetla su se samo počela paliti.... morao sam nestati prije nego me netko počme gađati s čim.... ali nema veze...... meni je bio važan onaj slatki osmjeh koji je nabacila dok je gledala kroz prozore ulaza...... mahnula mi je i bacila pusu...a znam da je mislila "a budalo..." (u dobrom smislu naravno)
...danas se nismo vidjeli u školi :( nisam je uspio ni cmoknut... :(
zovnut ću je kasnije da dođe do mene.....ako me ne skajla pa mi ne kaže da ja dođem do nje :( a onda će dobiti za kaznu još 1000000000000000000 pusa!!! :)

- 17:02 - Komentari (30) - Isprintaj - #

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

pobjede i porazi

-zovem se......ma nije bitno
-imam 17 i sitno
-ličanin sam
a sad dal se ponosim time ili ne
to je druga priča...
-obožavam sport...
-ali ne mogu reći da se ne volim
zarakijati sa društvom.....
-od glazbe slušam sve.....
ne znam kako je to moguće
ali stvarno slušam sve....
rock,metal,punk,pop,
hiphop,rap,reggae,
-od domaćih uglavnom
oliver,gibonni,prljavci,
parni,bijelo dugme...
-a narodnjaci? hm?
pa nije baš da ih obožavam,
ali znam par....
i uopće mi ne smeta
ako netko sluša samo to
zašto nekoga unaprijed osuđivati?
-navijam za dinamo....
-zaljubljen sam...jako...
-dosta sam romantičan...
-ponekad napišem
neki dobar stih...


-ne mogu se sad više
ničeg sjetiti :-)

Malo je reć'
Da se prelija pjat
kad se vonj od nevoje
U zraku ćuti

Ja ne idem leć'
Da ne osjetim led
S tvoje strane postelje
Di mučiš di svako drži svoju stranu
I ponosa i gluposti
Moglo bi bit da je lakše umrit
Nego ljudima reć': "Oprosti"

Say, say,
To each other
"I'm sorry"

Ja te ne mogu nać'
Takvu kakvu znam
I to šta hoćeš od mene
Ja ne razumin
Ovo ovdje nisi ti
Ni ovo ovdje nisan ja,
To su neki furešti
Bisni ljudi

Oh Bože, da mi te prominit
Ili tebe ili sebe; isto je
Moglo bi bit da je lakše umrit
Nego ljudima reć': "Oprosti".