19.01.2006., četvrtak

obožavao sam ju...


evo odlučio ja napisati postić......od kud da krenem? pa kao što sam već napisao da ću pisati uglavnom o jednom problemu..... a to i nije baš neki problem drugima koliko meni......
ovako.....imam curu.....i sad 14.2. će nam biti godina dana...... kako sam samo bio zaljubljen......e kad se sjetim kad sam molio njenu prijateljicu da joj kaže da iziđe ispred zgrade da će ona doći.....a to ću ustvari biti ja.....i čekam ja nju sa velikom milkom u obliku srca i nekim medvjedićem u rukama..... kad izlazi ona u nekoj staroj trenerci, sva raščupana, nenašminkana..... ali meni je baš bila lijepa.... tad smo se prvi put poljubili..... s njom sam proveo gotovo cijelo ljeto... bio sam sa najfrendovima na ljetovanju.... ali me ni jedna cura nije privlačila.... uvijek su mi govorili kako sam glup... imao sam par prilika ali ja sam samo čekao kada ću se vratiti..... nisam se ja tamo dosađivao.... baš nam je bilo ludo.... super smo se proveli.... i uopće mi nije trebala neka "riba" da bi meni provod bio lud..... sve praznike, blagdane, novu godinu....sve smo proveli skupa.... a nikad se nismo udaljavali od svojih "ekipa" uvijek smo bili u svojim ekipama....
i ono što sam našao u njoj mislio sam da će biti zauvijek.... bila je baš onakva cura kakvu sam ja oduvijek zamišljao..... prezgodna, prelijepa....nije plava i nema neke fiks ideje, nije me ograničavala, zabranjivala, nikad nije histerična.... bila mi je poput najbolje prijateljice, uvijek o svemu otvoreno pričamo..... sve je to super... nikad nismo pričali o prekidu... i ja se sad to bojim i spomenuti....
ali čemu prekid? o tom drugi put....

- 13:24 - Komentari (15) - Isprintaj - #

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

pobjede i porazi

-zovem se......ma nije bitno
-imam 17 i sitno
-ličanin sam
a sad dal se ponosim time ili ne
to je druga priča...
-obožavam sport...
-ali ne mogu reći da se ne volim
zarakijati sa društvom.....
-od glazbe slušam sve.....
ne znam kako je to moguće
ali stvarno slušam sve....
rock,metal,punk,pop,
hiphop,rap,reggae,
-od domaćih uglavnom
oliver,gibonni,prljavci,
parni,bijelo dugme...
-a narodnjaci? hm?
pa nije baš da ih obožavam,
ali znam par....
i uopće mi ne smeta
ako netko sluša samo to
zašto nekoga unaprijed osuđivati?
-navijam za dinamo....
-zaljubljen sam...jako...
-dosta sam romantičan...
-ponekad napišem
neki dobar stih...


-ne mogu se sad više
ničeg sjetiti :-)

Malo je reć'
Da se prelija pjat
kad se vonj od nevoje
U zraku ćuti

Ja ne idem leć'
Da ne osjetim led
S tvoje strane postelje
Di mučiš di svako drži svoju stranu
I ponosa i gluposti
Moglo bi bit da je lakše umrit
Nego ljudima reć': "Oprosti"

Say, say,
To each other
"I'm sorry"

Ja te ne mogu nać'
Takvu kakvu znam
I to šta hoćeš od mene
Ja ne razumin
Ovo ovdje nisi ti
Ni ovo ovdje nisan ja,
To su neki furešti
Bisni ljudi

Oh Bože, da mi te prominit
Ili tebe ili sebe; isto je
Moglo bi bit da je lakše umrit
Nego ljudima reć': "Oprosti".