SVIĐA MI SE, JAKO MI SE SVIĐA!

14.01.2014.

MISLI JEDNOG HRVATSKOG RATNOG MINISTRA
(u emisiji mrezatv)

Ne mrzim Srbe. Ja mrzim četnike. To je moja dužnost.

Oni što ostavljaju Krista kad se zatvore vrata (crkve), nisu vjernici.

U svojoj povijesti Hrvati nisu napadali svoje susjede, ali susjedi hrvatski jesu Hrvate.

Nek dođu moralni i pametni na vlast.

Ako se branitelji počnu buditi, svakoj vlasti bit će teško. Ne vrijeđam ih i ne ponižavam ih.

Hrvatski sud je genocidan.

Progovori li Perković, netko će nastradati.

Kakva je to vlast koja po nekom čovjeku naziva zakon? ("lex Perković", npr.)

Nismo uopće kvalificirani suditi špijunima jer o njima gotovo ništa ne znamo.

Svi špijuni su dvostruki, trostruki.

Koja god stranka nema novca, propast će.

Sve stranke imaju crne fondove.

EU ne voli Hrvatsku više od mene.

Ja se ponosim što sam hrvatski nacionalist.

Brane Crnčević je jednom rekao svojim srpskim napuhancima: Vi ste odavle odlazili u četnike, a povraćali se iz partizana.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.