NE DAJTE DA VAM UKRADU NADU! (preporučam čitati)

30.12.2013.

Ovo je dirrljivo.Isus svojim učenicima pere noge. Petar nije ništa shvaćao,
odbijao je. No Isus mu je objasnio. Isus--Bog-- učinio je to! On sam tumači učenicima:
"Razumijete li što sam vam učinio? Vi me zovete Učiteljem i Gospodinom. Pravo
velite jer to i jesam! Ako dakle ja--Gospodin i Učitelj--vama oprah noge,
treba da i vi jedni drugima perete noge. Primjer sam vam dao da i vi činite kao što ja vama učinih."
(Iv. 13,12--15).
Ovo je Gospodinov primjer: on je najvažniji, a pere noge, zato i među nama
onaj tko je na višemu položaju treba služiti drugima. To je simbol, znak.zar ne?
Pranje nogu znači: "Stojim ti na raspolaganju."
I mi, među nama, zar ne trebamo svakoga dana prati noge jedni drugima? Ali što to znači?
Da, trebamo jedni drugima pomagati. Katkada se znamo naljutiti na nekoga, neku osobu...ali...
zaboravi, zaboravi, i ako te zamoli za neku uslugu, učini je.
Pomagati jedni drugima: to nas Isus uči i to je ono što ja činim, a činim od srca jer je moja dužnost.
Kao svećenik i kao biskup trebam biti vama na usluzi. To je obveza koja mi dolazi iz srca
i volim je. Volim to i rado to činim jer me je Gospodin tako naučio. No i vi pomažite nama:
uvijek nam pomažite. Jedni drugima. I tako, pomažući nama, činit ćemo dobro.
Sada ćemo obaviti obred pranja nogu i promislimo, svatko od nas neka promisli:
"Jesam li doista spremna, jesam li spreman služiti, pomagati drugome?"
Mislimo samo na to. I mislimo na to kako je taj znak, to što Isus čini, Isusovo milovanje jer je Isus
došao upravo radi toga da služi, da nam pomogne.


(Sveta misa večere Gospodnje u Kaznenomu zavodu za maloljetnike Casal del Marmo
u Rimu, Veliki četvrtak, 28. ožujka 2013.)


PAPA FRANJO: "NE DAJTE DA VAM UKRADU NADU!"
VERBUM, Split,2013.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.