Obrisi moje duše

13.01.2012., petak



Hvalospjev ljubavi,

žao mi je što si onaj dio komentara koji se nije odnosio direktno na tebe, nego općenito na odnos ega i Duha, shvatila kao lekciju tebi...žao mi je...još jednom se potvrdilo da dobra namjera nije dovoljna, ali i da se cjelokupno školovanje ne može tečajem prenijeti i usvojiti, kao što ga ni najbolja namjera ne može "pokriti"...


Dejmone,

ti nisi osoba na koju treba trošiti riječi, niti si onaj "na kome" se može nešto naučiti...ti si bezvezni prostak, koji misli da je Bog Bogu...ako misliš da očekujem da me razumiješ, moram te razočarati: ne očekujem...ti si, Dejmone, tu samo da bi se jasno pokazalo i vidjelo koliko je onih koji su ti slični...a, ima ih...bez tebe, bilo bi ih teško prepoznati...



Martin,

ja nemam ništa protiv tvojega naglašavanja, samo ti naglašavaj...predugo si šutio...a, što se tiče Valentine, tebi Valentina ne znači ništa, zato jer ni crni Martin ne znači ništa...meni je sasvim dovoljno da to nešto znači Bogu i meni...Valentina sam ja i, vjeruj mi, ne tražim da to nekome nešto znači, a prepoznatljivost nicka dovodi nas do osobe koju smo preko komentara, stavova, razmišljanja i sklonosti, ako nismo površni, uopznali...ono što ja činim, kažeš da nije vjera, i to kažeš mirne duše, mimo Boga i Njegovog mišljenja...pljusneš, od oka, bez imalo osjećaja da bi bilo i pristojno i potrebno da ukažeš i pokažeš: što je to kontra vjere, onda kad ti se čini da je trenutak najzgodniji, a ovaj je baš zgodan...e, to, dragi moj, nije vjera...no, to sam ja znala i ranije...iskreno, ovaj mi dokaz nije bio potreban...


Image and video hosting by TinyPic


Martin, NF će već od sutra promijeniti nick u Martin - što je, je: ti i on, dva ste Martina...

Ne stidiš se, Martin, a trebao bi, jer istinski vjernik nikada neće tako reagirati...istinski vjernik je borac, on vidi i zna, on ispravno, ili vrlo blizu tome, reagira...on je osjetljiv na istinske vrijednosti, on prepoznaje svaku opasnost - on vidi posljedice...

Nisu nevjernici okosnica problema, nego vjernici poput tebe, a ima ih - ne znam koliko ću progriješiti ako kažem: sve Martin do Martina...



p.s.
prijatelju dragi, obraća se Andrea Dejmonu, imaš pravo,
što se tiče Valentine žao mi ju je jer nema široki horizont
lijep ti pozdrav


Andreice draga, u pravu si, zaista moj horizont nije tako širok da bih nešto lijepo i vrijedno vidjela u NF-ovim stražnjicama...moja razina i granica znanja, iskustva i interesa ne dosežu to...



I Vitae je posjetila svog prijatelja i kolegu NF-a, nježno položila svoju glavicu na njegovo rame i tiho prozborila:

Hvala ti, prijatelju!
Tek sam sad otkrila da sam opet na ostima paklenim ahahah
Iznimno cijenim gestu , mada je to po onoj : svatko od nas, valjda mora imati svog anđela, ali i svog krampusa :)))

Po svemu, po svim elementima, meni ovo sliči na uzdah vražice...



- 07:58 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (13)
Siječanj 2012 (17)
Prosinac 2011 (10)
Studeni 2011 (13)
Listopad 2011 (13)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (10)
Srpanj 2011 (7)
Lipanj 2011 (14)
Svibanj 2011 (18)
Travanj 2011 (8)
Ožujak 2011 (21)
Veljača 2011 (19)
Siječanj 2011 (20)
Prosinac 2010 (22)
Studeni 2010 (23)
Listopad 2010 (14)
Rujan 2010 (10)

Opis bloga

Linkovi