Mislim,dakle...uživaj danas! :)

srijeda, 25.06.2014.

Aeee...



...da sam danas negdi blizu nje, kupija bi joj jednu zutu ruzu. smokin
…hmmm, mozda crnu cokoladu!? rolleyes
…neee, ipak samo jednu ruzu! thumbup
...poskropija bi je 'ladnom vodom, stavija u pivsku bocu koja je ostala od sinocnje jebene tekme sa Mexicom ( sad napunjenom vodom ) i stavija bi je prid njen kompjuter, s papiricem na kojem bi napisa:

…jebat ga, ti znas da nisam od velikih rici, ono sto osjecam tesko je reci…ukratko, falis mi! yes


PS…da ne bi bilo puno patetike u ovom postu, evo malo EPP-a!!! belj

…za sjaj u ocima, rumenilo u licu i leprsavi hod - koristite kozmetiku – KARLOVACKE PIVOVARE party


…lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 18.06.2014.

...mater (im)!!!

...Oliver-Lipi moj anđele

…kako ti je mater?...upitan Tonca neki dan za kavom, a on se poce smijat ka' blesav.
…sta ti je, koji se kurac tako smijes???...rekoh zbunjeno, al' on ne pristaje.
…hahahaha moj Pajdo, dobro je…hahahaha u starackom domu je!!!...govori on u prekidima izmedju smija, a meni nista nije jasno.
…Tonci, ne znan sta je tu smisno…dom je to za starije osobe, a ne hotel sa 5 zvizdica !!!...pokusam ga smirit, a ujedno i doznat u cemu je baza…!?
…ma Pajdoooo, nisan ti ni stiga ispricat…odveli smo mater neki dan brat i ja u taj dom i da znas, nisi puno ni falija, nije to ka' nekad…tamo ti je vrhunska usluga, njega na nivou, sve je tip-top… elitni je to dom za starce…jebat ga, malo je skup, al' ne moras se mislit ni za sta…samo iskesaj lovu i miran si!...poce pricu Tonci, a meni odma' olaksalo.
…znas!!!...pocme on storiju, a ja se pritvorija u uho; …dok smo sredjivali papire u ravnateljice gledali smo priko video TV linka i kamere u njenoj sobi kako je hrane.
I kad je rucala, sili je odmah u kolica da je odvedu u kupatilo kako bi je uredili nakon rucka, kad se mater nagne odjednom u desno, a oni medicinski brat odma' skoci i ispravi je da ne padne. Dok ju je medicinska sestra umivala, mater se pocela odjednom naginjat ulivo, kad oni bolnicar opet skoci vjerovatno u strahu da ona ne ispadne iz kolica i izravna je. I tako nju vrate u sobu i posjednu u fotelju, upale joj TV…donesu sokic i neki desert, mislim…totalno sve pod kontrolom.
…aeee, bas lipo…al' sta je tu smisno!?...pa ljudi samo savjesno rade svoj posa u skladu sa ponudom i uvjetima!?...upitan ga, na sta se on opet poce smijat.
…e daaaa, cekaj malo Pajdooo!!!…bili nas dvojica opet jucer da je obidjemo, a ona gustira u fotelji, cita neku knjigu, glazbica tiho svira…nas dvojica je gledamo kroz staklena vrata, bas sritni kako smo uspili rjesiti probleme i kako joj je njoj lipo.
Udjemo, damo joj cvice, izljubimo je, sidnemo na trosjed priko puta nje i upitamo je:
… i, majko…kako ti je ovde?…kako se osjecas???


…ma dico moja, sve je krasno ovdje!!!...lipo me peru, oblacu, nahrane, njeguju... al' mater im glupu, nije mi jasno sto mi vec tjedan dana ne dadnu posli rucka da prdnem?!?! zubo

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 12.06.2014.

Brazil...

...Neda Ukraden & Učiteljice - Noći u Brazilu

Sidimo u omiljenom kaficu, jutarnja kavica, novine, lito u zraku, a Svitsko prvenstvo u balunu samo sta nije pocelo…pravo se osjeca ona slatka nervoza dok se citaju sportski clanci u novinama.
Jebate, gledan naseg Joku kako cita Sportske, a pod stolom svako malo mlatne nogon uprazno ka' da udara balun.
Odjednom on baci novine i drekne:
…Pajdo, jel ono danas pocima svitsko prvenstvo???
…aj Joke ne pizdi…pa i tice na grani vise znaju da mi veceras otvaramo utakmicom sa Brazilom!!!
…aeeee!!!...otuzno ce on, pa nastavi gledajuc negdi u daljinu…
…sta ti je sad???...oprezno ga priupitam osjecajuc da mu se nesto mota po glavi.
…znas sta Pajdo???...on ce ti odjednom
…sta???
…opet mi se ide u Brazil...!!!
…Joke, boga ti draga, pa ti nisi nikad bija u Brazilu...!!!???


…maaaa znam Pajdo, znam...al jucer mi se isto islo!!! zubo

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 04.06.2014.

Raritet...



Sidimo nekidan isprid kafica i sve oko nas mirise na lito…
…zanimljivo, odma' i pivo bolje legne!!! zubo
…i tako Matko, Joke , Tonci i ja…“snimamo“ mlade curice koje nam oces-neces „vade mast“, komentiramo njihove litnje haljinice i pijuckamo.
…ekipa, mislin da cu morat da se razvedem!!!....odjednom ce Matko ka' sam sebi u bradu, al' „drito u glavu“, a mi se zagledasmo jedno u drugoga i nista nam nije jasno…
…jel njega osinula suncanica???...sapne mi Joke na uvo i taman da mu odgovorin kako nista ne bi bilo cudno, jer je Matko bija celav i cilo jutro je sidija na suncu, kad on pokislo nastavi:
…zena sa mnom vec dva miseca ne progovara ni rici!
Tajac u ekipi, a Tonci otpije gutljaj, pa mrtav ladan rece:


…Matkoooo…razmisli dobro, nije lako opet naci tak'u zenu! thumbup

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< lipanj, 2014 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker