Mislim,dakle...uživaj danas! :)

nedjelja, 25.05.2014.

Liga prvaka...

...L.Nizetic-Ponekad pozelim

Bas sam se bija sa gustom raskomodija na trosjedu, noge lipo stavija na katrigu, prisalta TV program na Novu i otvorija malu Zuju, kad je zakonita zacvilila do mene:
…Pajdooooo, dusoooo…aj mi samo malo pribaci na Drugi program, dok su tebi reklame!
Otpija sam gutalj 'ladne pive i dreknija:
…ma nema teorije, jeb'la te tvoja utakmica!!!
Ona se nije predavala, skvrcila se do mene, suza suzu goni, vuce me za ruku i cvili:
…moooooolin te Pajdooo, Liga prvaka je…Real mi igra!!!...nas Modric!!!...aj' samo malo okreni da vidin rezultat!!!
Tlak mi skocija na tristo, skocin se i zamalo prolijem pivu, pa sam jos vise popizdija i razderen se:
…pa zenska glavo, zar ne vidis da ja sad gledan reprizu Dile, zato sta si ti sinoc gledala jebenu reprizu Ateltica i Chelsea!
…aj' plizzzzz, pa sad su finale…nemoj bit tolika picka!!!
E na to sam totalno popizdija i poceja je rat…
…ma znas sta, 'ko te jebe…boli me kurac za tvoj balun!!!...ne minjam kanal i gotovo!!!
…a jesi govno govnasto!.. 'ko ti daje pravo, divljace jedan, pa i ja sam dala pare za ovu televiziju ka' i ti!!!
Puka san bocon o naslonjac trosjeda tako jako da se iz nje pocela cidit pjena i dreknija tako jako da su zazvecale case u vitrini, ka' da je potres drmnija…
…glupaco jedna, vidi te na sta licis…cila si se pritvorila u balun!!!…jebate, nekidan si gledala Bayerna i to ti je dosta za ovi misec, 'ko te jebe, kupi lipo sebi novu televiziju, pa gledaj!!!
Nakon toga skocila i njoj pjena na usta, ka' da i ona pije Zuju, pa arlaukne ka' lavica:
…slusaj ti manijace, jebes mi mater ako te ne prikoljem ka' kokos dok spavas…neces ni skuzit, samo ces zalamatat nogama i gotovooooo!!!
Na njen toliki ispad bijesa odlucija sam prominit taktiku, pa sam se lipo zavalija u naslonjac i tiho reka:
…jebate, paris pravi engleski hulingan!...aj' ti lipo doktoru na ljecenje, zeno bolesna, a da znas da bi sad lipo moga zvat i panduriju zbog uznemiravanja!!!
Dok je blejala u mene od iznenadjenja, pojaca san ton na televiziji i zapiljia u seriju da mi nesto ne promakne u Dili i ne vidim sta Riza planira u osvajackoj taktici.
Priko oka sam vidija kako je odjurila u hodnik, uzela telefon i nazvala nekoga…
…jebate, nisan joj valjda otvorija oci kad sam spomenija panduriju!?...promislija sam, al' kad sam cuja da prica sa Maricom od Tonca, odma sam odahnija…
…'alooo Mare, daj molin te reci mi koliki je rezultat! Ovaj moj ludonja ne da ni primaknit do televizije!
Kako joj je od puste prise osta ukljucen spikerfon, lipo sam cuja Maricu kako ushiceno govori:
…ma kurac moj znan, ovi moj se izvalija na kauc i gleda reprizu Dile!
…i tvoj???...pjenila je zakonita, a sa druge strane istom mirom i Toncijeva.
…ma dasta, bas mislin sa cim bi ga pukla…mislin da cu kacijolom, tuckom il' puskom!!!
Onda je moja odjednom spustila slusalicu i odjurila u sobu.
Malo sam ceka, pa kako se tamo culo neko zestoko rumbanje odlucin ka' fol vidit sta blenta radi…
Otvorin vrata i skuzim je kako sidi na krevetu, drzi pistolj i stavljala metke u okvir…
….eeeeeeej, aloooo…lipoto, sta to radis???


Repetirala je, uprla cijev u moju nogu i rekla:…to ces sutra na miru procitat u Slobodnoj!!! smokin

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 20.05.2014.

Pivac...!

...Im'o sam strasnog petla-Balasevic

…Pajdo, jel' ono danas ponediljak?...Joke ce meni onako iz cista mira, nakon sta smo posrkali vec trecu kavicu.
…hmmmmm, mislin da je…a zasto pitas, jel' to moras uplatit Bingo?
…ma jebes Bingo, idem u Ljubuski…aj' samnom!!!
…Ljubuski???...a sta cemo tamo???...upitan ga sa cudjenjem, jer sam zna da nikad nije volija ic' priko grane.
…ma idemo na pazarni dan, znas da je ponediljkom…moran kupit peku, a i neke pizdarije za Golfa!
…ajmo ca Joke!...rekoh i vec za kvarat ure smo dimili sa Golfom dujom po dionici „Dalmatine“ by Hercegovina.
I da Vam ja skratim pricu, kupili smo mi peku, dijelove za Golfa i jos nekih par „potrepstina“ sa BiH markicom, obavili usput i hranjenje u jednoj poznatoj buregdžinici, iscidli po jednu zidarsku i na kraju jos malo zamantali po pazaru…
I tako mi od banka do banka, kad za jednim kraj kojeg je bija parkiran stari WV transporter skuzimo mrsavog starcica koji je prodava kokosi…
…evala barba, jesu koke domace?...Joke ce njemu, a starcic odma zivnu i poce prica:
…ahaaa, jasta su!...a evo da cu i pijevca uz njih!
…bogami lip pivac, a jel' skace na kokosi???...Joke ce njemu
…da, daaaa, skace ka' lud!... i ne samo na kokosi, nego i na patke, guske, ovce, koze…!..navija se starcic, a Joke ga samo gleda pa procidi kroz brke:
…ne zajebaji stari, di ce pivac skakat na ovce i koze!?
…ma jeeeeee, eto neces virovat …neki dan se popeja i na psa!!!
…na pasa!??...umisan sam se i ja u cakulu, pa nastavim: ...pa stari moj sta ga onda prodajes kad je tako dobar?


…covjece, moram…od juce me sve nesto cudno gleda!!! zubo


…lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 11.05.2014.

...statistika!



Taman sam bija procita "Slobodnu", kad se javi Tonci koji je cita "Jutarnji" odma do mene...al' sav nekako u cudu:
...ekipaaaa, jeste citali ovu najnoviju statistiku?!
...e a koju to!?...javi se Joke znatizeljno
...pa kazu svjetski znanstvenici da se 99% ozenjenih muskaraca samozadovoljava!!!...Tonci ce njemu i dalje sa upitnicima u ocima.
...jeba te led Tonci, a sta ti to tocno znaci?...umisa se Matan koji je taman dosa sa mora i mora je pod hitno na "infuziju" od par piva.
...eeee moj Matane, to ti znaci da od 100 ozenjenih muskaraca njih 99 drka, a samo jedan nije!!! …objasnim mu sa smjeskom, a onda ce Joke na to, onako ka' za sebe:



...eeee, da mi je znati koja je to budala! smokin

...mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 05.05.2014.

D



...pisma za 5, dan na 5, misec na 5, sve na 5...ima nesto u toj 5-ci! smokin

...mah

- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< svibanj, 2014 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker