Mislim,dakle...uživaj danas! :)

nedjelja, 27.10.2013.

Bogat covik...



...Pajdo!!!
...sta je moj Joke!?
...ma gledas li ti ove nase „domoljube“ sta nas selektivno pljacakju svaki dan???...on ce ti meni, natakne ocale na vrh glave, zavali se u stolici i demonstrativno baci novine na stol.
...a jesan!!!...i sta ti nije jasno???
...ma jeba ih pas lopovski, zar im nije dosta recimo miljun kuna, nego im triba sto miljuna, 'iljadu...miljarda???...pjenija je Joke nakon sta je iscidija pivu i otpuva prvi dim duvana.
...a jebat ga, izgleda da to djeluje ka' droga, a jos i zarazno!!!
...pa da, taman ka' i apetit na dobru spizu...pa ne znas stat!
...aeeee, nego da ja tebe nesta pitan kad si vec kod spize!?...recem i navucem ozbiljnu facu.
...pitaj!!!?... i on ce meni mrtav ozbiljan.
...Joke, jesi ti sinoc o'sa lec gladan?
...nisan, a bogami ni zedan!
...aha, a jesi spava vanka??
...jebate, jesi ti popizdija...pa lito je proslo, nema vise vrucine!!
...dobro, dobro...sta se odma palis, samo pitam!...a jesi reci ti meni jesi moga birat sta's obuc' kad si se diga???
...aaaa jesan, pa imam robe za bacat!...pogotovo moja Mare, njoj tribam jos jedan ormar nabavit koliko je ima!
...super, a jesi se oznojia od posla danas???
...aaaaaa, ne, neeeee...od toga sam se odvika!!!
...hmmmm, a jel vecinu vrimena provodis u strahu???
...bogami nisam, jedino ako ne mislis onda kad se oblokam i idem doma mojoj Mari!!!
...a ne, neeeeeeee...to se ne konta!!!...nego, imas li doma pitke vode iz spine???
...boga ti draga Pajdo, sta je tebi!?...dasta nego imam!!!
...super, a imas li zdrastveno osiguranje?
...fala bogu imam, mogu u doktora kad god pozelim...ako nisu u strajku dakako!!!
...OK, a znas li citat i pisat?
...majke mi mile ti si poludija, pa jesan malopri cita novine!!!...kog kurca me to pitas???
...neka, neka...jos samo par stvari da utanacimo, pa cu ti rec!!!...rekoh sa smjeskom dok se Joke vrtija ka' na raznju od znatizelje.
...nego Joke, ides li ti na Internet???
...paaaaaaa, idem...tako, prosurfam uru-dvi dnevno!
...e dobro, jos na kraju mi reci imas li pravo za glasat na izborima?
...imam, al' svaki se put pokajem zbog toga...jeba me pas, ako vise odem!!!...pjenija je Joke, a onda ga je prikinem stavim mu ruku na rame i recem:


...slusaj me sad dobro i ne prikidaj me!
...ae, dobro bas me zanima sta mi zelis rec!?
...znaci ovako ka' prvo:...na svitu ti gladuje svaki 7 covik!
...1,2 miljarde ljudi nema pitku vodu!
...1,5 miljarda zivi u bijedi!
...priko miljardu ljudi su bezkucnici!
...40% nema zdrastveno osiguranje!
...priko 800 miljuna je nepismeno!
...pa onda je priko 200 miljuna nezaposleno i nema od cega zivit normalno!
...2/3 ljudi nema Internet!
...30 miljuna na svitu zivi u ropstvu!...Joke oces jos da ti nabrajam??
...neee, ne triba... onda je nama jos i dobro!
...eto, jesi vidija...jedan si od bogatijih ljudi na svitu...sad lipo plati pivu!!! smokin

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.10.2013.

...ONA!

...Jane Birkin et Serge Gainsbourg - Je T'aime

…ma sve sam nesta konta bi li OVO sta mi se trenutno motalo u glavi bacija na „papir“, a onda sam sam sebi reka:…ma 'ko ga jebe, Pajdo ionako pises same pizdarije, pa sta ne bi opet!!!
…znaci ovo sta sad slidi takodjer je iz kategorije maloprije spomenute! belj

…ovog lita po obicaju iza rucka podjem ti se ja lipo razladit na more mojom jahtom „Ankom“ od 5m, doplovim u „moju“ valu, bacin sidro, raskomodim se ka' pravi covik i zavijarin se u more.
…bla-bla-bla…(da vas ne opterecujem sa detaljima) barkica se lipo gingolala na laganom mestralu, a ja u ladovini ispod tende (normalno u horizontali), padnem ti lipo u carstvo snova;


….otvaram oci i skuzim da sam se u nekom cudnom prostoru. Posmatram interijer, a kako se ne kuzim puno u povijest i razvoj enterijera, niti u razdoblja, na prvu mi je palo kako bi to moga bit barok il' mozda rokoko…hmmm, da nije renesansa!???…bog te zna, al' ko ga jebe…uglavnom stolice, stolovi, ograde, vrata, prozori... sve je bilo puno detalja, sa puno zakrivljenih linija. Lusteri takođe... veliki, sa puno kristala i svijecnjaka.
Nije da mi se to nesta svidja, ali ne mogu reci da nije lipo.
Ugledah na stolu neku knjigu …malo prelistan njene debele listove, zapiljin se u nekakva zakrivljena slova i djavla ista kuzim sta pise.
Tada ugledam u livom cosku neke ka' fol brojeve i nakon malo desifriranja svatim da tu pise po svemu sudeci godina i to 1756.
…boga ti draga kad je to bilo???...jedino sta mi je padalo na pamet da je Mozart svira otprilike tih godina po slicnim prostorima.
I dok sam ja tako razgleda ositim da je do mene neko dosa. Trznem se i okrenem, a tik do mene predivna djevojka. Tako elegantna, u dugoj haljini do poda, tako zanimljiva... svaki njen pokret, pogled, osmijeh...
Naginje se priko mog desnog ramena i sa navjerovatno privlacnim naglaskom, sapuce mi nesta na nekom cudnom jeziku.
Ne razumin nista... samo naslucujem…prolaze mi trnci kroz tilo…
Osjecam njen dah na uhu...njena ruka utiskuje svoje prste na mom vratu…jebat ga, toplo mi, pa 'ladno...naizmjenicno!!!
Taj nepoznati i nerazumljivi glas me ostavlja bez daha...strastven, neodoljiv...zestok i njezan... primamljiv…
…koji mi kurac govori??? pomislih... a opet, jebe mi se…bitno je da meni govori, a ne nekom drugom...!!!
U svom tom uzivanju odjednom skuzim kako se lagano gibamo i da me je „dogurala“ do nekog velikog kreveta sa baldahinom…
Nakon toga slidi jedan dio price koji nije za javnost...jebat ga, sta ja znan jel ovo citaju maloljetnici, a onda eto ti Pajdo problema…!!!

Dizemo se, izlazimo iz sobe i u tom trenutku ositim da neki vrag lupka...oko mene se sve odjednom prominilo...neka cudna preobrazba!!!
Cudna mi je tada bila jer jos nisam svaca da mi je popustilo sidro i da mi prova „jahte“ udara u mrkentu…
Sve je nestalo, ja sam se probudija, međutim, ONA je jos tu... nekako, izvuka sam je iz tog doba i doveo u ovo...

…jos uvik kad god pozelim zatvorim oci i sapucemo onim nerazumljivim jezikom! smokin

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 11.10.2013.

...dvi-tri "pametne"! ;-)

...Merlin - Nek' Padaju Cuskije

Jugo je mlatilo granama palmi na rivi, kisa se cidila niz ponistre kafica, ekipa je gluvarila po obicaju...bacin po vec "stoti put" procitane novine na stolicu do sebe i promrmljam onako vise ka' za sebe:
...a boga ti draga, sta's sad po 'vakoj juzini i kisi???
...kako sta's sad???...pa zovi HAK!!! ...Joke ce meni i odvali se smijat ka' lud.
...aeeee!!!...pametan si za popizdit!...nego znas ti sta je meni jedne prilike reka tvoj pokojni dida Antisa:
...sta???
...bilo je to onda kad si bija navalija ka' mutav da ces se ozenit sa onon raspustenicom Jolandom!!!
...aj' reci vise, sta me davis detaljima!!!...vec nervozno ce Joke.
...a moram malo!...i tako sidili mi u konobi, provali novo vino, kad ce on meni:...znas Pajdo, moj Joke kad je bija malesan toliko je bija sladak da sam ga tija pojist!!!
...i???
...ma jebes mi mater, sto puta sam se pokaja sta nisan!!!
Ekipa se razvalila smijat, a onda se Tonci umisa:
...je, je, bas je tako!!!...i ja sam se sto puta uvjerija u cakuli sa starim ljudima, kako se oni uglavnom ne kaju zbog stvari koje su ucinili, nego puno vise zale za onim sta nisu napravili.
Tada se iz kantuna javi Profa koji je uvik zna rec dvi-tri pametne. Digne se on na noge, ugasi duvan, podigne prst u zrak i onako oratorski, totalno ozbiljan rece:
...e ljudi moji je valjate gluposti, a znate li vi papani jedni kako je Anstajn jedne prilike reka, da su od svega na svitu samo dvi stvari beskonacne!


...a jebate, koje su to???...izleti Toncu ka' iz puske.
...ljudska glupost i svemir, al' za svemir i nisan bas siguran!!!...zavrsi Profa i sve se smjeska, da bi Tonci na to njemu:
...Profa, a znas ti sta moj caca stalno govori???
...sta moj Tonci???
...e moj ti caca kaze, u zivotu il' jebes il' najebes!!!...nema treceg, sve ostalo je pravdanje za invalide!!!

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< listopad, 2013 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker