Mislim,dakle...uživaj danas! :)

petak, 07.06.2013.

Inventura...hik!!!

...J.Stavros&M.Grdovic-Alkohol

Mi „sritnici“ sta zivimo u stanovima oli'ti ga gajbama, umisto podruma imamo spajzu, smocnicu, ostavu…il' kako to vec zovete i tu bi tribalo drzat svasta nesta…uostalom, znate vi dobro sta tu ide!
E sad kako je to obicno jako mala prostorija, svako malo triba tu napravit inventuru, kako bi sve imalo smisla, a zna se, ja sam najcesce zaduzen za taj posa.
I tako san ti ja nekidan dobija tu „cast“ da je opet „stavim“ u red…
…e sad da ja ne bi vama puno duljija oko nevaznih sitnica, kad sam se malo bolje slega, skuzim u samom kraju ispod najdonje police gajbu!
…jebate, pa to je puna gajba pive!!!...povicen od dragosti kad sam spazija dvanaest punih boca.
…odma sam se sitija da sam je tu stavija jos proslog lita, kad se kod mene slavija Jokin rodjendan posto su moji bili osli na selo i stan mi je bija prazan, a ekipi je tribala komodacija.
…sta se deres, al' ti je sta palo po glavi???...cujem glas zakonite iza sebe, pa se odma okrenen da vidi da sam u komadu i recen joj:
…maaaa nista, nasa sam gajbu pive od lani pa…!!!...nisan ni zavrsija, kad me ona prikinu:
…prolij to odma u zahod, ta je piva pd lani!!!...pokvarena je sto posto…da to nisi slucajno pija, jer ces se otrovat i onda ces mi tu revat ka' stari kenjac kad te zaboli drob!!!
…ali to je…!!!...zbunjeno promucan
…nista ali, ako ti neces ja cu!!!...rece ona i poce obuvat postole.
…iden ja malo vanka, a ti dotle rjesi to..jesi me cuja!?
…je, jeeeee…ajde ti, sad cu ja to!...i odem po otvarac u kuzinu, a ona ode niza skale.
Da ne duljim, dovuka ti ja tu gajbu u zahod, dignen dasku, sidnem na rub kade i pocmem sa tom nemilom zadacom.
Otcepim prvu bocu i pocmem livat zlatno zutu tekucinu, a ona mirise za popizdit, pjeni se ka' da je sampon za kosu…
…jebate ne mogu ja ovo gledat!!!...promrmljam na glas od muke i kad je ostalo 2-3 prsta od dna, odustanem od prolivanja i pocuclam je do kraja tako slatko ka' malo dite bocu sa cokolinom.


...tako sam ucinija i sa drugom bocom koju sam napola izlija, a ona zadnja 2-3 prsta ispija. Cinilo mi se lakse, pa sam otcepija trecu bocu, izlija sve osim ono pri kraju, koje sam, burp, popijaa. Otboc...otcepija sam cetvrtu bocu, popija, ovaj, izliija sve osim jedne bo...ona 2, 4 prsta, koja sam izli...popija. Odbocio sam cepu pete case i sve popija osim jedne skoljke koju sam izlija. Izvuka sam onda zahod iz devetog prsta i izlija popio bocu, bacija cep. Onda sam ispija izlija ses...tu...dmu...bocu osmi i deseti zahod...izlija popio bocu, pojeo, podrum hik, burp, podrig, bljuv i onda sam zahod prebrojia sa gajbom i bocama i bilo ih je pun kurac, cepova i boca.. te spajze iz boca koje sam zahodio u odnos i popija...a onda sam pija, jebat ga pisa u gajbu, bocu...neeeeee, zahod...cep!
Pisam mio poliko tijan bako kiste bi vislili...mi se cini da sam polesavio sam se osjecalo i zisam nnao sko tam i pe li onaj ijanac jiko jisto-pada... hik, juhuhuhuuu, hik!!!
,,,jeeeebate inventuuuraaa, Grdovicu daj jacu vina ti namoci....i natoci, alkohol, bevanda...!!!
...ha, Zuja je zakon, al' daaaaska u zahodu triba ostati dignutaaaa! belj


...liiiip pooooozzzzzz!!! party

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< lipanj, 2013 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker