Mislim,dakle...uživaj danas! :)

petak, 30.11.2012.

666

...O kakva Luna-FB&Narodno blago


666 ili DCLXVI

...e taj "jebeni" broj je broj postova koliko sam ih do sad objavija na ovom blogu!
...jesam vridan, aaaaaaaa!??? naughty

...necu nista posebno rec o toj broju, garant vise-manje svi znate o njemu bar nesta...stavit cu samo fotku! mad



...iskreno, meni je drazi broj 69 smokin


P.S.
...za sve one kojih je strah od broja 666, imate hexakosioihexekontahexafobiju!



...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

utorak, 27.11.2012.

Ja, sultan Obilejman...

...Luky-Uzaludan trud

...sidija sam na prijestolu u svojoj palaci.


Tri golisave plesacice vrtile su se na podiju dok sam se udobno zavaljen na divanu smjeska, gladija bradu i usput misa jaja gledajuc kako jebozovno uvijaju kukovima...
...hmmmm, koju bi veceras zveknija???...konta sam u sebi, dok je do mene sidija mladi beg Jokeman, vidljivo uzbudjen i napaljen.
...sta je beze, sta te muci???...smjeskajuc se upitan ga, al' on je skroz bija okupiran nekim drugim „filmom“ i svako malo bi viknija plesacicama:
...eeeeee cure jebemu mater, daj to malo zivlje!!!...'ko vas napravi take smotane!!!??
...nemoj se nervirati beze, sad cu pozvat druge plesacice kad ti ove nevaljaju!!!...recen, pljesnem rukama dvaput i pokazem rukom plesacicama da idu.
...inkarem, sta mislis da nam gospa Fata dođe, ona je dobra...mmmmm???!!!
...beze, nije ona Fata nego Nata...tu su mi doveli lani iz Austrougarske, negdi tamo zivila je bogu iza nogu, al' da je dobra, dobra je!!!...ima guzice i sise za popizdit!!!...uffff , al' ta ti nije za obicna insana ka' sta si ti, ti si malo slabunjav za nju!!!
...ma moze onda Teobalda!!!...ona je malo mrsava, al' kad ta zavrti kukovima!...navija se Jokeman i ne pristaje.
...ae, evet...!!!... rekoh zamisljeno
...evet, evet, bas ka' i Tox, Sasava il' Gratakaza!!!...a i Hannah nije losa, prednji joj je trap bas mljac, mljac!!!...zanio se on i nabraja ih ka' ekipu za reprezentaciju, uopce ne kuzi da ga gledan sa cudjenjem.
...paaaaaa, Jokemane alaha ti draga, ti znas zene iz mog harema bolje od mene!!!?...kad si ih prije uspija upoznat???...upitah ga ostro i namrgodjeno.
Jokeman ocito zanesen mladim djevojackim atributima, uopce nije skuzija opasnost koja mu je prijetila iz moga pitanja, pa rece onako naivno i iskreno:
...ma tvoja seja sultanija mi ponekad dadne kljuc i ja onda tako malo prosetam i gledim po haremu, al' sve iz dobre namjere, moj sultane, to ja da tebi pomognem, znas, pa ti si u obavezama, ti i ne znas kakvih dobrih pickica imas u haremu!!!
...moja seja, velis...aaaaa!???...recen, dok je u meni nesto kuvalo i samo sta ne pokipi. Jedva sam se suzdrzava da ne skocim i zadavim Jokemana, al' mora sam prvo ispitat kolika je steta napravljena mom ugledu, zato ga upitan:
...aaaaaaa, jel' ti moja seja jos nesto dala Begmene???
Jokeman se nasmija i rece: ...jest, dvi cmoke...hahahahaha!!!
Vise nisan moga izdrzat, skocim i dreknem: ...LEZI DOLE, LEEEEEZI!!!
Kad je Jokeman lega, stavim mu nogu na vrat i recem ljut ka' pas:...picko jedno, s kim si se ti nasa zajebavat, sa sultanom velikim, VEEEEELIKIM OBILEJMANOM , a ne malim, Jokemane, cujes li ti!!!!???
...inkaaaaarem!!!???...cvilija je beg pod mojom nogom, a ja sam ga i dalje pritiska i dera se iz svega glasa:
...'ko ti daje pravo da ti po mom haremu vrsljas, aaaaaaa???....da mi sestru zavodis, sad cu glavu da ti skinem!!!
Jokeman se koprca ka' mis u mislovci, pa nekako promuca: ...cekajte velicanstvo, saslusajte me...nisan ja kriv!!!
Ovo me malo zaintrigiralo, a jebat ga, bija mi je drag beg...pa popustim malo pritisak noge i recem:
...a 'ko je kriv onda???
...veliki i dobri moj sultane...majka sultanija Bloghaera!!!...rece on i ostade lezat na podu, a ja se zamislim.
Trajalo je to dobrih 5 minuta, ni muha da se cuje...
...majka Bloghaera, kazes???
...evet, gospodaru!!!...mucao je Jokeman.
...dobro Jokemane, vidit cemo to!!!...a ti nemoj vise da te vidim da svrljas po mojim odajama i da moje gospe saljeces!!!...recem i dignem nogu sa njegova vrata.
...hvala sultane Obilejmane, bog blagoslivlja vas!!!

U taj cas zazvoni ono govno od sata, otvorin oci i promislim: ...e moj sultane, aj' dizi tu prisvitlu guzicu il' ces zakasnit na posa!!! belj


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 24.11.2012.

...Tiki bojler!!!

...M.Kovac-Kad se sjetim tebe

Poskupilo sve zivo, pa i ova jebena struja, a onda covik od muke pocme stedit di god moze.
Jebate, nekidan kad sam otvorija kuvertu od Elektrodalmacije i vidija iznos rate, odma san ih sve „nabija na dalekovod“, al' da vas ne gnjavin sa tim socnim detaljima idemo dalje sa ovin mojin postom…
Znaci triba se stedit, ako se misli prezivit do iduceg lita.
Posto se doma grijen na struju, odma san napravija restrikcijski plan i odlucija da mi sad zimi bojler ne triba radit non-stop, nego cu ga palit kad voda dodje bas onako mlaka i to naravski po noci, kad je jeftina struja.
I tako neku vecer prid spavanje „kresnem“ ja njega i odem u krpe…
Ujutro kad sam se probudija, docupkam do kupatila, radujuc se kako cu se bas lipo probudit pod toplim tusem, raskomodim se i uskocim u tus kabinu, otvorin spinu, ladna voda curi, noge mi se ukocenile, cekam, cekam al' toplog mlaza ni za lika…
…koji ti je sad kurac!?...lanem i bacin oko na toplomir od bojlera, a ono kazaljka na plavome polju.
…a u picku materinu i bojler i voda!!!...lajen ka' pas, znajuc da je grijac garant crka posto lampica svitli, a tople vode nema ni kapi.
U svakom slucaju probudija sam se brze i efikasnije nego da sam gustira u toplom tusiranju i tako to jutro oden na posa u razmisljanju kako cu popodne rjesit problem sa bojlerom.
Ha, kako sam vec na pocetku reka da triba stedit u ovin recesijskim vrimenima, odlucim da je najbolje prominit samo grijac…jebat ga, jeftinije je nego minjat cili bojler, a neki sam kurcev mestar, svi mi stalno tepaju: …Pajdo imas zlatne ruke, svakog djavla znas!!!
…e sad slusajte me dobro!!!
…jeben svakoga 'ko mi kaže da se isplati minjat grijac na bojleru!!!
ZASTO???


Evo ovako, sad cu van sve objanit;…prije nego li ista pocmete, za prominit grijač na Gorenje Tiki bojleru tribate imat cjevasti kljuc ili gedoru 54!
…k'vragu, obisa sam sve kolege, al' da ne bi mog ludog Joke i njegovih veliki rolcangi, moga bi se jebat.
Ali prije negoli ista pocmete najprije tribate izlit 80 litara vode iz bojlera!…aj' tu sam bar pola vode „spasija“ jer san natira zakonitu da zalije cvice na balkonu i tu sam se odma zajeba, jer me odma' poslala k'vragu, posto je jos do jucer padala kisa…al' dobro, necu ni sad u te detalje.
Idemo dalje…odvijes taj jebeni poklopac, pomaknes ga, a onda iz te rupcage pljusne u kadu ostatak vode i zuto-crvenkasti mulj i to punim sutom sa visine od metar i po!!!
…a u kurac, sve se to zastrcalo po plocicama, kadi i oko kade, al' to nije sve jer je u kazanu ostalo jos puni pedalj visine mulja.
Kaljkaj, supaj, prckaj, pusti vodu, rezentaj…pa sve tako par puta!...da prikratim, ode ura i po vrimena nisi keks reka, a kupatilo pari ka' da je Mohacko polje i Seljačka buna skupa.
…sebe necu niti spominjat!!!...ja ka' da sam kasapin, a ne „vodoinstalater“!!!
Nego idemo dalje, ajmo napravit rekapitulaciju ovog „sranja“:
…moras kupit grijac i termostat ( oko 200 kn).
...potrosija po' rezervara goriva trazec cjevasti kljuc il' gedoru 54.
…moras prominit dvi gumice i namotat pola teflonske trake u roli. ( aj' to nije skupo, prizalis nekako ladnu Karlovacu! )
…e onda moras ozracit bojler da ne bi bilo: "Dalmatinci lete u nebo!"
…i na kraju najtezi dio sta moras pritrpit brontulanje zakonite koja te posalje u MP3 dok to sve ocisti.
…al' dobro, necu ic' ni u te detalje!
Kad se „slegla prasina“, kresnen bojler, lampica svitli, cujen unutra grijac „cvili“…sve radi!!!
…juhuuuuuuuuu!!!!...kupanjeeee za uru vrimenaaaaaaa!!!

ALI !!!…normalno, to ALI uvik i svugdi postoji!!!!!!???

...dodjen ja nakon uru i po, otvorin kupatilo i ka' sritan upalin svitlo…a ono, bojler grije ka' lud, a iz kade se pusi vrila voda!!!
Tlak na 300, a ljut ka' paprika!!! burninmad ...uletin unutra, bacin oko da vidin odakle curi voda i skuzim da je ono doli sta sam prominija sve dobro i da brtvi!!!
…jebate, pa otkud onda voda!!!???...lajem i vrsim vizuelnu inspekciju, a onda skuzim tanki mokri trag!!!
Pogledom pratim slapic i skuzim da je „izvor“ izbija kroz pokazivac temperature vode pri samon vrhu bojlera.

Mislin da je glupo dalje pisat…pametni ste vi, kuzite sve…jel da!!!??? thumbup

ZAKLJUČAK!!!!

Lipi moji, zato kad vam ne'daj boze rikne bojler, lipo ODMAH otidjite kupit novi, jebes recesiju…lakse je i nju prezivit nego ovo „sranje“!!! yes

POUČAK!!!!

Sve je dobro, kad se dobro svrsi…nikoga bar nije ubila struja!!! belj


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 21.11.2012.

Znan, zasto, zato…!!!

...M.Ban-Bizidu dani

Znan,
nisan ti puno lipega reka,
ali bi uvik jedva te ceka
da mi sa sobon ispunis dan...!!!


Zasto...?
…ne, neeee…to necete cuti od mene!
…al' siguro ste culi za „1000 Zasto“!?
…necu ja njih sad sve nabrajat, samo cu neke:


Zašto je zenama teze doci do orgazma nego muskarcima?
Zasto uvijek jace pritiscemo tipke daljinskog kad su baterije skoro prazne?
Zasto piloti kamikaze nose kacige?
Zasto minuta ima 60 sekundi, a ne 100?
Zasto table s natpisom "zabranjeno je gaziti travu" uvik budu na sredini travnjaka?
Zasto i sta je to covik pokusava uraditi onda kad je otkrija da krava daje mliko?
Zasto se "odvojeno" pise sa jednom rici, a "svi zajedno" s dvije odvojene?
Zasto ne bi moglo bit bolje?
Zasto prodavaonice otvorene 24 sata na dan uopce imaju brave i katance?
Zasto se sat obicno nosi na livoj ruci?
…i tako dalje!

Zato...mojih ima puno manje!!!

…ja se pitam zasto, a oni…hmmm, mozda kazu zato ili odgovore!? belj

Zasto je Luce samo tvoja?
Zasto 1njofra, a samo njofra?
Zasto je Slatkogrko, a ne grkoslatko?
Zasto je Pogled iz žemskog kuta
Zasto Daniela nema slovo J?
Zasto More ljubavi nema u atlasu?
Zasto Nitko nije otok?
Zasto je Bijeli koralj?
Zastoje je Tvoj kike, a ne moj?
Zasto Kengur a ne klokan?
Zasto se Minimaxine pise skupa?
Zasto je ljubav, Ah..ljubav?
Zasto je Decembar, a ne prosinac?
Zasto Posmatram_razmisljam?
Zasto je Otrovni dnevnik?
Zasto je Krule prominija dizajn?
Zasto je Natasa otisla sa Veseljkom?
Zasto je Dordora2, a ne 3?
Zasto Morska zvijezda nije u moru ljubavi?
Zasto je Play life dodala my?
Zasto je Sudbina nepoznata?
Zasto Londra pise o babi, a ne o sebi?
Zasto foxxyy ima 2 x i 2 y?
Zasto je Wendy37odmah ispod Foxxyy?
Zasto je Primorka vatrena ?
Zasto su Misli zauzete ?
Zasto je Dorina slatka?
Zasto je Smijeh trazila?
Zasto Ah, a ne Uh ta ljubav...
Zasto Teobaldin teatar, a ne kazaliste?
Zasto Hannah sa dva N?
Zasto Amaterka, a ne profesionalka?
Zasto ToxFox, a ne FoxTox
Zasto Ibe prica pizdarije?
Zasto Niko nije otok?
Zasto Dolphin A, a ne B
Zasto Fanny nije capalija?
Zasto Coja bilu vunu prede?
Zasto Bastet, a ne basket?
Zasto je Man in Black?
Zasto je mamica Sasava?
Zasto Gratakaza, a ne ribez?
Zasto me Modesti Blejz ne pozove na kavu?
Zasto nije Tina,Turner?
Zasto Neverin, a ne bonaca?
Zasto je Brod u boci?
Zasto je idila Seoska ?
Zasto je Slatka pristala pisat blog?
Zasto se Šima vratila?
Zasto je Littl, a ne big propuh
Zasto te imam, mislin na BLOG?
Zasto pisem ovakve pizdarije javno?
Zasto nebi presta pisat blog? rolleyes


Zasto… Obadzo???


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

nedjelja, 18.11.2012.

Uzalud...

...Stavros-Tesko je

U zadnje vrime prepricavam poucne price, pa sam isceprka jos jednu…
Povod je bila vjecna dilema sta je coviku u zivotu najbitnije…al' da previse ne filozofiram, evo:

Bija jednom jedan splavar koji je privozija ljude splavom priko rijeke.
E sad kako to ide u svim pricama, jednog dana put tuda nanese mladog ucitelja, samosvijesnog i vrlo ponosnog, popne se on na splav i rece splavaru.
…na drugu obalu, molim!!!
…u redu gospodine!...rece splavar i otisnuse se oni od obale i zaplovise priko siroke rijeke.
Kad su bili na pola puta uceni covjek upita splavara:
…bijase li ikad, imperfektom recenim pitam te, da nevrijeme sruci se dok ti splavom plovijase???
Splavar ga pogleda sa izrazom u ocima ka' da pokusava dokuciti je li ovaj tip normalan.
Tada reče prijateljski:…gospodine, ne razumim ti ja takva zamrsena pitanja!!!
…hehehehe ponosno ce ucitelj, pa mu odgovori: …zar nisi nikada ucio jezika u skoli?
…nisam!!!...jednostavno odgovori splavar.
…tada si pola svoga zivota potrosio uzalud, moj gospodine, jer znanost je ono sto covjeka u zivotu uzdize te on, uman, sve zivotinje nadvisuje, skoro bozanskim, tada, nazvati se moze!!!...rece ucitelj s uzdignutim kaziprstom.


Splavar je sutija i gleda nebo koje je se skroz zacrnilo…
I taman kad su poceli primicat drugoj obali, dize se jak vitar, rijeka se uzmuti, nebo se jos vise zamraci i namrgodi, a splav poce gubiti pravac uza sve splavarove napore. Udarise gromovi i opali kisa ka' iz kabla…
I dok je splav divljacki skakala na valovima, splavar se nagnu k profesoru:
…plivase ti znase???...upita ga vragolasto.
…neeeeee, ne znam plivati!!!...uplaseno ce ucitelj.
…eeeee, moj bozanski gospodine, tada si potrosio citav svoj zivot uzalud, jer se splav raspada i mi upravo tonemo!!!

…svatili ste poruku, zar ne!? smokin


…lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 17.11.2012.

...molitva!

Sinoc prije nego sam lega, upalih svicu...


...i uslišilo mi se!!!


- 00:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 14.11.2012.

...disfunkcijsko „sranje“!

...Laku noc sviraci-Z.Bebek

Dica su van lipi moji ka' oni papir za brisanje ruka, znate ona Violeta „cudo jedno“...jebate, sve zivo „upijaju“.
Ona su van tabula raza, oli'ti ga prazni Hard Disc u PC-u il' prazna skolska teka koju tek triba ispisat.
E sad se vi siguro pitate sta je „pisac“ tija rec...???
Ma nista posebna i nova, a i ne volin puno solit pamet drugima, zato cu bit kratak i slikovit...
Znaci da se vratimo na uvodno;...nemojte prid dicom „lajat“ svakakve rici. Recimo: masturbacija, ejakulacija, ovulacija, penetracija...
...jebate, takve stvari upamte dok si reka keks, dok tablicu mnozenja uce misec dana!
Eto na primjer neki dan me susid zamolija da mu pricuvamo dite dok se on vrati sa nekog sprovoda, malac prvasic...ove jeseni tek posa u skolu.
Tog „kobnog“ dana taman sam dosa iz doma zdravlja, sija za stol, poceja rucat...
Klinac od susida igra neku igricu i sidi na trosjedu, a moja zakonita se "navila" ka' da joj je stala voda...ne uvlaci jezika!
...i sta ti je reka doktor???
...paaaaaa... pise ti u nalazu!!!...promrmljam punih usta, al' ona se ne gasi.
...aaaaaa to je ovo pocrtano, erektilna disfunkcija!!!
Malac ju je odma znacajno pogleda, a onda opet nastavija igrat igricu ka' da se nije nista desilo, a meni skoro sva spiza iz usta nije izletila na nos.
...k'vragu, al' moras sve naglas komentirat!!!...aj' ostavi te papire i donesi mi jednu ladnu iz frizidera!!!...komentira sam joj ljutito, nakon sta sam dosa do zraka i sa tim bi zavsija prvi dio price.


Uru vrimena kasnije, evo ti mog susida sa zenom po dite. Zahvaljuju oni nama, zakonita im ponudi kavicu i tako mi zasili i poceli cakulat.
Malac je i dalje igra one igrice, a susid ce meni:...Pajdo, vidila te moja zena danas u Domu zdravlja, al' ti nije nesta u redu...boli li te stagod, nedaj boze!!??
...maaaaaaa, nista strasno!!!...recen, smisljajuc panicno u sebi neku bezazlenu dijagnozu, a onda u taj cas njihov malac skoci sa trosjeda sa onom igricom u ruci i na sav glas radostan drekne:
...tata, tata...nas susid ima erektilnu disfunkciju!!!
Mene skoro kap strefila, susida koluta ocima, susid zinija ka' pas, a mojoj zakonitoj cujem u kuzini odma ispla đezva iz ruku u sudoper.
I tako je da vam dalje ne duljim, zavrsija taj drugi dio price!


I na kraju lipi moji, pogotovo vi sa manjom dicom...pamet u glavu i jezik za zube.
Ako bas imate sta socno za rec jedno drugom ili drugima, onda je najbolje u siframa il' pivajte napr. ka' neku pismicu!!!

Zamislit cemo par situacija, da bolje svatite zubo

Spika u stilu: „Draga, znas li ti da je danas treca nedilja u misecu otkad se nismo pukli!!!“ = e tu mozete zapivat onu pismu: „Jedva cekam da nedilja dođe...!!!“

Ako vam se iznenada diga, pa vas iznenadija i palo vam „nesta“ na pamet...nemojte joj rec: „Ajde mala na mene se popni!“ = nego zapivajte onu: „The only thing that looks good on me is you...“

Situacija u stilu: „Nije problem draga, jebavacu ja i dvi ure ako treba. Samo nikako ne mogu da svrsim!“ = tada je idealna pisma: „I can't get no-satisfaction!“

Kad se falite muskim gostima u stilu: „Eeeeee, kako sam ja jebava kad sam bija mlađi, tri sam ih moga izminit za noc!“ = Kompromisna pisma je ona Balaseviceva: „Ima sam strasnog petla, bio je pravi đavo, na kisi i na vitru uvik je staja pravo...“

I tako to, da vam ne dopizdim sa pisanjem zakljucit cu samo, ako koga strefi ovo disfunkcijsko „sranje“, da mozete slobodno pivat onu Bebekovu: „Laku noc sviraci...!“ zubo

Davne vatre sad ne gore,
placi srce sve do zore.
Nocas sve mi pjesma znaci,
ej sviraci ej sviraci...



...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.11.2012.

Ljubav kakvu zelim...

...Ne more mi bit-Klapa Cambi

...a moj doktore, pa kad ces se ti vise zenit boga ti draga!?
...hmmm, Pajdo...kakva su vrimena, bojin se nikad!!!
...kako to mislis, pa ti bar lipo zivis...imas sve sta ti triba...lip posa, stan, lovu, pametan si, zgodan...?
...daj ne zajebaji me, pusti te pizdarije...tesko je prijatelju moj nac' osobu koja te istinski voli...nekoga 'ko te prihvaca takvog kakav si!
...ae!!!
...znas, ono kad neko prihvaca sve, sve sta je bilo, sve sta ce bit i sta nece!...znas Pajdo, za mene ti prava istinska ljubav uopce i nije fizicka, a pogotovo nije romanticna...ono sta mi uzamo gledat u filmovima ili procitat u romanima...to sve prodje, prije ili kasnije, kuzis!???
...ae!!!...znan, al ako ne provas ne's nikad znat na cemu si i jesi li je nasa!
Vodili smo tako spontani razgovor moj susid doktor i ja jedno popodne u kaficu, dok je vanka rominjala dosadna kisica. Nije bilo za setnje rivom, a novine se procitale, pa se nacela tema o zenama, a kako je on bija neozenjen presli mi na "romantiku" i tako je to pocelo...
...eeeeeee jedan je tako prova, pa se usra!!!...doktor ce meni sa smjeskom, na sta sam ja odma' reagira tako sta sam iste sekunde pozva jos jednu rundu pica.
Odjednom se doktor naglo uozbiljija i zagleda negdi priko mog ramena...u prazno! Pripozna sam taj pogled, pogled kad covik vrti neki "film" u glavi i samo sam ceka kad ce otvorit dusu...
...Pajdo, bija je to uobicajeni radni dan u ordinaciji...!...poceja je on spiku, a ja sam se odma zavalija u fotelju jer sam zna da cu cut dobru pricu:
...bilo je oko 8 i po ura kada je neki stariji gospodin, oko 80-tak godina usa u cekaonicu. Ima je ranu na palcu koju je tribalo prigledat.
...zuri mi se doktore!!!" reka je odma sa vrata;...imam sastanak u 9 sati!!!
Zamolio sam ga da sidne i priceka znajuci da ce proci siguro i vise od uru vrimena prije nego sta ce ga netko prigledat jer je kroz jutro uvik guzva, a on je stalno pogledava na sat.
...ha, sta ces...stariji ljudi uvik imaju prednost!...komentira sam spontano, al' doktor nije puno obraca paznju na mene...odsutno je prica i vrtija casu u ruci.
...i tako sam ti ja odlucija da ga prigledam s obzirom da nisam ima drugih pacijenata. Prigledao sam mu ranu, a kako je bila OK dok sam je ponovo privija upitan ga zasto se tako zuri....jebat ga, bilo je malo cudno posto stari ljudi imaju dosta vrimena za ono sta zele.
...e da znas da je i mene zaintrigira!?...recem dok sam sa zanimanjem slusa doktorovu pricu.
...e moj Pajdo, reka mi je mi da se zuri u staracki dom na dorucak sa suprugom!!!
...ae, bas zanimljivo!!!...recem skoro pa razocarano
...paaaaaa, bas i nije!!!...slusaj dalje!...
...ae!
...ma raspitiva se ja kako je njeno zdravlje kad je u domu i on mi objasni da je ona tamo vec duze vrimena i da ima Alzheimera!
...uffff, pa zasto se onda zuri...!?...zakljucim spontano, da bi me doktor prikinija.
...eeee tako sam i ja pomislija, pa sam ga upita hoce li se njegova zena ljutiti ako malo zakasni, da bi on meni...zamisli, sa smjeskom, rekao; ...moj doktore, ona vise ne zna tko sam ja i uopce me ne pripoznaje, ima vec 5 godina!!!
...k'vragu, bas jebeno!!!...izleti iz mene, a doktor nastavi:
...jeeee i mene je iznenadija, pa sam ga onda upita jel on tako ide svako jutro kod nje iako ona njega ne zna!???
...a majke ti, sta ti je stari reka na to!???
...ha!...nasmija se, potapsa me po ramenu onom zdravom smezuranom i od starackih pjega isaranom rukom i reka:
...doktore, ona mene ne zna, ali ja nju znam!!!...adioooo, moram sad ici, kasnim!!!...diga se sa stolice, nasmjesio se i nestao zurno kroz vrata.


...k'vragu, bas malo otuzno!!!...nekako procidim kroz zube, a doktor ce meni:

...a je, al' da znas bas bi takvu ljubav ja zelija u svom zivotu!!!

...eeeeee moj do'tore, nacekat ces se ti onda!!!...nego ajmo mi napravit jedan djir po rivi, mozda naleti jedna takva!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 07.11.2012.

Stvari...

...Oliver Drogojevic

Neki dan dok smo gluvarili u kaficu i dok je vanka kapljala vec pomalo dosadna kisa...

...Pajdo!!!...Tonci ce meni
...aaaaa!?
...znas ti koji je najduzi dan u godini?
...paaaaa, valjda 21 sestog...na prvi dan lita!!!
...jok, jok!!!
...ajd' ne pizdi i ne glumi Zumbul agu...reci lipo kad je!?
...e pa nekidan je bija, znas onda kad se kazaljka makla za jedan sat unazad!!!
...i sta sad oces rec???
...paaaaa, onda je dan traja 25 sati, bar zvanicno...jel tako!???...keserija se Tonci, sta je bilo dovoljno da me trzne iz „hibernacije“.
...eeee moj Tonci, stvari nisu uvik onakve kakve se cine na prvu ruku!!!...sad cu ti ispricat jednu pravu pricu na tu temu.
...ae!!!


...jedne prilike dva anđela putnika zaustavila se kraj prekrasne vile kako bi prinocili. Vlasnici su bili vrlo imucni i primili ih, al' kako su bili skrti i „tvrda“ srca, smiste ih u jednu prostoriju u podrumu, umisto u jednu od soba kojih su imali pun kurac, posto su se bavili iznajmljivanjem.
Dali im neke stare duseke i dok su ih raspremali na hladnom podu, stariji anđeo ugleda jednu malu pukotinu na zidu, priđe joj, pogleda u nju i nakon toga uzme komadic tijesta kojeg je izmjesio od komada kruha kojeg su dobili za veceru i zakrpa je.
...sta radis to???...upita ga mladji anđeo.
...ma nista posebno, stvari nisu uvik onakve kakvima se cine!!!
Sljedece noci nakon cjelodnevnog putovanja anđeli stigose do kuce jednog vrlo siromasnog bracnog para. Ljudi su bili vrlo gostoljubivi, prime ih i nakon sto su sa njima podilili ono malo hrane sto su imali, ponude anđelima da spavaju u njihovu krevetu, gdje ce se moci dobro odmoriti.
Kada su se sljedeceg dana probudili, anđeli pronađose covjeka i njegovu suprugu u suzama.
Jedina krava koju su imali, a cije je mliko bilo njihov jedini izvor prihoda...uginula je u staji.
Mlađi se anđeo razljuti i upita starijeg:
...kako si moga pustit da se ovo dogodi?!...jucer si onom coviku sta je imao sve, na neki nacin pomogao, a ova obitelj koja ima tako malo, a tako dobrodusna, ti dopustis da im ugine krava?!
...kolega, stvari nisu uvik onakve kakvima se cine!!!...odgovori mu blago stariji anđeo.
...kako to mislis???...znatizeljno ce mladji.
...pa kada smo bili u podrumu one vile, primijetija sam da je u onoj pukotini na zidu skriveno zlato, a kako je gazda vec ionako opsjednut novcem, zatvorija sam je da bi mu onemogucija da ga pronađe.
...ae!?


...a nocas, dok smo spavali u krevetu siromasne obitelji, anđeo smrti je dosa po zenu tog seljaka i ja sam mu dao kravu!!!

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 04.11.2012.

Grrrrrrrrr...!!!

...Kisa-Lidija Bacic

... pomaka se sat!
... smrkava se u 6 ura!
... moras ukljucit svitla na autu i po danu!
... kisa!


... moras nosat kisobran!
... mokre noge!
... zima!
... upali grijanje!

Blazeno lito...!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 01.11.2012.

Opatijo bajna...

...Opatijo Bajna

Slusa sam o toj Opatiji cilog zivota kako je super turisticka destinacija, i to za elitni i visoki turizam, al' nisam nista virova dok nisam te nedilje zanocija u Opatiji.
Bija sam na povratku doma sa jedne likovne kolonije u Istri...bilo je zabavno, „odradija“ se posa, cak se i „utopilo“ par slika, al' otega se taj zadnji dan i druzenje do kasna.
...jebate, 'ko ce sad vozit do doma!?...promislim u sebi dok sam se vec u sumrak vozija zaobilaznicom prema Rijeci, pa onda nabrzaka odlucim: ...Pajdo, nocit ces ti lipo u Opatiji!!!...mozda usput upoznas kakvu bogatu "polovnjacu", kojoj fali drustvo, pa ostanes na Kvarneru jos koji dan, ionako si na odmoru!!!
Reka bi moj kum:...jebat ga Pajdo, uvik vridi provat...mozda upali!


I tako da vam prikratim pricu, na jedvite jade nadjem slobodnu sobu u jednom malom privatnom hotelu, smjestim se...otusiram i jos onako vlazne kose izadjem vanka.
...bilo je vec blizu 9 kad sam dosa u hotelski restoran na veceru.
Sidnem za posluzen stol, narucim klopu, momak ju je dovoza na kolicima za tili cas, tako da sam za par minuta vec mljacka neku varijantu manistre Bolonese.
Vecera je bila pri kraju, pa nije bila neka guzva, a za susjednim stolovima najcesce su sidili parovi koji su veselo cavrljali i pijuckali...
Skuzim da su vecinom stranci, a onda na kraju terase, par stolova od mene u moje vidno polje uleti dama koja je sidila sama, pusila i pijuckala neko pice.
Dok sam „snima“ tu na izgled dobro drzecu gospodju, plavusu u godinama, al' skladne figure, kroz glavu mi prodjose dogadjaja iz davnih 70-tih godina, "galebarenja" niz Primorje...fackalo se pohotne Čehinje, Njemice, sta je izludjivalo njihove cudne muzjake.
Bila su to lipa i luda vrimena, puna zabave, plesnjaka, slatkih trenutaka i samo se gledalo kako bi se nesta nova pricepilo.
U tom razmisljanju nisam ni primjetio da se gospodja digla od stola i prisla mome...
...dobro vecer, imate mozda vatre!?...trznija me njen baršunasti glas, al' sam se brzo snasa:
...daaaaaa, kako da ne...momenat samo!...recem i dohvatim torbicu, da bi izvadija upaljac. Nisam vise pusac, al' uvik imam uz sebe tu spravicu i to onaj sa onim diodnim svitlom. Ha, nikad ne znas di ce ti zatribat u bilo kom pogledu.
Pripalim joj cigaretu, ona me pogleda priko oka i rece: ...hvala gospodine, bas ste ljubazni...evo moj nikako da upali, pa...
...ma sve je ok, poklanjam vam svoj...ja i onako ne pusim!!!...recem joj sa smjeskom, na sta ce ona nosalantno zabacivsi plavu kosu sa cela...
...ooooo hvala vam puno, bas ce mi trebati...duga je noc!!!
Prebacivala se sa noge na nogu, njihajuci kukovima i vidjelo se na oci da joj fali drustvo, pa sam u trenu odlucija pokusat da i sebi napravim zabavniju vecer.
...hmmm, cini mi se da vam fali i drustvo, a ne samo upaljac!?
...hahaha, zar se tako primjecuje!???...uz smjesak ce ona, nasta sam odmah reagira u dobro poznatom stilu, kako bi zadrzao stecenu prednost nad situacijom.
...paaaa, recimo da je stvar u filingu....jeste li mozda za pice!??...bacim upljuvak i odmah sam skuzija da nisam falija u procjeni, jer je poziv prihvatila objerucke.
...izgleda da nemam izbora!!!...rece ona kurvanjski, namigne mi i sjedne do mene, prekrizivsi duge lipo oblikovane noge koje je krasila kratka uska crna suknja i stiklice u istom tonu sa visokom petom.
Raspricali se mi nabrzaka o svemu i svacemu, brzo smo presli na ti, tako da sam dok si reka keks vec zna da je poduzetnica iz Medjimurja, rastavljena i na poslovnom odmoru na moru. Bila je tu u hotelu vec par dana, obavila sta je trebalo i spremala se sutra na put.
Pricala mi je kako nije zadovoljna sa hotelskom uslugom, hranom i kako u njenom apartmanu cesto nestane vode, pa se tusira tek iza 23 sata.
...lipoto pa dođi kod mene, ja imam vode u izobilju....eto, necu ti puno naplatiti!!!...recem kroz zajebanciju, koristeci njenu simpaticnu izjavu za korak dalje u nasem druzenju.
...mmmm, nisam odavno cula tako nemoralnu ponudu, pogotovo tako simpaticno izjavljenu!!!
...ha, kavav sam - takav sam...uzmi ili ostavi!!!...recem sa smjeskom
...idemo!...rece mi koketno i sapcuc ka' da ce je netko cuti, pa mi stavi ruku na kolino i lagano ga stisne.
...idemo!...recem i ja njoj, uzmem je za ruku i uskoro smo se nasli u ugodno klimatiziranom prostoru moje sobe.
Cim smo usli rekoh joj da se moze prva tusirati, dok ja natocim pice, al' me ona prekide u nakani i rece:
...paaaaa, bilo bi ekonomicnije da se tusiramo skupa...zar ne macak!???
...da, daaa lipoto triba bit ekonomican, evo meeee...namisti ti vodu, dok se raskomodim!!!..._ _ _ _ u kur_c!!!
S_d se vi siguro pit_te st_ mi se desilo i z_sto s_m n_jvjerov_tnije opsov_.
Virujte mi to nem_ veze s_ r_dnjom koju s_m pocej_ opisiv_t.
U vrime dok s_m pis_o ov_j post grick_o s_m cokol_du i b_s u ONOM momentu, pri ugrizu isp_dne mi mrvic_ cokol_de n_ tipkovnicu.
Eeee s_d d_ pegul_ bude vec_ t_ mrvic_ je bil_ t_ko m_len_ d_ se z_bil_ izmedju tipki gdje se n_l_zi slovo _ , e jeb_t g_...virov_tno kuzite, _li z_ one koji ne kuze, to je s_mogl_snik i ujedno prvo slovo _becede.


Dj_v_ mi nije d_ mir_ p_ s_m tu mrvicu htio izv_dit, _li on_ je ul_zil_ sve dublje i dublje, p_ s_m uzeo nozic i pokus_ je isceprk_t.
K_ko sr_nje ne dol_zi uvik u jednini, od ceprk_nj_ b_s t_ tipk_ iskoci iz tipkovnice, odleti n_ pod i norm_lno d_ ce, nego drito pod orm_r koji se nije pom_k_o od k_d s_m uselio u st_n, zbog velicine i tezine.
E jebi g_ s_d!!!...ne mogu n_st_vit pis_t post bez ovog slov_, tot_lno me zbunjuje i m_lo mi je bez veze, _ jos mor_m k_snije n_pis_t i ozbiljni tekst z_ jed_n umjetnicki port_l, p_ s_m tesk_ src_ odlucij_ prikinit ovo pis_nje.
Odoh tr_zit tipku pod orm_rom!!! smokin

...sorry ekip_, _li stv_rno ide n_ zivce, z_r ne!??? cerek


...lip pozdr_v! mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< studeni, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker