Mislim,dakle...uživaj danas! :)

srijeda, 31.10.2012.

...dobri moj čaća!



U SJEĆANJE * IN MEMORIAM



****** 31. listopada ******

***** 2001 - 2012 *****

MOM OCU

Oduvijek sam o sebi mislio
da sam razumio krug života
i da sam shvatio nastajanje,
život i nestajanje...
Ali, otkud onda ove noći
sa oporim mirisom tamjana
ova tuga ispod crnih košulja,
ova tuga što zorom ne posustaje,
i zašto su mi ramena stalno vlažna
od gorkih suza neutješne majke

Zašto onda svake noći vidim
crne zaprege i crne kočije
bez kočijaša i bez pratnje
i zašto i u svitanje
u tami sobe skrivene
moje ruke brišu blijede obraze

Opraštam se s tobom, oče;
ovdje i sada uz svoje prijatelje
i želim vjerovati da je istina
da je onaj titraj na kutu usana
i onaj trzaj onemoćalog tijela
bio znak da si čuo moje riječi
koje sam sto put zatajio
i sto put ti reći poželio:
Oče....volim te...

Autor stihova:
Ivan Bulić, inace moj kum, a kojeg sam iste sekunde posla u kurac kad sam ovo prvi put procita, posto me rasplaka ka' malo dite!


- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 29.10.2012.

Backward...

...Bijelo dugme-Ruzica si bila

Neki djava je klapnija u zgradi i tu je bija kraj mog popodnevnog ljeskarenja iza rucka.
...jebate, niko vise ne vodi racuna o kucnom redu!...lanija sam u sebi, a onda sam poceja kontat sta cu i di cu sad.
...ha, najbolje da odem do Joke pa da odemo napravit djir po rivi, a posli sta bude!...odlucim, navucem patike i drito niza skale.
I taman sam mislija uprit u zvono kad se iznutra prolomila neka lomljava i zacuh Jokinu lipsu polovicu kako se histericno dere.


Ne bi sad tija tlacit socnim detaljima, a jos kad sam zacuja Jokin bariton od kojeg su se stresla sva stakla u hodniku, odlucija sam svratit kod njih drugi put.
I tako sam to popodne proveja sa ostatkom ekipe, a negdi pred Dnevnik podjem doma i kad sam bija naspram Jokinih vrata djava mi nije da mira, pa odlucim vidit ima li prezivjelih.
Pozvonim, a ono tisina...
Pozvonim opet, al' malo duze...i opet tisina!!!
...hmmmm, ovo mi ne mirise bas na dobro!...promislim i spontano pritisnem kvaku od vrata. Vrata se otvorise, a u kuci tiho ka' da sam usa boze mi'prosti u grobno misto.
Neka me nelagoda uvatila, al' odlucim vidit „bojno polje“...jebat ga,...odma mi pala na pamet scena bitke na Mohackom polju iz TV serijala o Sulejmanu.
...Pajdo, zamisli ti udjes u dnevnu, a Joke sidi u fotelji bez glave!!!???...motalo mi se po glavi, sicajuc se Maricinih pritnji kad bi na njega lajala:...Jokeeeeee, djava te odnija manita, glavu cu ti otkinit da nemos vise lokat!!!
Otvorin vrata dnevne i cujem nesta cudno zuji, bacin oprezno pogled kad skuzim Joku sa casom u ruci i glavom na ramenima...gleda covik TV i sve se nesta smijulji.
...Joke, ziv si!!!
...oooooo pajdooooooo, dasta sam nego ziv...aj sidi poooopij neeesta!!!...rece on i upre botun na daljinskom.
...sta to gledas???...recem jer sam skuzija da se slika smrzla na ekranu.
...hehehehehe...nes' virovat, evo gleeeedammm kazetuuu sa svoje svadbe!!!...rece on, sve se smijulji i kuzim nalija se ka' tuka.
...aj da vidim i ja tu lipotu!!!...recem, nalijem i sebi casu, pa se zavalim se na trosjed.
...evoooooo, gledaj boooga ti draga i uzivaj!!!...vidis kaaako sam bija liiiip i mlad!!!...i upre on u daljinski.
...eeeej Joke, pa sta to radis???...upra si krivi botun!!!...upozorin ga, a on ce meni sa smjeskom.
...aaaaaa, ne neeeeeeee...nisan falija, gledammm unazad!!!
...koji ti je kurac Joke, zasto unazad!???...znatizeljno ga upitan.
...eeee moj Pajdooooo, ovako mi je praaavo lipo...janje se skida sa raznja, gajbe pune pive, muzika vraca lovu, a Marica ide svojoj kuci!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 26.10.2012.

...tamo di su krave normalne i zdrave!



Dok je vrime jos ovako lipo ne bi tribalo udarat po nekim teskim temama, al' jebat ga „vrimena“ nisu ka' i vrime.
..stiscu nas po svakom savu, pa eto recimo jutros u vijestima na radiju slusam kako proizvodjaci mlika jos prosvjeduju jer nije postignut nikakav konkretan dogovor sa vladom oko cijene otkupa te dragocijene bile tekucine.
Hrvatski proizvođaci mlika nekidan su pristati isporucivati mliko sa svojih farmi otkupljivacima, i nece ga predavati dok mu cijena ne bude 4,05 kune, u međuvrimenu ce mliko diliti besplatno na svojim farmama ili ka' sta sam nekidan gleda na TV-cu, zalivat ce polja mlikom i to prskalicama umisto kise...


...s druge strane proizvodjaci iz Dalmacije nece sudjelovat u tome, jer navodno premali su i to bi ih dotuklo!...ministar Jakovina ce zbog toga odma lakse „disat“ jer bar nece imat posla sa "ludin Vlajima" koji najcesce u ovom kraju Lipe nase drze i muzu te rogate zivotinje.
Nisan ni mislija o ovome pisat da nisan malopri na radiju cuja pismu koju piva neki Zlaja o lipotama nase Zagore i Vlajima ka' sta sam i sam!!! smokin

...a ona pocima bas ka' i tema mog posta, ide ovako, a ako vam se slusa samo kliknite "gore" na plej trokutic! yes

Tamo di su krave normalne i zdrave,
a svaki covik ka' kremen je prirodan fenomen.
Tamo ti je Zagora o'tamo san dosa ja,
malo da se zabavin i brige sve zaboravin.

Ti si za me cura mala zgoljava i blida,
znas se mazat lipo vonjas, taka meni triba.
Kad bi ja te kuci dovea i moj te caca vidija,
on bi cilo misto castija s menom se ponosija.

Zbog tebe cu doci ovde radit u industriji,
zapivat na festivalu ako triba drogu pit.
Potuc cu se u lokalu opit i zaboravit,
odakle sam dosa ja odakle su moji svi.

Nek' se juti Dino Dvornik njemu svaka cast,
ma nije ovo misto za me tu ne bi ti'a stat,
Pođi s menom ti na selo pa' s vidit sta je seks
kad crna vina bukaru ja ispijem na eks.

Kad napadaju snigovi i cili kraj se zabili
i komin kad se zadimi okupe se moji svi.
Pojidu i popiju o legendama pricaju
i nikom nije vazno sto interneta nemaju.

Jebes zivot kada kupus kupujes na cek
u malo mista puno ljudi nikom nije ni do ceg.
Pusti sada kale, vale, Bace, rivu in lokale
dođi zivit u Zagoru gori krave jos su zdrave.

Lipe su ti pisme o galebu i moru
o maslini i vinu sjor Bepi „Bagulinu“,
ma nije zivot serenada bitka je za malo jada,
stan i hranu, golfa dvicu, mobitel i karticu.

Nek se juti Dino Dvornik...


...sorry Dino sta te spominjem ovako, al' pomoglo mi napravit kak'i-tak'i post!!! zubo


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 24.10.2012.

Kraj sezone...hmmm???

...subota, sad ova od neki dan!
...osvanija lip suncan dan, na lokalnom radiju taman prosle one vijesti u 8,45 ura i oni ce na kraju kako je vanka fibra 17 C, a more 21-22 C!
...jebate, pa moga bi jos skvasit guzicu!?...marenda si, kavu popija, aj' ti Pajdo lipo na more!!!!...recen u sebi, odlozin novine, navucen japanke i pravac na barku!
...rekla bi jedna moja frendica …CARPE DIEM, kad ti je Bog da!
I tako sam se do rucka lipo iskupa racunajuc kako sam siguro zatvorija sezonu ovog lita, al' nikad se ne zna...moj "rekord" je onako bija jos kasnijeg datuma nego sta je ovi danas.
I sad da ja vama kontinentalcima nebi vadija mast, prikinicu uvod i nastavit sa pravom pricom koju sam ovdi vec prica, al' kako mi je dobra nisan moga odolit!:)
Privezen se u portu ka' i tada, pa po obicaju pocmem pritramakavat i slagat stvari u kabini, a fala bogu uvik se ima sta!:)

…taman pocmem, kad cujem na barku do mene dosa moj susjed Andro…pomaknem lagano zavjesicu na prozoru i vidim covik se spremija za ic' na more!
Andro je inace bija dobar covik, samo sta bi reka nas svit ...malo puknut u glavu i na svoju ruku.
Je da mu je Bog oduzeja malo pameti, al' to njemu nije skodilo, zato bi on uvik sa njim „prica“…pa ili na lipe ili na ruzno…nema veze!:))
Jednom sam ga tako, sicam se, slusa na Uscu kad smo lovili ovcice.
Usidrele se barke...onako jedna do druge u "kurentu" Neretve, a on uparkira 20-tak metara do mene, pa se malo zanija i zaboravija kako se na moru nadaleko cuje...i kilometar, ako dobro naculjis usi!
I slusam ja tako njega:



…o, Boze…tija bi sa tobom dvi-tri rici popricat, a ti meni ni cus tovare…koji ti je djava?
…eto…nisam te bestima od jucer!…i sta bi ti jos tija?
…ahaaaaa…znam, boli tebe kurac za Andru…al' da znas, jutros sam se popeja na taracu od zgrade, samo da ti budem blize i da me bolje cujes.
…lipo sam te molija da danas uvatim bar kilo ribe za rucak, a ti meni tako …sad me ne jebes ni za suvu sljivu!
…aj' ne zajebaji me…molim te, svrni ovu ribu dole na moju panulu…nece ti bit krivo, i za tebe cu isfrigat jednu tavu, a da znas imam i dobra vina…ha, mozes misu govorit sa njim kako je dobro!
Slusam i umirem od smija u sebi, al' nesmim na glas da ne prekinem dijalog. Ovako nesta ne propusta se nizasta na svitu!!!

…ajdeeeeeeee dobrooooo, usra sam ja siguro negdi …ha, nesmi ti covik nista ruzno ni rec...ajd' idemo iz pocetka!
I pocme on odjedanput molit:
…Oce nas koji jesi…grizi, grizi djava te griza!!!…na nebesima ...ajme ti ga tebi kad te ulovim, criva cu ti nataknut na udicu!!!… posveti se ime tvoje…
…hehehehehehehehe…nisam moga vise izdrzat, puka sam ka' balun… vidim Andro se trznija, pogleda prema meni i slozija neku blentavu facu...pravi se ka' da se nista nije ni desilo.
…ima li pajdo ista kod tebe?....dira li ti ista?...pitam ja njega i isto tako se pravim ka' da nisam nista cuja.
…ma dira moj kurac, nista ni da pipne...idem se primistit, aj booooog!...i ode on na provu dizat sidro.
…aj boooog moj Andro!...sa smjeskom cu ja njemu, zabacim udicu pa zavrsim molitvu u njegovom stilu:

… daj nam Boze danas, a sutra kako bude! thumbup



...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 23.10.2012.

D....



Odlutas ponekad i sanjam sam, priznajem ne ide, ali pokusavam
I uvijek dodje D-moll.
Spusti se ko lopov po zicama, ruke mi napuni tvojim sitnicama
I tesko prodje sve to.

Jedan D-moll me dobije, kako odes ti u sobi je
Glupi D-moll uvijek sazna kad je to
Uhvati me cvrsto i ne popusta, lud je za tisinom, to ne propusta
Vodi me u svoj plavicasti dol.

Jedan D-moll me razvali, neki bi to prosto tugom nazvali,
Nije to, sta je tuga za D-moll.

Ponekad te nema i sasvim sam izmisljam nacin da malo smuvam dan
Ali je lukav D-moll
Pusti da se svjetla svud priguse, saceka posljednje zvijezde namiguse
Vuce mi rukav, idemo.

Plasi me on, gdje si ti, hiljadu se stvari moglo desiti
Glupi D-moll, za kim tuguje svu noc.
Uzme me u svoju tamnu kociju, nebo primi boju tvojih ociju
Znam taj put, to je precica za bol.

Jedan D-moll me razvali, neki bi to prosto tugom nazvali,
Nije to, sta je tuga za D-moll

Ostala je knjiga sa par neprocitanih strana
I neke stvarcice od herendi porcelana
I jedan pulover
U kom si bila
Ostala je ploca Best Of Ry Cooder
I fina mala plava kutijica za puder
I ja sam te ostao zeljan dok me bude
Moja mila...



...mah

- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 20.10.2012.

...komunikacija!

...Nazareth-Knocking on heavens door

...ne znam jeste i vi to primjetili, ali ja jesan!!!
U zadnje vrime sve se cesce susrecem s ljudima koji imaju problema sa odnosima, komunikaciji... svi su se vise-manje zabavili svojim problemima, izolirali se...
...ljudi sve manje izlaze, zatvaraju u svoje domove, sve se manje druze, nasli su neke nove zadovoljstine u virtualnim svjetovima, na internetu, u mobitelima, zavukli se u svoje „brloge“, blogove i tako to... smokin
Nema vise pravog druzenja, sidenja na rivi, parku, odlazaka jedni kod drugih, gradelanja, kartanja...!
...jebate, recimo kad trazis cetvrtoga za bacit briskule il tresete ka' da trazis jamca za kredit...vecini se to vise neda ili ka' prezaposleni su!!!
E sad kako smo mi samo dio jedne velike cjeline i kako se ne radjamo da bismo opstali, nego da se druzimo, povezujemo, mnozimo... za zakljucit je, da je povezivanje i komunikacija jedini nacin kako bi opstali na ovoj zemaljskoj baloti.
Da bi to slikovito objasnija, ispricat cu vam jednu poucnu basnu...ha, mozda Vam otvori oci... eek


Znaci, prica ide ovako:...cule zivotinje u sumi spiku kako medo ima neku listu za likvidaciju sviju koji tu zive.
Stisne jelen prdu i dodje medju prvima u njegov brlog, pa ga upita:
...ej medo, jel' ti stvarno imas tu listu za odstrel???
...ahaaaa!!!...promrmlja medo.
...jesan li ja na njoj???...sa strajom prosapce jelen.
...ahaaaa!!!
Ode jelen sav smantan i sutradan stvarno nadju jelena mrtvog.
Zivotinje se usrale od straha, a onda se drugi dan vuk ohrabrija pa ode i on kod mede na informacije:
...meeeeedo, prika moj... imas li ti tu jebenu listu za likvidaciju???
...imam, stari moj!!!...rece medo mrko.
...aaaaaaa, ima li mene na njoj???...sa strahopostovanjem ce vuk.
...ima!!!
...a u picku materinu!!!...lane vuk i ode ljut ka' pas.
I sutradan dakako nadju zivotinje vuka mrtvog isprid njegove jazbine.
U sumi panika....
I tako izredala se lija, lasica, jazavac...al' prica ista, svaki dan neko ne osvane sa liste.
Jedno jutro evo ti zeke kod mede i upita ga:
...medo, jel' crna lista jos kod tebe!???
...da, daaaaaa!!!...medo ce nosalantno.
...jesam li ja na spisku???...zeko ce njemu
...jesi!!!
...meeeeedo!!!???...umiljato ce zeko
...reci!!!
...mozes li me obrisat???...sapnu zeko tiho i povije usi.

...moze pajdo, nema problema!!!


POUKA: Komunikacija je kljuc uspjeha!!! thumbup


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

srijeda, 17.10.2012.

...milimetri!

...Trio- Da-da-da

Evo jesen nam napokon pokazala zube i onda dok vanka pada kisa, coviku ne priostaje nista drugo nego da lipo zasidne za PC i laganini surfa po netu...
I tako jucer klikan, klikan i onda naletin na neki naslov di mi muski ego il' djava, nije da mira i „povirin“.
E sad tu citan kako prema nekin istrazivanjima koje je objavljeno u znanstvenom casopisu Personality and Individual Differences, a iza studije stoji neki Richard Lynn sa Sveučilišta u Ulsteru, muski iz Republike Kongo u prosjeku imaju najveci „alat“ na svitu.
E sad da ne bi bilo zabune, nisu oni mislili na motiku nego da prostite, na kurac oli ti ga penis, da buden znanstveno ili strucno izrazen.
Citan dalje ocekujuc kako bi prva znamenka u toj dvoznamekastoj duzinskoj miri u najmanju ruku triba bit 2, kad ono pise 18,03 centi.
Boga ti draga, lanem u sebi...pa i nije neki velik broj, al' kad sam vidija na kraju iza zareza ono 03, nisan moga da da ih ne posaljem u neku stvar...jebate, ka' da mire kurac sublerom.
Bas me zanima kako dodju do te mire, jer navodno mjere su dobivene u stanju erekcije, a to stanje nije bas ka' da miris letvu.
...titra taj „objekat“, mrda se, pulsira, nemirno je to stanje, a tek ruka onoga ko' miri, zato mi je to sve tako smisno, a tek ovi drugi, trece i nize plasirani...niko nema okruglu miru.
Drugi su na toj studijskoj top-listi koja je obuhvatila priko 100 zemalja, „garavi“ decki iz Ekvadora sa 17,78 centi, pa ekipa iz Gane sa 17,27 centi, a onda dodju „cokoladni“ Kolumbijci sa 17,01 centa, da bi tek na petom mistu bili bijelci i to Islandjani sa 16,51 centimetra.


E sad da ja nebi tlacija sa desetinkama milimetara, slide Talijani, pa Juznoafricka republika, Svedjani, Grci, Svabe i tu smo vec na 10 mistu...sa tim sta je mira za Svabe 14,47 centi, sta mi se stvarno cini nemoguce malo, sa obzirom kako su izjebali cili svit.
Dalje spiska nije bilo, pa me sam osta zapanjen: ...jebate, pa nema nas 'rvata!!!
K'vragu, pa ni medju prvih 10, a meni se pari kako bi morali bit bar medju prvih 5.
Ajde neka im bude, priznam ove crnje, njima kapa do poda, al' da Islandjani budu bolji od nas, eeeee to nema teorije...ako nista drugo mi smo juznije u odnosu na njih, a svi znamo posljedice uticaja hladnoce na ljudsko tijelo.
Al' sta ces, nije se izgleda lako izborit ni za tu poziciju u EU, a kamoli u svitu, bez obzira sta nam je drzava i nacija sva u kurcu.
Ha, sad sam sa ovim ukliza u politicke vode, pa cu prikinit pisanje i zakljucit danasnje „filozofiranje“, „...nema politike u moju butigu!“, reka bi Mestar u Velom mistu, a nesta duboko u meni govorilo mi je kako ovi podaci ionako nisu relevantni bez uzimanja „stvari“ u svoju ruku!!! :)
Oni su rekli svoje, ja svoje, a sad iden pitat Joku sta on misli o tome!!!

Dok se ja vratin, vi recite svoje!!! smokin

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 13.10.2012.

...u rikverc!

...Toto - Hold The Line

“...tu-tu, vrag ti piz odnija!“...slusa sam na mojoj omiljenoj postaji „Radio Dalmaciji“, pokojnog Tomu kako svojin promuklin glasom usporedjuje svog tovara i ondasnja cuda od auta.
Eeee moj Toma, ne znam sta bi sad reka na to da si ziv, jer ova danasnja tehnologija i inovacije stvarno grabe u galopu naprid. Na prvu ruku te oduseve, al' bogami kad dodje vrime od servisa il' nedaj boze da se pokvaru i stanu negdi na cesti...onda mozes plakat i revat bas ka' tvoj tovar, jer nema majci popravka bez kompjutera i servisa, a novcanik necu niti ne spominjat!
E da se vratin sad na onu PRVU ruku i odusevljenje, jer to bi bila tema danasnje price:

Bilo je to ovog lita...upeka zvizdan za popizdit, a ja u dilemi bil' u kafic na plazi il' na rivu u moj omiljeni.
...ma isti mi kurac, 'ladna je piva i tamo i 'vamo! ...promislim u sebi, nataknen ocale i niza skale, a onda u po skala skontam kako bi mozda isto triba nazvat Joku da vidin di je on.
Utipkam broj i cim se uspostavila veza ne cekajuc nista, lanem: ...aloooooo, Jokeeee!!!
...nije Joke!!!...cujen zenski glas.
...jebate, a 'ko je onda!???...zacudjeno upitan znajuc da ga ovi ne ispusta iz ruka.
...Mare je, njegova bolja polovica....a jesi to ti Pajdo!!???
...aaaaa jesan ja san, skuzaj nisan ti pripozna glas, a di je Joke!???
...a eno ga u autu sidi!!!...rece ona, pa nastavi: ...poludija je od kad je uzeja ovu novu Toyotu, ne mice se iz nje!!!
...sidi u autu po ovom cvrlopeku, a di ste???...upitan zacudjeno.
...na plazi smo, a on slusa neku muziku, kaze!!!
...muziku???...pa kog kurca slusa, al' mu nije dosta muzike doma!???...bacin malo „benzine“ u vatru, na sta se Mare raspalila ka' eruptivni pozar.
...ma 'ko ga jebe luda, kaze...nekog Eminema, Misu Kovaca, pojma nemam!!!...nego kog djavla trosis na telefon, dodji pa ces vidit i sam!!!...aj boooog!!!...rece ona sva nervozna i prikine vezu.
Nakon kvarat ure nadjen ja njih na plazi pored nekih borica, vidin Mara se razbacala na madracu i cita knjigu, a malo dalje nova Toyota Yaris, uparkirana na rikverc, sva blista od lipote.
Pridjem blize, a u njoj Joke, oborija ligen siceve i sidi, zablesija u nesta i ne mrda.
...jebate da nije umra???...promislim na prvu, kontajuc da ga nije kolpalo u vrucem autu, al' u taj cas skuzi on mene, pa mi mahne rukom da udjem unutra.
...Joke, boga ti draga al' si pomanita, sta to radis u autu???...raspalin rafalno cim sam usa u auto, na sta mi on da mot da sutim i upre prstom na komandnu plocu od auta.
...gledaj Pajdo ovo!!!...i pokaze mi prstom u displej na komandnoj ploci
...koje???...zacudjeno upitan, a onda on ubaci rucicu mjenjaca u rikverc i na velikom displeju osvane kristalo jasna slika...


...opaaaaaa, boga ti draga...sta je ovo Joke???...lanem i izbecim oci.

...a moj Pajdo, nova tehnologija je u djiru pa malo vjezbam sa kamerom vozit u nazad!!! smokin


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 10.10.2012.

...bez vozacke!

...Sting-Fragile

...kako me nije bilo ovdi neko vrime, pojma nemam jesu su li vec i na blogu.hr objavili trac, posto cak i 'tice na grani pivaju kako sam osta bez vozacke dozvole.
Ha, pa nije ni cudo, kad se stalno hvalin kako cidim „malu ladnu“ i tako su pocele kruzit glasine da sam vozija pijan ka' letva, pa vam moran ispricat pravu istinu:


Tog kobnog dana zaustavi mene prometni policajac, spustin ja caklo, kulturno pozdravin, a on ce ti meni:
...gospodine, kontrola prometa...pokazite mi vase dokumente!
Isceprkam papire iz pretinca i pruzim mu ih nosalantno kroz ponistru, znajuc da sam ispravan u najmanju ruku ka' Cacic i recem:...evo sjor policajac...izvol'te!!!
Gleda on malo mene, pa gleda dokumente, a onda procidi:
...jeste pili???
...jaaaaaa???...dakako da jesan, pa mora covik pit inace bi crka!!!...sa smjeskom mu odgovorin.
...gospodine, mislim dali ste pili alkohol???...sad vec mrko on ce ti meni.
...aaaaaa toooo, neeeee...nisam nista pija!!!...recem mu, jer stvarno dan prije nisam se ni primaka boci, posto sam mora tog jutra vadit krv radi kontrole.
...cini mi se da ste pijani, gospodine!!!...rece on meni okrecuc one dokumente u ruci.
...ma nisan gospon policajac, ni kapi!!!...pokusam ga uvjerit, na sta on meni drsko odbrusi:
...OK, napraviti cemo mali test...prije puvanja „melodike“!!!
...ae!!!
...zamislite da vozite mracnom ulicom i ususret vam dolaze 2 svitla? Sta bi to moglo bit???...poce on sa testom.
...paaaaa, ide auto!!!...recem mu iz cuga.
...jasno da je auto, ali koji.... BMW, Merđo, Audi, Opel ili...?...sa smjeskom ce on meni.
...hmmmm...otkud bi to zna, pojma nemam!!!...odgovorin i kuzim da me prca u zdrav mozak.
...znaci, ipak smo pijani!!!...cinicki ce on.
...ma nisan 100%, a i kako cu ja znat!!?
...dobro, dobro!!!...onda jos jedan test. Vozite mracnom ulicom i ususret vam dolazi jedno svitlo, sto je to?
...pa motor, garant!!!
...daaaaa naravno, ali koji...Kawasaki, Honda, ili mozda Harley???
...neznan!!!...obeshrabreno recem i kuzim cemu sve ovo vodi.
...znaci ipak pijan!!!...pobjedonosno ce on vrtec olovku i blok.
...a moze jedno protupitanje???...recem mu, a u sebi kontam kako necu izginut bez zrna baruta.
...moze!!!...rece on meni i sve se smijulji.
...evo ovako!...uz cestu stoji jedna dama u minici, mrezastih bicava, napadno nasminkana i visokih peta, tko je to!???
...pa jasno da je to prostituka!!!...rece on i dalje se cerekajuc.
...daaaaaa naravno da je kurva, ali je li to vasa mater, vasa zena ili mozda kcer???

... i eto, ukratko; ...OSTA SAM BEZ VOZACKE DOZVOLE!!! belj

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (9) - Isprintaj - #

subota, 06.10.2012.

...recept za dugovjecnost!!!

...Zucchero & Carlton Vanessa - Everybody's Got To Learn Sometime

...aloooooo Pajdooooo...aj' dodji na prsut i bevandu!!!...dreca se u slusalicu Joke, toliko da sam je mora odmaknut od uva po' metra.
Jebat ga, uvik je vika na telefon, valjda zato sta je po' zivota proveja u makinji navigavajuc na brodovima po svim svitskim morima.
...aj' moze, a sta je rec'...da nije neka festa u djiru!!!
...bogati, pa caci mi je rodjendan!!!
...eeeeeee, to se onda nesmi propustit!...meni je barba Ive uvik bija drag covik, eto mene...pocmi ti slobodno rizat prsut!!!...sa smjeskom mu odgovorim i podjem odma u hodnik obuvat patike.
...eeejjjjjj cekaj malo, reka mi je caca da ti ne bi slucajno palo na pamet sta kupovat i donosit, njemu ti pokloni vise ne tribaju...samo se nacrtaj ovdi!!!
...doooooooobro, evo iden odmaaaaaa!!!...govorija sam dok sam zakljucava vrata i u sebi konta kako mi je sa tim strasno olaksa, jer sta kupit coviku od 95 godina, koliko mu je caca ima.
Barba Ive me je doceka na teraci sa smjeskom na licu, ljuljuskajuc se u svojoj fotelji koju je obozava i o kojoj je uvik govorija kako je obozaje jer mu se tako pari da je u barci na moru.
Festa je isla onako spontano kako u takvim prilikama bude, pa necu tlacit o tome kako nam je bilo spize i pica na pritek, kako nas je zabavlja u zivo duet sa gitarom i tamburicom i kako se lipo zapivalo...ha, pravi rockas!
I onda oko nekih doba, kad je prsuta bilo samo u tragovima na plitici i kad je falilo vec po' gajbe pive i skoro cila demezana vina, sidnem ja do tog simpaticnog dobrodrzeceg starca i pocmem cakulu.
...paaaa moj barba Ive, bas mi lipo izgledate!...drzite se ka' pravi momak!!!...pocmem ja spiku, na sta se on samo kurvanjski nasmija i nastavi lagano puckat lulu.
...aeeee!!!...bija je njegov komentar na to, a onda cu ja njemu:
...hmmmm, mora da imas neki tajni recept za tu dugovjecnost i vitalnost, aaa Ive!?...aj' da cujem to iz prve ruke!!!...sa smjeskom cu ja njemu i kucnemo se casama.



...gle, sinko, ja sam se ozenija kad sam ima samo 22 godine i odma na pocetku braka sam se dogovorija sa mojom pokojnom zenom da ako se ikad budemo svadjali, onaj koji izgubi svadju mora otic vanka u dugu setnju da se o'ladi!!!
...aeeeee!!!...izustim gledajuc ga upitno.
...hahahaha, Pajdo kako ne kuzis...pa svom dugom zivotu pripisujem to sta sam pun kurac vrimena proveja na friskom zraku!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 03.10.2012.

Hans zna...!!!

...Klapa Iskon -Ovo mora jednom stat

U mom mistu jos prije domovinskog rata radila je jedna tvornica i po svojim proizvodima bila jedina tvrtka takve vrste na ovim prostorima.
U njoj je radija Hans, tip koji je doselija iz Svabije i ozenija se ovdi.

Sicam se jedne prilike, skupija se radnicki savjet, a tema: ...lose poslovanje u prethodnom petogodisnjem periodu!
Diga se direktor i poceja spiku: ...drugovi, poslovanje nam je bilo lose u ovom zadnjem 5-godisnjem planu i dosli smo do zakljucka kako je za to kriva tehnologija koja je zastarila i zato bi tribali kupit nove ruske strojeve...
Diga se Hans i javlja se za ric.
...kazi Hans!..rece direktor sav nervozan sta ga se prikida.
Poce Hans spiku: ...kada je moja baba prije rata drzala kupleraj…!
Skoci direktor bjesan ka' ris i izdere se na njega: Haaaans, jebe mi se za tvoju babu i kupleraj, ovo je ozbiljan sastanak...sidi i da te nisan vise cuja!!!

Poceja rat, privatizacija u punom jeku...proslo 5 godina, a u firmi se odrzava slican sastanak.
Ric drzi sad v.d. direktor: ...gospodo, poslovanje nam je bilo lose i u ovom petogodisnjem planu, rat je napravija svoje i dosli smo do zakljucka da je za to kriva tehnologija koja je zastarila i tribali bi kupit nove americke strojeve...
Hans se opet javlja za ric.
...sta je Hans!?!...nervozno ce v.d. direktor.
...kada je moja baba prije rata drzala kupleraj…! ...poce on, al' iste sekunde biva prikinut: ....Hans, bog te jeba opet ti o babi i kupleraju, reka sam ti i zadnji put da je ovo ozbiljan sastanak!


Proslo jos 5 godina, ista „meta isto odstojanje“, isti “scenario“...
Predsedavajuci drzi spiku: ...gospodo, poslovanje je opet bilo lose za popizdit i dosli smo do zakljucka da su za to definitivno krivi strojevi i tribali bi kupit one nove strojeve iz EU…
Hans se i ovoga puta javlja za ric:
...izvoli Hans!!!...presjedavajuci ce njemu.
...ma, kada je moja baba prije rata drzala kupleraj…!...poce on vec poznati uvod, a onda ce presjedavajuci:
...Hans, ti opet o babi i kupleraju?...hajde bas da cujemo sta je ta tvoja baba radila prije rata!!!
Hans malo zastane, uvati zraka i rece ponosno:

...kad je moja baba prije rata drzala kupleraj i posao joj isao slabo, nije minjala krevete nego kurve!!! smokin

...lip pozdrav! mah


PS

...u mom mistu, vise nema te firme, otisla je u stecaj, radnicima je ostala duzna pun kurac neisplacenh placa i otpremnina, a Hans se sa familjom kako sam cuja, vratija u Njemacku.

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< listopad, 2012 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker