Mislim,dakle...uživaj danas! :)

subota, 18.08.2012.

Najskuplje...!!!

...BAJAGA - AKO TREBA DA JE KRAJ

Zlatar Markos mi nije nikad puno prica o svom privatnom zivotu iako smo popili puno kava i pelina skupa, a onda jednog vruceg popodneva prikinu on citanje novina i rece:
…znas li Pajdo zasto sam danas ranije zatvorija butigu???
…pojma nemam, valjda ti je dopizdilo vise!!!...bacin ja zajebanciju, iako sam zna da to nije ni blizu pravog odgovora.
…hehehe, tebi uvik ludi odgovori padaju po pameti!?...nasmije se on, dok je pripaljiva duvan.
…a jebi ga moj Mark, to je jedino sta mi je jos ostalo!!!...nastavin u istom stilu, na sto ce on meni:
…nisi puno falija!!!...za zagonetnim smjeskom otpuhiva je on dim u zrak.
…ne kuzin te, aj' mi malo pojasni!
…pa i hocu, evo ovako!!!…sta kaze svit…bilo je to za me pasije popodne!!!...sidija sam u butigi za stolom i gleda kroz izlog ritke prolaznike.
…ae!!!
…i dok sam se tako dosadjiva, odjednom se neka djevojcica priblizila ducanu i prislonila svoj nosic uz staklo izloga. Sarala je pogledom po izlozenim stvarima, a onda su se njene plave oci ka' nebo radosno zasjajile.
…ae!!!
Nije proslo ni par trenutaka i vec je usla, odlucno je dosla do stalaze i prstom pokazala tirkiznu ogrlicu na njoj.



…to je bas za moju sestru. Mozete li mi je zapakovati kao poklon?
Sa nevjericom sam pogleda djevojcicu i tiho je upitao:
…a jeli curo moja lipa, koliko novaca ti imas?
Ona se podize na prste, stavi na pult limenu kutiju, otvori je i isprazni.
Bilo je tu nekoliko manjih novcanica, saka sitnisa, nekoliko skoljki, frnjica i par raznoraznih figurica.
…barba, hoce li biti dovoljno?...upita ona ponosno.
…gleda sam je bez rici sa smjeskom na licu, a ona nastavi:
…zeljela bih starijoj seki kupiti poklon!…znate barba, otkada nemamo vise mame, ona vodi racuna o nama, obavlja sve poslove i nema ni trenutka vremena za sebe!...uzbudjeno je pricala djevojcica, puna emocija i gnjecuci rub haljinice u ruci.
…danas joj je rođendan. Mislim da ce je poklon veoma obradovati, jer njene su oci iste boje kao taj dragi kamen!!! ...zavrsila je ona sa smjeskom na licu i upitnicima u okicama.
…ae!?...i sta bi dalje???...izletilo je i meni.
…nista!...zapakova sam u zlatno-crveni papir kutijicu sa ogrlicom, dao joj i reka:
…evo lipoto, hvala ti i pozdravi seku!!!
…eeeee i oces mi rec da je to, to!???...zapanjeno sam ga upita.
…aha Pajdo, al' cekaj malo…nije gotovo!!!...uzela je ona paketic kao pobjednicki pehar, zahvalila i ponosno izasla iz trgovine, al' uru vrimena kasnije u trgovinu uđe prekrasna djevojka s kosom boje meda i divnim tirkiznim ocima…stavi na pult onu kutijicu koju sam bija zapakova onoj djevojcici i upita me:
…oprostite gospodine, je li ova ogrlica kupljena u vasoj trgovini???
…da, gospođice!!!...rekoh joj sa diskretnim smjeskom.
…koliko je kostala???...bila je odrjesita i direktna.
…znate gospođice, u mojoj trgovini cijene su stvar povjerenja, ticu se samo mene i mojih kupaca!!!...rekao sam i ja njoj, samo sad sa ozbiljnom facom
…daaaa, ali moja mala sestra je imala samo nesto sitnisa i sigurno nije mogla platiti ovako vrijednu ogrlicu!!!...rece djevojka gurajuci mi kutijicu nazad.
…i sta si tada napravija moj Mark???...upitah ga gledajuci mu nasmjeseno lice.
…nista strasno!!!...odgovori on. Zatvorija sam kutijicu, ponovo je zamota i vratija zbunjenoj djevojci, pa reka:
…sve je u redu gospodjice, bilo mi je zadovoljstvo!…vasa je mala sestra platila najvisu cijenu, dala je sve sto je imala!!!


...lip pozdrav! mah

- 08:25 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< kolovoz, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker