Mislim,dakle...uživaj danas! :)

subota, 14.07.2012.

Zrce II.

...Azra-Usne vrele visnje

U guzvi od polugolih tijela, mokrih sta od znoja, sta od mora i umrljani tragovima pjene iz bazena, tribalo se dobro primaknit sugovorniku i usput se derat ka' blesav kako bi te doticni ista cuja od preglasnih decibela glazbe koja je nemilosrdno „udarala“ u disco ritmu poznatih hitova.
A do mene se njihala i ONA, zgodna preplanula crnka ricave kose, plavih ociju ka' more, tijela ka' da je Mestrovic klesa i bas za inat 5-cama da ti pamet stane. fino



Odjednom se stvorila tu tik do mene, uvatila me za kolet majice i privukla u sumu svojih kovrđa, pa mi „sapnula“ na uho:
…aj' plati mi cugu!!!???
Zavucem ja sad njoj ruku u kovrce, napipam joj u toj „sumi“ vrat, privucem je njezno sebi pa je upitan: …a sta pijes malena???
…Blue eyes!!!...procvrkutala je ona.
…jel ti to prema boji ociju pijes???...pokusa sam bit duhovit, a pojma nisam ima sta je mala trazila…ha, koktel je neki garant i to plavi, al' sastojke za njega nisam ima pojma.
…ha, vjerovatno ima alkohola u njemu cim je ovako vrckasta!!!
I tako sam oces neces upa u djir sa tim vrazickom…
Dovuka sam se nekako do sanka kroz sumu ljudi, narucija pice za nas i kroz istu se sa mukom vratija nazad do nje…



…i kazes, ti si slikar???...sa nekom cudnom dozom znatizelje ONA ce meni, gledajuc me drito u oci i ljuljajuc se u ritmu glazbice.
…ahaa, jesam!!!…odgovorin joj ljuljajuc se takodjer sa bocom 'ladne pive u ruci i ne dizen pogleda sa njenog poprsja
…amater? …pita ona
…a mater nije, ona je domacica, nikad nije radila i tako to…!!!...recem „mrtav“ ozbiljan, na sta se ona odvali smijat ka' luda i poce se naslanjat na me svojim 5-cama.
…hi hi hi…jebo te, bas si cool i smjesan!!!
…a odakle si ti mala???...upitah je
…jaaaaa, pa bolan iz Bosne?!...ona ce ko iz topa i iksira ono svoje plavo pice sa zutim suncobrancicem.
…aha, a zasto vi uvik govorite da ste iz Bosne a nikad ne kazete da ste iz Bosne i Hercegovine?...upitah je onako spontano, pridruzajuc je oko struka, pa i malo nize…
…paaaaaaa tako i moj rođak Haso, koji radi u vodovodu i kanalizaciji, kad god ga pitaju gdje radi, on kaze da radi u vodovodu, a govna ne spominje.
…ae!!!...he he he he he...nasmijen se i ja njenoj provali, racunajuc kako moram to ispricat mom kumu hercegovcu kad dodjem doma.
…a kako se zoves???...upitah je, dok mi se njena crna ricava kosa dodirivala lice i dovlacila u nosnice sladunajvi miris nekog lipog parfema.
…Azra!...rece gledajuc me drito u oci i oblize jezikom usnice koje su mamile za dodirom, grickanjem, poljupcem…
…ja bi jos!!!...mazno je rekla i privuce se skroz uz mene.
…Azraaaa, bas ti je lipo ime!...pokusan bar na trenutak skrenit temu.
…nego lipoto, znas li ti onu poznatu pismu od te grupe???
...koju???...upita me, cuclajuc svoj palac i usput migoljec u mojim rukama.
…Fa fa la si…!!!
…mmmmm znam, oces da ti fafam, a???
…paaaaaa, sta ja znan….ako imas „Usne vrele visnje“!!???...poceja sam igrat igricu, na sta ona prstima uhvati rub grudnjaka, odmaknu ga u stranu i rece:
…o's malo???



Nego, necu vas sad davit sa tim bezveze detaljima ili jos sa onima na primjer kako sam sutradan ujutro nakon neprispavane noci zaspa u autu cekajuc trajekt za Priznu i „propustija“ ga samo 3 puta.…ma daaaa, nema smisla, ionako mi nista ne virujete…belj

Al', hmmmm….ZRCE je stvarno prva liga! thumbup


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< srpanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker