< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


a sta da ti kazem..blog ko blog..nadam se da je ok :)


tolko vas je bilo od 21.2.2007

free counter


rolleyes

Image hosting



oo mennii smijeh

°°zovu me;odazivam se na: hela..helena
°°na ovaj svijet stigla sam: 11.08.1992..
ni manje ni vise neg u doktorove ruke...u zagrebu
°°stala: IV. osnovna skola, Bjelovar
°°razred: 8.c
°°naj frendovi/ce: matea, tincic, iva, marija, roberta, lora.. pare, matko, sabolovic, gregl, juric, majcen..
°°volim: cokoladu, cokolino, ponekad i pitrolleyes, pa nekad i pusit, spavat, ljencarit, igrat biljar, pikado, igrat se s psom..
°°ne volim: ne znam...ipak mislim da sve volim..
°°ljubavno stanje: sretno zauzeta.. cerek

to bi bilo to..yes


MSN h_ela0@hotmail.com


layout for myspace



Linkovi

mateič wink
tople sekice- tinčič moj wink
petre na kvadratič wink
moj razredič wink
braceki moji wink
majcen und matko wink
grabovac wink
h@ck wink





Myspace


Myspace


MySpace


MySpace


MySpace


MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


Image hosting


Friendster


Image hosted at bigoo


Image hosting





utorak, 06.02.2007.

**evo samo kratko**

..eh..ne bi ja bila ja da mi se da pisat postove..
ali eto moram..smijeh

krenimo recimo od pocetka ovog tjedna..yes

znaci ponedjeljak: dan ko dan..prvi sat smo imali matku..strasno al ok..prezivjela sam taj sat..pisali smo neki kontrolni i rijesila sam sve osim prvog b ..tak da mislim da cu cetiri dobit..vec je on to ispravio al ne znam ocjenu..
nakon toga 2 sata povijesti..mislim kud mi se i ovak spavalo jos povijest..a to meni dobro dode kao uspavanka..morala sam nes procitat sta je hitler izjavio..nes u smisli da ce jednom doc dan kad ce svi utjecajni ljudi bit na njegovoj strani, bla bla bla..i mene nastavnica gleda a ja opet vrlo spretna nekak pomaknem ruku i knjiga mi odleti sa stola..al ok..sam se malo zguzvala..
poslije smo imali tjelesni..nisam radila..koljeno me strasno bolilo..nikaj zanimljivo
i onda hrvatski..morali smo neki sastavak pisat..teme su za 1000..dani maskara i ljubav..a moramo obadvije obradit..
i tako je zavrsio pon sto se tice skole..onda sam otisla do dvorane..bilo je neko natjecanje srednjih skola u rukometu..pa sam navratila kuci ostavit torbu i onda natrag s robertom i lorom do dvorane..malo smo gledale a onda smo se ipak slozile s tim da nam je iza dvorane zanimljivije...hehe..smijeh
i tak..do kraja dana sam po vani..u tzv. rusevinama.. smokin

a danasnji dan..super je poceo..ali ne bas dobro zavrsio..mislim ok je al moram sad ucit..imali smo skolsko natjecanje iz zemljopisa..bilo ok..onda sam kasnije isla s sabolovicem, greglom i jurom na kaficu..pa smo se zajebavali..i tak..party

odoh sada..pusa svima kiss

- 17:58 - A reCi ... SaMo(13) - PrInTaJ - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.