Nymphea - luckasta mama https://blog.dnevnik.hr/nymphea

srijeda, 23.05.2007.

Nagradna igra je završila

Cijenjeni moji bljog prijatelji, žiri u sastavu ja, Ja, Moi, Ich, mimajselfendaj i Nymph ZBloga su nakon duuugog vijećanja odlučili kako tako rasporediti fond nagrada prema, opet, kakvom takvom, redoslijedu. Ako ste već zaboravili, a tko bi vam mogao zamjeriti, stvarno je proteklo mnogo vremena, pitanje je bilo što je na slici (vidi prethodni post!).

Budući da je mnogočlani žiri u prethodnom periodu nejavljanja imao punu glavu kojekakvih gluposti (što se baš i ne razlikuje od uobičajenih perioda u njihovim životima), a kako ste već vjerojatno i pretpostavili, i gadnih problema s identitetom, tako je odlučio svima dati istu nagradu: mogućnost ispijanja kave i klafrtanja na nekom od zagrebačkih stolaca (samo da nije plastičan) u njihovom društvu. Ne bih li se uvjerila da sam još živa.

Moram vam priznati i totalnu nekorektnost u odlučivanju nagrađenih i dodjeljivanju nagrada. Nepotizam, babe, stričevi, boja očiju i, prije svega, količina i međusobna isprepletenost vaših sivih stanica, sve su to faktori, da ne kažem čimbenici, koji su odlučivali o nagradama. Posebne nagrade idu onima koji su me uspjeli nasmijati.

Dakle, ovako: na prvom mjestu na tronu će se nekako morati nagurati Lorna Doone i Jana, te LUdić i Avet. Tako da ih mogu ili zajedno sve četvoro zvati na kavu ili svakog posebno, s tim da sami izaberu mjesto događaja (da ne kažem počinjenja kaznenog djela). Molim, kad dolazite, crveni karanfil iza uha je obavezna dekoracija. Naime, njih mi je četvero posebno podmuklo i ispod žita uvaljalo blatantno uočljiv kompliment na moju inteligenciju, pa sam primorana uručiti im i značke za posebno zalaganje i zlatnu medalju.

Milou je jezičnom bravurom od mene dobio pivo. Ili barem gajbu. Tako da mu se zaplete jezik do kraja ;-) Ako više voliš vino, još bolje. Samo reci jel crno ili bijelo.

Herostrat i njemu slični koji su insinuirali da bi se moglo raditi o krpi za prašinu udijelit ću 25 po turu ili bič da se sami kazne. Radi točnog predviđanja, da ne kažem, ostvarivanja prijetnje. Ovo crno i dlakavo čudo je pronašlo prašine i tamo gdje je nikad nije bilo, npr. ispod kreveta (kunem se!). Sad više nije crni nego sivi mačak. Ima pepeljasti odsjaj ;-)

Guzi će ovaj put ostati bez nagrade jer je insinuirala da se na fotki ukazala životinja. Kaznit ću te tako da ti neću dati pelinkovca sve do jeseni. Odnosno, barem dok grožđe opet ne dozori. U međuvremenu ću te mučiti nekim tamnim pivom. Ili ćevapima. Ili kombinacijom.

PinkEye je kao po difoltu bila kreativna. Ali je očito dala poneku ideju mom mačku koji se odonda počeo vješati po meni, šnjofkati mi po vratu i glodati mi ruke i noge. Dobro, dobro… jel može čaša vode?

Trill je bila bezočna i kinky kao što to samo ona zna, pa kad napokon pristane, i njoj ću platiti kavu. Ajde, i onu čvarkušu koju sam obećala ;-))

Suzi će još čuti nešto o planetama, ali recimo da joj skidam sve planete s neba jer je moj mačak baš onakav kako je i predskazala u svojim zvijezdama: zloćudan. Sve su mi noge izgrebaneeeeee.

Viola, Snoopyshist i Nemiri su mi opasno počele mijaukati pa njima poklanjam po paketić mačjih kolačića. Ako ikad dođu do pet centra u isto vrijeme kad i ja ;-))

Levant: nema dileme, devastacija je u tijeku STOP, tj. NON-STOP.

Nixa, tebi je najlakše doći do nagrade. Možeš birati: Kustošija, Špansko ili Remiza ;-))

Eh, tako, sad kad smo to riješili, možemo ići dalje. Što je sljedeće, nemam pojma, ali imam neki filing da ćete znati ubrzo nakon što mi se dogodi.

U međuvremenu, odite na plac po karanfile.

Malo grintanja:
Znala sam da ćete me koštati. Možda bih mogla dogovoriti kavu u parku pa ću donijeti termosicu od doma i plastične čaše. Nedavno sam čisteći kredence od moljaca pronašla kutiju neotvorenog kapučina. Veli dragi da je odvratna okusa, pa ga moram ili potrošit ili bacit u koš za smeće. Jel netko od vas voli kapučino???

Sad idem šljakat, onako po proleterski. Ljubi vas i grli vaša … itd itd itd.

23.05.2007. u 08:55 • 19 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

'Malo sim, malo tam!' :-))

nymphea@net.hr


Linkovi

Blog.hr

Statistiku ne kužim i zato sam je uklonila. Tko šljivi brojke, dajte komentare :-))



Bloga mi moga, previše vas je... thumbup

Brod je u boci
Čoravi udo - lud ko gužvara i s uvrnutom uškom!
Demjan - šije 'moher' haljine
E.P.
Herostrat
Hrundi v. bakshi
Jana s iglama
Jazzie
Jezdimirka
Scorpy The Jezikoslovac
Kućanica u Japanu
Lucy
Milou
Nemiri
Nixa
Porto
Suzy
Šanzelizee - još jedna Mama
Translatorica
Trillian
XXX(iola)