*God Put A Smile Upon Your Face*

petak, 08.09.2006.

Za sve je Bush kriv!!

Nakon 3 šnite kruha s nutellom njami i finog mlijekeca iz moje šalice s kravicom, spremna sam napisati 2-3 (4-5-6) riječi.....

Odjednom je zahladilo.....sinoć sam se cijedila kao čarape netom izvađene iz vešmašine, a danas su mi na povratku iz škole oblačići izlazili iz usta....eek

Pih, za sve je to Bush kriv, tvrdim ja yes. Taj je čovjek toliko štete napravio ovom jadnom svijetu da me podsjeća na neku reinkarniranu štetočinu.....žohara možda nono??
On i njegova glupa pretila nacija rasparali su nam ozonosferu i sad nam ozonske rupe rastu kao bambus. I ne znam zašto sad pišem o tome ?? Mogla biH pisati o.......o nožnim prstima i o tome kako su gadni!!!! (definitvno naaaajgadniji dio ljudskog tijela) (iako volim bose dečke u dugim trapericama, he he he naughty)
Koja je zapravo uloga nožnih prstiju?? Zašto ljudi nemaju kopita, kandže, plivaće kožice ili pak nešto treće??? Kotačiće možda?? Zašto prsti?? Nije da baš nogama štrikamo ili mijesimo tijesto rolleyes??
Istina, kineske maserke masiraju njima ljude, ali mislim da bi mogli bez tog preživjeti...

Ah, ah, pustimo Busha i nožne prste.....ima puno pametnijih stvari o kojima čovjek može pisati....meni trenutno ništa ne pada napamet no, pa ću vas diskretno napustiti....wave

08.09.2006. u 21:04 • 24 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ajm beeeek :)

Something about me