*God Put A Smile Upon Your Face*

09.07.2006., nedjelja

**Nutshell says.....pa pa :(**

Skidam mrlju s naočala i proučavam mušice kako lete oko lampe...lud
Pokušavam naći inspiraciju za zadnji post...
Ali nema je...no
I ona je na godišnjem...smokin

Kažem zadnji jer vas opet nerado napuštam...no
Iako idem u toplije krajeve, gdje me čekaju more, zabava i dragi ljudi koje jako dugo nisam vidjela.....žao mi je što odlazim....

Falit ćete mi...yes

Pošto me dosta dugo neće biti (do kraja 8. mjeseca), htjela biH vas zamoliti da mi oprostite na svim onim glupostima koje sam ovih mjeseci pisala....na mojim blesavim ljubavnim jadima kojima sam vas sve gnjavila....

Ali nadam se da sam vas ipak ponekad uspjela malo razveseliti....rolleyes
I stavit vam osmijeh na lice...
Jer ako je tako....meni je neizmjerno drago....rofl

Neki od vas su mi postali toliko dragi da je to strašno....cerek
I ako itko od vas kojim slučajem nestane do 9. mjeseca i ne vrati se više......NAĆI ĆU GA i ISTUĆ!!!!!!!!!!! Samo nek se zna....naughty roflroflrofl
Ozbiljno vas molim.....nemojte samo tako otići i ne javiti se više....nono
Jer vaša mi prijateljstva, pa makar i ovim putem, puno znače....yes

Zavoljela sam vaše blogove, vaša razmišljanja, vas....

Nadam se da ćete mi se svi lijepo provesti ovog ljeta...
Samo se puno smijtesmijehsmijehsmijeh....i papajte sladolede njami i bureke njami ...
Budite veseli smijeh, sretni smijeh, zaljubljeni cerek.....uživajte u svakom sunčanom danu.....i u onom kišnom....thumbup

Nemojte zaboravit vašu malu Nutshell no, jer ona vas zasigurno neće....
Mislit će nas vas igrajući picigin i pržeći se na sunčeku.....(jeee, moš' mislit smijeh)...

I da slučajno niste zaboravili....

No matter what........life really is beautiful....yesyesyes

Puno vas voli vaša Nuttie kiss....

- 20:52 - Uljepšaj mi dan :) (71) - Pih....kako da ne :) - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Something about me...

Blogići koji su mi prirasli srcu :)