nutella forever

ponedjeljak, 13.11.2006.

I spasi nas....


Image Hosted by ImageShack.us

Pogleda uprtog u nebo, tražila sam istinu..

«nebo nam uvijek pomaže u borbi za naše snove,
koliko se god čudnovati mogli činiti.
Zato što su to naši snovi
I samo mi znamo koliko nas stoji sanjati ih!!!!»




Image Hosted by ImageShack.us

Danas želim dopustiti svim svojim snovima da postanu stvarnost…

"Godinama sam se borila s mojim srcem,
bojeći se tuge, patnje , napuštenosti.
A uvijek sam znala da je prava ljubav iznad svega toga,
kao i da je bolje umrijeti nego odustati od ljubavi!"




Image Hosted by ImageShack.us

vjerovati svome srcu..
usprkos boli..
vjerovati svome srcu..
unatoč drugačijoj stvarnosti..
vjerovati svome srcu..
odabrati jedini pravi put..



"Govorkanja ne ubijaju, ona su dio života svake uspješne osobe. Najbolje je ignorirati ih i usredotočiti se na svoj jedini cilj."




Image Hosted by ImageShack.us

i nikad mi nije bilo važno mišljenje onih koji nisu dotaknuli moje srce..
mišljenje onih koji gledaju i zaključuju, a nikad nisu vidjeli ono što se može samo osjetiti…


"treba ići za ljubavlju gdje god ona bila,
čak i kad to znači sate,dane, tjedne razočaranja i tuge.
Jer, u času kad krenemo ususret ljubavi,
i ona kreće ususret nama.
I spasi nas."


Image Hosted by ImageShack.us

- 01:12 - Komentari (12) - Isprintaj - #