nutella forever

četvrtak, 22.06.2006.

...malo o maturalcu i ostalim stvarima..

maturalac..
Image Hosted by ImageShack.us
do prije par dana, toj riječi nisam pridavala nekakvu veliku važnost..
dok su se drugi na veliko uzbuđeno pripremali…meni je maturalac bio sporedna stvar..
nisam se ni posebno veselila,a nisam ni bila tužna..
eh..a danas.. nekak me počela panika loviti.. dok sam vidla kak moji idu na autobus za Španjolsku.. tek onda sam shvatila da zapravo idem na maturalac!!! eeeeej…
a to nije mala stvar..;)
Grčka… sve lepo i krasno,samo se nadam da budem se brzo adaptirala
(inače mi treba jako dugo,malo je bolno i loše po živce za ljude oko mene..)
ali ja se nadam da bude nam prekrasno.. ipak smo zreliji neg prošle godine;)))


ova slika.. v zadnje vrijeme baš boli..
znate onaj osjećaj dok vas duboko nutra jako boli,a s druge strane morate biti sretni..i usrećuje vas to na neki način..
ali sva ta sreća zapravo je skrivena bol..
previše sam voljela da bih danas ostala ravnodušna..

Image Hosted by ImageShack.us


i za kraj.. stih posvećen nekome tko ovo nebude mogel pročitati još kojih tjedan dana..

Nek te zagrli netko sretniji,
čuvali te svi dobri anđeli…

Image Hosted by ImageShack.us

- 02:47 - Komentari (6) - Isprintaj - #