Ples i život

četvrtak, 02.04.2009.

Putovanja

Unholy pa pokvario si mi doživljaj sad hahahahahahahaha
baš sam mislila da nitko to više neće nikad pogledat (moj blog) i da ga mogu pisat sama za sebe :P
ali nema veze, ne smeta me, to si ipak ti belj

Ova godina mi je sva neka burna, puna promjena, doživljaja, putovanja, novih poznanstava...
Hm... neki dan sam se pokušala sjetit gdje sam sve bila ove godine rolleyes nije bilo baš lako kako sam mislila LOL
Na početku godine se sjećam Ljubljane... očekivala sam više od tog festivala... ali ajde, nećemo se žalit :P svaki festival je dobrodošao hehe Najbolja stvar na tom festivalu je bio naš prijatelj Vin koji nas je kasnije počastio i jednim dolaskom u Zagreb kiss samo da bi posjetio mene i Nano rofl baš je drag sretan

Nakon ljubljane mislim da je bio kratki izlet u Budimpeštu yes sa komarcima naravno belj
Sve je prošlo dobro (bila sam malo paranoična s obzirom na prijašnja iskustva u Budimpešti nut). Upoznala sam neke nove komarce i stvorila nova prijateljstva sretan
To je najbolji dio plesa :)) stalno upoznaješ nove ljude i skupljaš nova iskustva s novim inozemnim poznanstvima belj
Isplatilo bi se plesat i samo radi toga :)

Nakon Budimpešte mislim da je na red došlo Sarajevo :) Tu sam trebala nastupat, ali moj dragi partner nije mogao ić burninmad, ali ajde nećemo mu zamjerit :P ipak su ispiti bili u pitanju...
Sarajevo što se tiče kongresa nije bio niš posebno, previše kubane za moj ukus, ali bože što sam se tamo nasmijala!!! LUDI BOSANCI!!! Opet sam naravno stvorila prijateljstva koja traju i stalno me zovu da dođem u Sarajevo na vikend... ali su moji vikendi prebukirani tuzan
Najsvjetljia točka u Sarajevu je bio naravno, tko drugi nego Dado bosanac - KRALJ! Ja njega tako od milja zovem :P
S njim je svaki ples jako posebno iskustvo... svaki put kao prvi hahahahahahahah (kako ovo bolesno zvuči :))

Nakon Sarajeva je uslijedilo Laško (čini mi se) sretan
Tu sam i JA napokon dobila priliku nastupat rofl Moj partner je napokon uspio doć (iako je opet bio bolestan i ja sam već vidjela najgori scenarij...)
Tu je bilo više svjetlih plesnih točaka :))) Jedan od meni najdražih naravno Nemanja kiss, pa onda opet Dado bosanac rofl, i jedan mali bugar, s kojim sam čak plesala jednom na salsa fanti u bugarskoj :)) on je bio pravo osvježenje budući je plesao na 2 :)
Laško bi ocjenila s ocjenom 4, imali smo odličan nastup, dovoljno prostora da ga izvedemo (nije lako strpat 7 parova negdje naughty). Tu je bila i Andrea Stewart koja me uvijek tako lijepo i srdačno pozdravi i popriča samnom :) jako je draga.

A vidi mene što sam zaboravila!!!! pa ja ne vjerujem LOL
ZABORAVILA SAM LONDON!!!
kako mi se to moglo dogodit :P
U londonu smo ja i moja najdraža suputnica Nano bile prije Laškog :)
Oduševljena sa naravno londonom!!! nut sa svime vezano uz london, najviše me fascinira mix kultura, ljudi i običaja tamo, a najfascinantnija stvar je što su svi normalni iako jako različiti :))) nema seljaka, nema nadrkanih prodavačica, nema guranja pri ulaženju u metro, ni pri izlaženju istog, nema sudaranja na ulici bez isprike, nema puno stvari koje su kod nas balkanaca najnormalnija stvar :))) i to me najviše ffascinira, kako uspijevaju vodit savršen suživot, iako su svakakvi različiti kakvi jesu :)
Fascinirana sam samim gradom, predivan je, arhitektura je pre dobra, jednostavno, SVE JE TOČNO ONAKO KAKO BI TREBALO BIT :))
Fascinirana sam njihovom salsa scenom :)) Ja i Nano smo bile vrlo poželjne plesačice tamo :) kao da imaju puno više dobrih plesača nego plesačica rofl što ga čini još savršenijim mjestom za naš život :P
Naime, ja se namjeravam tamo preselit čim završim faks :))
Ima još jedna stvar koja mi se jako sviđa u Londonu :) To je Sam (da da, dobro si to pročitala što si sama napisala hahahahahahahahaha, netko ti se jako svidio :P)
Savršen plesač za mene :)) savršen kontakt smo imali, i vjerujem da ćemo još imat :))) pozvao me k sebi... jedva čekam ić!!!! prve pare i London here I come!! :D

Sad se vraćamo na ono nakon Laškog... nakon Laškog, odmah vikend iza je bila Pula - salsa istriana :)
iskreno, bio mi je pun k putovanja... i stvarno nisam bila za ić, onda mi se malo išlo, ali je Nano bila protiv, da bi se Nano sjetila zadnji dan da bi ona ipak išla!!! e taj put sam je htjela zadavit majke mi :))))
A meni mobitel kod Jože LOL i naravno, ja saznam da bi ona išla u 3 ujutro, a svi kreću u 7, neznam tko ima mjesta, s kim bi mogla ić...
skoro sam odustala kad mi u 10 ujutro stiže poziv - Davor pita jel idem s njim za Pulu :) a ja sretna ko malo dijete hehe, spremila sam se u rekordnom roku i mi krenuli... put je bio toliko zanimljiv, zahvaljujući Davoru i Saši da čak nisam spavala (inače uvijek spavam po putu) sretan
Dšli u Pulu, bila sam na 3 radionice, i nakon 2. vidjela koga?? JAKOVA!!! Ja mislim da u tom trenutku mojoj sreći nije bilo kraja!!! :D bila sam najsretnija plesačica na svijetu :)) a bome se i on meni obradovao :P
Jakov je po meni definitivno najbolji plesač u Hrvatskoj, ako to itko pročita možda se neće složit samnom, ali ja sam sigurna u to, i znam da će za pola godine svi dijelit moje mišljenje kad ga budu drugi put vidjeli :)
ta Pula je bila toliko neplanirana i toliko sam malo očekivala, da sam na kraju došla doma presretna! sretna ko malo dijete :) ko kad sam vidjela Jakova :P
To je bio od svih ovih putovanja (osim londona naravno) najsvjetljii izletić :) stvarno sam se jako ugodno iznenadila rofl

Eto... ja mislim da nisam niš zaboravila :)
sad slijedi bugarska za mjesec dana... onda možda negdje u nekoj rupi London opet :P. onda Dubrovnik (jedna od najboljih frendica mi se udaje dole...), sad za uskrs idem malo u Split :) (pitate se zašto... hm... odakle je Jakov ono??? rofl) i na kraju kao šlag na torti dolazi Rovinj :)
ali o tome ću kad se stvarno i odvije to sve :P
do tada... će proć koji mjesec hehe

- 03:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ne idu mi baš opisi ;)

Linkovi