Ples i život

utorak, 26.02.2008.

joj... neznam ni šta sam zadnji put pisala... ni kad sam zadnji put pisala... čovjek ne bi vjerovao!! Svaki dan sam na internetu i svaki dan imam još 5 do 10 min, ali svejedno ne pišem ovaj blog... a zašto?? Sad ćete se smijat rolleyes jer se ne sjetim!!! I bude mi žao... nekako mi je lijepo čitat svoje stare postove, vidjet kako sam pisala, o čemu sam pisala, kako sam bila raspoložena, šta me mučilo, ili šta me veselilo (to je kod mene ipak bilo češće sretan) I još važnije, predivno mi je čitat vaše komentare...
Pa eto, nadam se da nisam izgubila sve svoje čitatelje nut

A sad novosti... šta ima novog... pa svašta, neznam više ni ja... e da, u četvrtak mi počinje nova "sezona" tečaja, počinje mi nova početnička grupa rofl jedva čekam da upoznam svoje nove učenike zujo
Ovi "stari", grupa koja postoji već 3 mjeseca, su odlični!!! Tako lijepo napreduju i sve love i žele plesat i to mi je tako super, daju mi jako puno poticaja i elana... ma odlični su, nemam šta drugo reć kiss
Ima još jedna novost u vezi tečaja, više ga neću sama vodit, dobila sam pomoćnika naughty, jednog jako dobrog plesača uglavnom. I tako sam sretna rofl

Ovaj vikend mi je bio jedan od najluđih u životu... došli su mi u posjet rođak i još tri njegova prijatelja iz Splita yes Došli su u petak, pa smo naravno išli van... pa smo cijelu subotu lutali po gradu... uglavnom super nam je bilo zubo dečki su predivni i ovom prilikom im šaljem veeeeeeeeeeeeliku kiss
U subotu smo i bili na jednom rođendanu od neke moje prijateljice i moram priznat da se duuuuuuuuuugo nisam tako dobro provela rofl iako je meni to bila poprilično nepoznata ekipa, poznavala sam samo neke ljude, moram priznat da su me skroz prihvatili i da se dugo nisam u novom društvu osjećala tako dobro kao i s njima sretan
Čak sam drugi dan od slavljenice dobila komentar da me svi vole i da žele malo češće ić samnom van cerek i tako se ja osjećam voljenom... to je tako dobar osjećaj...

Neznam šta mi je u zadnje vrijeme... osjećam se stvarno super, sretnom, voljenom, kao da je sve savršeno... kao da živim savršen život... možda ga i živim.. neznam sretan možda je ovakav život stvarno savršen život za mene... imam sve šta mi treba, naravno ne sve šta želim, čovjek valjda nikad ne može imati sve što želi... ali stvarno imam sve šta mi treba i sve šta me ispunjava, šta ispunjava moj život... osjećam se stvarno ispunjenom... po prvi put u životu stvarno imam osjećaj da je dobro šta sam na ovoj planeti zemlji jer imam svoju svrhu koju ispunjavam, a i ona ispunjava mene, pa je to tako dobitna kombinacija wink Ne mogu vam baš objasnit tu ispunjenost... ali se nadam da se svi tako osjećate ili da ćete se vrlo brzo tako osjećati sretan želim da podijelite taj osjećaj samnom...

Neznam više šta da vam pišem zubo počela sam filozofirat, to nije dobro nut ali stvarno sam htjela podijelit taj osjećaj s vama...
Sad idem... do neznam kada... tko to zna... nadam se da neće opet bit par mjeseci no

Pa pa

- 23:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ne idu mi baš opisi ;)

Linkovi