Ples i život

srijeda, 18.07.2007.

...

eto mene malo wink, znam, znam, nije me ilo dugo, a i to šta me bilo je bilo skroz usput... e, pa sad obećajem da ću bit malo aktivnija smijeh
Napokon je frka gotova, prošlo je sve, Rovinj - salsa fest, zatim vjenčanje od rođaka u splitu, zatim prijemni ispit (da da yes, išla sam opet na prijamni...), još sutra da prođu upisi i gotovoooooooooooooooooooo!!! Sad ću ja to postepeno pokušat objasnit, mislim sve šta mi se događalo u zadnjih mjesec dana...

Dakle, prvo: Rovinj rofl
Moj prvi salsa festival i mislim najintenzivniji salsa doživljaj do sada nut
Mislim da vam nikako ne mogu opisat kako mi je bilo dobrooooooooo rofl
Pokušat ću dat kratak pregled svega što sam doživjela, iako je to jako teško jer je bilo previše doživljaja u pre kratkom vremenu... Naime, ja i Ru smo već u utorak (22.06) pokupile stvari i krenule u moj rodni gradić - Umag, da se malo okupamo prije nego šta odemo u Rovinj (jer smo bile svijesne da tamo od salse nećemo stić previše vremena provest na moru rolleyes). Tako smo stigle kod mene, malo se odmorile i naravno otišle na more rofl, bilo mi je super, osim šta sam se roštiljala cijeli dan samo na jednoj strani pa sam malo izgorila rolleyes, ali dobro, ništa strašno.
Već smo drugo jutro rano otišle za Rovinj... stigle smo tamo relativno rano, tako da smo još malo morale čekat apartman, ali brzo je to prošlo u dobrom, ali malo zaposlenom društvu Los mamberosa, koji je ujedno i organizator festivala, svaka čast mamberosi!
Oko podne smo napokon ušli u svoj apartmančić u kojem smo bili nas četvero, no tada dečki još nisu bili stigli smijeh
Ja i Ru smo odlučile iskoristiti dan i otići malo na more, no, razočarane rovinjskim plažama, nismo se nešto dugo zadržale...
taj dan smo iskoristili za upoznavanje sa svima koji su zajedno s nama volontirali, sa svim ostalim potrebnim informacijama, sa lokacijama gdje se sve to održavalo...
Navečer su napokon stigli dečki i onda smo svi skupa malo tulumarili wink
Drugi dan navečer, četvrtak, je bio prvi, početni party, na kojem je bilo i kratko predstavljanje instruktora, koji su bili, vjerujte mi, stvarno vrhunski,, za njih imam stvarno samo pohvale...
Sljedećeg dana su počele radionice, ja sam radila sva tri dana na radionicama u hotelu edenu i što je najbolje od svega bila sam domaćin uvijek istim instruktorima (osim zadnjega dana kad sam bila još i Super Mariju), tj. super, zabavnom i simpatičnom paru - U tribe, iz Pariza kiss
Dosta sam se vezala za njih, bilo su jako dragi i simpatični kiss
I tako je dan po dan, svakog dana su se održavale radionice i navečer su bili partyji, došla i nedjelja, tj. zadnji dan. Prije zadnjeg dana dat ću samo kratak osvrt na party u petak, na središnjem trgu u Rovinju, uz živu glazbu svima poznatog Cubisma, gdje su organizatori napravili podij nasred trga, tj. postavili su nekakav drveni pod da bi se moglo plesat - opet, svaka čast! Ljudi su bili jednostavno oduševljeni, i svi koji su bili u prolazu i samo se šetali tim predivnim gradićem, nisu mogli a da se ne zaustave na kratko, zagledaju u sve te parove koji plešu i čak se i sami počnu kretat, vjerujte mi - totalna zaraza! smijeh Čak sam srela jednog poznanika koji se ne bavi plesom i rekao je da takvo nešto nije u životu doživio i da će vječno pamtit sliku rovinja u kojoj cijeli trg pleše, i da se tako nešto ne događa često yes
Subotnji gala party je bio ok, ali mislim da nije mogao nadmašiti sliku trga, ipak bio je popraćen show nastupima već dobro poznatih instruktora i bio je kvalitetan iz jednostavnog razloga, što su bila dva podija sa različitom glazbom, jedan je bio cubanski, a drugi portoricanski, pa je svatko mogao izabrat ono što mu najbolje odgovara...
No, ništa od toga nije moglo nadmašiti nedjeljni pool party rofl vjerujte mi, o takvom partyju većina samo sanja i ne može ni zamisliti da se takvo nešto zapravo može i dogoditi! Zamislite da ste negje uz more, vruće je, ali imate vodu tik do sebe i stalno ste mokri, pogled vam seže na neprekidno more, a odmah tik do vas stoji bazen kao stvoren za zezanciju... s druge strane bazena su ležaljke na koje se možete izvalit, uz vas stoji vaš omiljeni koktelčić (ako imate toliko para greedy da si ga priuštite, ali u principu kad ste tamo, onda vam ni ne treba)... između bazena i ležaljki je neki kameni pod, taman veličine za plesni podij, i ispred njega naravno DJ koji pušta odličnu salsu, sporu naravno, prilagođenu podiju... i pun podij ljudi koji oduševljeno, a opet, tako nježno plešu wink
Bilo je tu još puno puno zabave, napomenut ću samo kolektivnu ruedu u okruglom bazenu, složili su parove u tri reda, odnosno tri kruga u tom bazenu rofl luđu ruedu nisam nikad plesala smijeh
Bilo je tu i kolektivnog plesanja bachate u bazenu, bilo je i bachate na koljenima, bilo je i borbe: dečki - cure, bilo je i linijskog plesanja, nešto kao line dance, samo u salsa verziji smijeh, ma bilo je tu previše toga da bi vam ja sad stigla sve ispričat... mogu samo reć - pun pogodak!
Svi koji su bili na pool party definitivno će ga pamtit cijeli život...
Mislim jedino da je doživljaj malo pokvario party nakon pool partyja, mislim da je to bilo previše i pola ljudi se nije pojavilo, jer su svi bili pre iscrpljeni, i mislim da je pool party trebao trajat koliko traje i nakon toga, idite doma ljudi! Pa tko ima više snage plesat!!! Ja stvarno nisam imala rolleyes a ako ja nisam imala više snage, onda znate koliko je sati wink

uh, ovaj opis Rovinja me skroz iscrpio... sad stvarno nemam snage više pisat, šta se dalje zbivalo u mom životu, saznat ćete uskoro smijeh

wavewavewave

- 16:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ne idu mi baš opisi ;)

Linkovi