Nucleo Rahula - Back To Reality - Blog.hr

Paul Van Dyk
Image Hosted by ImageShack.us
1. Vega
2. Pikes
3. Another way
4. Travelling
5. Avenue
6. Tell me why (the riddle)
7. Together we will conquer
8. Face to face
9. Love from above
10. Columbia
11. Out there and back
12. Alive


Take the quiz:
What dragon species are you? (Stunning pics)
<
Image Hosted by ImageShack.us
Wind Dragon
You rule along side the lightning dragon, you co-exist and make a destiny bond. while the lightning dragon manifests the storm you push the power force of the winds to help drive the power into the storm.

Quizzes by myYearbook.com -- the World's Biggest Yearbook!

Back To Reality

10.02.2006., petak

Rahula

Image Hosted by ImageShack.us

Dok ne napisem post koji sam mislio, evo jedan izmedju:

Rahula je smatra se bio jedini sin od Siddharte Gautame (Buddha) kojega je Siddharta morao napustiti kako bi postao svecenik. Ime Rahula znaci "lanac" ,On je predstavljao neki kontrast Buddhe. Kada se Buddha vratio u selo gdje je bio Rahula, Rahulu je poslala njegova majka kod Buddhe po nasljedje koje je ona smatrala da mora dobiti. Kada je ugledao svoga oca pocelo ga je zanimati vise nego materijalna dobra, zelio je oca samo za sebe. Nije jos tada mogao prepoznati da je to put kojeg je njegov otac morao slijediti da bi ispunio svoju karmu (zivotnu svrhu). Buduci da se Buddha nije mogao posvetiti svome sinu odbijao je njegovu prisutnost. To je Rahulu dotuklo ali nije mu slomilo volju da upozna svoga oca. Pa se potajno pokusao zarediti kako bi ga slijedio, no Budhha je to primjetio i napokon pristao da ga slijedi ali pod uvjetom da Rahulu uci jedan od naucnika, a ne on sam. Pocela mu je obuka i primao ju je sa entuzijazmom kazuci svako jutro : ˝Daj da danas dobim savjeta koliko zrnaca ima u pijesku˝

Nekad bi prisustvao u molitvama i meditacijama svoga oca.

Ova prica me podsjeca na mene jer sam iz rastavljenog braka ali shvacam da svatko ima svoj put koji mora proci u zivotu te nemoze biti drugaciji nego takav kakav je, jer to nebi bio tvoj put...


Druga tema: Kamo ovaj svijet ide???

Zivcira me sta sve vidim u medijima... Tko zna, mozda Nostradamus nije bio lud. Ovo sa islamskom zajednicom je eskaliralo totalno!! Nijedna vjera nije izmisljena da se koristi za zle svrhe ali sta smo mi ljudi sposobni napraviti iz svega dobroga nesto lose?? Mozda ce smijesno zvucati ali jedna od najpametnijih izreka koje sam ikad cuo je bila iz Matrixa kada je Morpheus bio zarobljen i kada se Agent zapitao koja je svrha ljudi na ovom planetu: Kao virus smo, mnozimo se kao ludi i samo se sirimo na druge lokacije kada neka lokacija nema sto vise za ponuditi prijedjemo na iducu! Ovaj svijet nema beskrajne resurse. Nasa vlastita pohlepa i ceznja za udobnoscu ce nas unistiti!! Postavljamo idiote na vrhove vlasti jer se sami bojimo odgovornosti. Mi bi radje uzeli bombu i raznjeli sve nego da napravimo nesto kako treba! Demokracija i kapitalizam ne funkcioniraju kao ni jedan drugi oblik nije zato jer oblike treba mijenjati kako se svijet i ljudi u njemu mijenjaju... Neke greske iz proslosti pre cesto ponavljamo! Imamo snagu pokrenuti svijet: PA KOJI K... CEKAMO???


P.S. Onaj post koji sam obecao dovrsiti cu objaviti kada bude gotov. Dosao sam na neke prepreke npr. Previse ga ima (na engleskom je sve, pa dok ja to prevedem i skratim te povezem…), ne poklapaju se svi podaci i nedostaje mi zavrsetak! Malo sam i povecanih obaveza pa nisam stigao.

*Peace*

- 01:30 - Pusti Dushu (15) - Izdrukaj - Refresh Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Istine, filozofije i rasprave o cemu se pozeli...
Religije i uvjerenja:Rastafarijanci, budisti itd.
Postavite pitanja, I'l try to help...?
Dolje desno ima i mp3 za download.




You are Agnostic

You're not sure if God exists, and you don't care.
For you, there's no true way to figure out the divine.
You rather focus on what you can control - your own life.
And you tend to resent when others "sell" religion to you.

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

Materija je Relativna
Um Je Dominantan