nedjelja, 06.01.2008.

"All around me are familiar faces,worn out places,worn out faces........Bright and early for their daily races,going nowhere, going nowhere....Their tears are filling up their glasses,no expression, no expression..."

Kada sam izgubljena u tami...
Ja znam da ću u tvojim očima svjetlo pronaći....
Da mi pute osvijetli......
I kad me strah slomi.......
I kad mi tlo počne izmicati pod nogama.........
Kada sav moj svijet poludi......
Ti dolaziš....
I u trenu sve to promijeniš....
Uvijek si tu...Dajući mi sve ono što imaš.....
I ne umotavaš stvarnost u snove.......
Samo ju činiš mrvicu ljepšom.......
I kada prijatelja zatrebam,ti si opet tu,na mojoj strani...
Vjeruješ mi i kroz tamu me vodiš.....
Pružaš mi ruke kao štit od oluje........
I srce si u koje se mogu pouzdati...
Ti si taj netko....
Kome uvijek mogu dotrčati....
Hvala Ti.......*****





---> Ovo je napisano jos davno,davno,...Ali nikada nije objavljeno...
To je posveceno osobi koja je sada vec otisla iz mog zivota....Brijem da,zauvijek..........




Evo vam na novi post....





00:28 | Komentari (28) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

0