petak, 16.11.2007.

"It's driving me insane,although you try to fight,dragged from the silence where you hide, 'til you...scream..."

Moje trenutno raspoloženje: Loše dead
Zašto: Zato smijeh
Jedino šta me veseli u ovoj trulosti su vikendi,opijanja,i jebeni doček Nove Godine ili kak god se to već piše............. partysmokindead
Škola katastrofa,...headbang
Svi me jebu u nezdrav mozak....blabla
Pokušavam preživjeti svaki jebeni dan od PON.-PET....zijev
Pizdim doma jer nesmijem više pušit u sobi nego samo van kuće...........no
Izgubila sam raspored....rolleyes
Pukli su mi najdraži tregeri......................tuzan
Pale su mi zakovice s torbe.....mad
Trenutno neam pljuge crycry .........!!!


To me trenutno jebe u životu...
Al dobro...riješit ću ja to već nekak
....
Probat ću.................................................
Ajde fidimo se i čujemo ! :-)

................................................
..........................................
.................................
.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo sam pušila u četvrtak......Black Devil od čokolade i naravno,uobičajeni plavi Walter :-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo su moje marte u vlaku jedne večeri kad sam se vraćala doma :-)....



00:54 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

0