srijeda, 07.11.2007.

"Video sam ljude,pevali su glasno,nasmejane devojke osvojile su ulice..."

Oi!
Hahhaahahahhahaha..
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
Baš sam hepiiiiii...
I tak...
Flegma........
Ah neznam..............
E da.....
Jedva čekam Novu Godinu...
Mislim,proslavu.......
Bit će jebeno....
Ljudofi moji...
Da vi samo znate ono kaj ja znam...
Eeeeee...
Ne bi ja na vašem mjestu tako...
ne,ne...

You got it DUDE...!!! =)

Da,da..
Dobro sam..
Hvala na pitanju..
Vi??
Dobro...
Samo to??
Ah ...dobro...=)

Đizs..
Koji je meni ???

Hahahhaa
Onaj lijevi ...
hahahhahahahahaha

NOOOOOT!!!!!!!!!


Daj ajde moram prestat....
Al morala sam ispucat tu pozitivu ...
Jeeeeeeeee...
I vidim da još nisam...
Pa
ono...
kužiš,ne?!
=)
Hahahahahahahaha

E,znate kaj???
Neznate...?????
Ah...
Baš ste ono ...
Neznam ni ja.......

Hahahahahhaaahahaaahahahahahahaha...
Smijem se zato kaj sam se sjetila nečeg...
Hoćete da vam kažem prekrasni ljudi?????
Da????
E pa ovako...
Neću!!!!!
Hahahhahahahahahaha....
E...
Idem spavat ono...
Valjda.........
Ma neeeee...

Tabi pa-pa.....=)
Kjuuuuuut!!!

Amen.


Image Hosted by ImageShack.us


22:52 | Komentari (17) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

0