utorak, 06.03.2007.

It feels like soda pop!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ola muchachos!mjesechno izvjeshche!bila sam na natjacanju iz engleskog jezika...zhupanijskom...15.sam...ono ne...znam sda zhudite zamnom...znam...strpite se malo svi chete doch na red...moram u shkolu...neda mi se...ste znali ma morzh ima kost u kiti...e...da...neki dan ja idem domeka iz shkole,stojim u tramvaju s par cura iz shkole majnding maj oun biznis kad mi doleti neki lik,kazhe da imam talenta za glumu,bil htijela bit u vechernjoj shkoli...reko ja NE!a on meni dade knjigu ''Temelji vjere'' napishe u nju michael golub...svoj broj i ovo-BOG TE LJUBI KARLA...VJERUJ MI BOG TE LJUBI!kinky...jucher smo zheljele akciju..i krenule na gornji grad...dobile smo akciju...Free Image Hosting at www.ImageShack.usakcija je kul...ajmo pit pivu hajniken iz buchice...blabalblibliblublu...hahahahahahahahahhhhaaaaaaaaaaahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!d...

- 11:46 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.