nedjelja, 25.02.2007.

izvan kontrole

Trebam samo malo pazhnje...jedan dodir...jedan pogled da znam da smo na istoj strani!Toliko dobro lazhem da lazhem i sama sebi,shto je josh gore u to i vjerujem!Ne mogu ih vishe slushat...voljela bih ti rechi shto mi je,al ne znam,stvarno ne znam...a ti se ljutish!Image Hosted by ImageShack.usZajebi!Spusti hlache,zagrli me i shuti!Ostatak priche znash!Moram se probuditi,pokrenuti...razbiti rutinu,izachi iz kolotechine u koju sam upala!Pleshi samnom!Kako vrijeme prolazi vidjet chesh da sam bila u pravu!Zhivot je kruzhni tok...prihvati ga takvog...samo legni kraj mene,zagrli me i shuti!Vidjet chesh da ti je to sasvim dovoljno!

- 21:01 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.