and I know there s no way back, forever im walking...

utorak, 24.06.2008.

Moje prkoletstvo... Moje usrano prokletstvo!!!

Ovih par dana sojecam se totalno lose, tuzno, nemam rijeci kako da to opisem... Jednostavno me mogu trpit jednu osobu, moje prokletstvo koje sam zapoceo prije jebene dvije godine... Svidjela mi se jedna cura, totalno je zakon, super osoba... Prohodali smo, totalno je super bilo, dok to nije saznalo to moje jebeno prokletstvo... Skuzio sam da joj je to jako dobra frendica, i skuzila je da smo zavrsili zajedno... Ta joj je osoba toliko srala, da ne kuzim odakle tolika mrznja... KOJI SAM TI KURAC NAPRAVIO!!!! Istina bili smo zajedno godinu i pol, ali prekinuli smo!!! Ne posjedujes me!!! Ne posjedujes nikoga od nas!!! Zato ne seri, i ne dizi taj svoj jebeni nos, prohodao sam ti sa frendicom, i odma joj seres!!!! KOI TI JE KURAC!!! DE OTVORI TE SVOJE JEBENE OCI!!! Ne posjedujes nas, zato odjebi!!! I nemas se pravo na nikoga ljutiti, i takva sranja pisati... Sta, mi smo prekinuli prije 4mj, sta nitko ne smije bit samnom??? Kujo jedna jebena, ides mi na kurac, ne zapravo sama tvoja pojava mi ide nakurac!! zato odjebi!!! I nemoj mi samo ti o dvolicnosti pricati!!! Odjebi!!! E, razjebat cu ja to prokletstvo, kao da uzivas dok ja patim!!! To hoces? Da patim? Naletila si na krivu osobu! Ja cu biti s kime ja hocu, i ako je ta osoba samnom, ne zelim da joj progovoris i jednu rijec, jer mi te je pun kurac vise!!! Odjebi, i ne seri vise! Hocu li se ja tebe ikad rijesit??? Ne petljaj mi se vise u zivot, i odjebi!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Ovaj post napisan je tolikom mrznjom, kakvu ja dugo nisam osjetio...
- 18:24 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.