and I know there s no way back, forever im walking...

utorak, 10.06.2008.

Škembla

Eo da se malo javim... Jbt ovih mjesec dana nis ne radim, sam pijem pivu, zderem, sjedim u boksericama, i igram jebene igrice, utovio sam se ko svinja... Odem na praksu, naradim se ko konj, dodem doma, jebacki se nazderem, uzmem si Karlovacku, sjednem za komp zujim po netu, onda pocmu tekme, pa opet otvorim par pivi, zderem, jebacki se nazivciram, onda zove moj kolega Kara, dode po mene, i odemo van... Ko fol onak malo zujat... Sam sto je problem, to zujanje ne moze proc bez minimalac 4l piva... I tak sjedimo pijemo, gustamo u pivi svaki jebeni dan... Kad ono dignem ja majcu ko fol, a ono imas sta vidit... Onda se cudim otkud mi skemba... Kao sto je moj kolega Kuga rekao u subotu, skupljamo materijale za plocice... XD
Eto ovo sad pisem, kraj mene poluprazna Karlovacka piva, i brdo hrane...
To sigurno zato sto mi kasni... :/
Uzivajte, ode gledat Rusija vs Spanjolska
POZZZ!!!
- 18:22 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.