and I know there s no way back, forever im walking...

subota, 31.05.2008.

Shadow of myself

Ahh, evo me opet... Juce se nalio ko stoka, bole me bubrezi, i tak... XD. Ovaj post govori kako se trenutno osjecam, sto mislim o ljudima iz svog okruzenja, i ostalo... Osjecam se kao prije 4g. opet sam onaj stari, krenuvsi od alkohola, pa sve do svojih osjecaja... Opet se povlacim u sebe, mrzim, prezirem, ali kao za razliku od prije, taj mi osjecaj konacno pase... Boli me kurac sto bol mojih frendova sere po meni, boli me kurac kako ljudi izgledaju, sto misle, i kako se osjecaju, i sto je najjace, sto osjecaju... Svaka cast iznimkama, imam stvarno puno ljudi za koje mogu rec da su mi frendovi, cijenim ih, i oni cijene mene... Sto se tice veza, i tih sranja... To je totalno sranje, nema tu sudeni, ili ne... Volis, ne volis... Kakva ljubav??? Koi je to kurac??? Znao sam to prije, al sad sam taj filing izgubio, i totalno se dobro osjecam, bez ljubavi i tih sranja... Od sad zivim svoj zivot samo za sebe, ma kakav god bio... Koliko ljudi kaze da zivi zivot zbog voljenih osoba, frendova, zajebancije, i ostalo, meni je ljepo sto ga zivim za sebe, i sto mi puca kurac za cijeli svjet, i za sve koji me okruzuju... Istina, postao sam totalno dubre, ne jebem nikog ni pol posto, kad mi neko dode i kaze da je u kurcu, lagano se nasmijem, a obicno bi pomagao ljudima, sad me boli kurac sto je netko u kurcu, ili kurac u njemu! Prezirem sve zivo oko sebe, opet samo slusam glazbu, odlazim u svoj svjet, onaj stari, kojeg sam prije mrzio, sad ga obozavam... Ljudi mi govore da patim, da patim jos uvijek zbog nekog... Hahahahahaha... Taj netko je mrtav u meni vec duze vrijeme, za tog nekog me boli kurac, za tog nekog nemam ni trunke osjecaja, za tog nekog nemam ni trunke postovanja... Tako da svi koji serete po meni, pocevsi od tog nekog, lagano odjebite od mene, nagutajte se debele kurcine, i s njom si izbite oci, ili si zasite usta... Lagano mi se jebe, opet sam onaj stari i obozavam to!!! Pozdravljam sve svoje frendove, frendice, i sve koje me postuju zbog tog kakav jesam... Zivim taj zivot dok ne krepam, boli me kurac od ceg, boli me kurac kad... I hate myself now in the dark
When the sky turns black and there is no light in sight
I come from the dark to tear your heart apart...

Going Nowhere

Soon I will lose my sanity
That day I will set you free
And I don't care
On the road to nowhere

Soon my scythe will lose it's sanity
That day will set you free
And my scythe doesn't care
On the road to nowhere

When I will lose my integrity
My gun will set me free
But that won't happen yet
Cos everyone ain't yet dead

Today I found my vanity
Today I'll make you bleed
Stain your walls with blood
You'll have your meeting with god

Hate keeps me going
Going Nowhere
With death I'm running
Crawling to get there

Hate keeps me running
Running somwhere
Inside I'm smiling
Waiting to be dead
- 11:54 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.